quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILER: ik dacht zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
SPOILER: JeujOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: en dat we dan alle tekst in het balkje zetten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILER: best welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er hoeft niet eens tekst in
niet meer
oud nieuwsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Tip: dubbelklikken op een spoiler opent alle spoilers op de pagina.
Ow. hendigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan past het bij je.quote:
Ik wist het nog niet.quote:
Oh, daar wil ik wel even verandering in brengen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet.
Ik ben een onbeschreven blaadje
Maagdelijk zelfs.
Wat slim van jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve!quote:
Alleen in FireFox is het wel te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ah, is dit een manier om verborgen boodschappen door te geven?
Wat is dat adk nou weeeer?quote:
Alleen als je quote.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Alleen in FireFox is het wel te zien..
"Afkorting" misschien?quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
In FireFox zie je toch een stippellijntje eronder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |