Hij lijkt eerder op de dichter des vaderlandsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is dat nou Wim Suurbier of moet ik lang Hans?
Sinterklaas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij lijkt eerder op de dichter des vaderlands
Syd Barrett. LSD maakt meer kapot dan je lief is.quote:
Shit. Net te laat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:59 schreef wyccie het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door wyccie op 15-01-2011 01:00 ]
Ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:58 schreef wyccie het volgende:
Zouden jullie dit in het vervolg beter kunnen doseren? Dit kan ik niet aan.
Ja tong, dat is BZN. Maar dat weet je zelf ook wel, hè?quote:
Arme wyccie. Het is idd wel een hoop tegelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:58 schreef wyccie het volgende:
Wa die opeens geluid op haar pc heeft, broer die vader wordt én voor 2 uur in bed ligt, twee plaatjes op 1 pagina.....
als ik katholiek was geweest zou ik acuut van mijn geloof vallen.
Zouden jullie dit in het vervolg beter kunnen doseren? Dit kan ik niet aan.
Beter dan de white stripesquote:
Qua kleding kon je daar nog wel eens gelijk in hebben. Qua muziek is dat natuurlijk een tamelijk lachwekkende opmerking. Maar zoals Wa al zei:quote:
quote:
Mijn leraar Duits zei tegen me nadat ik een 9.8 haalde voor een tentamen Duits en het antwoord had veranderd :quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn eerste ingeving was Sam Cooke... maar toch twijfel ik.
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn leraar Duits zei tegen me nadat ik een 9.8 haalde voor een tentamen Duits en het antwoord had veranderd :
'Herman je moet bij je eerste ingeving blijven.'
jawel, toch? Twan krijgt over 2 weken zn rapport al mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is pas als we het afronden voor het rapport. Dat is nog lang niet.
Dat deed ik vroeger ook. Als ik een slecht Kerstrapport had wilde ik de Kerstvakantie niet voor mezelf verpesten en liet ik het rapport pas eind januari aan m'n ouders zien.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jawel, toch? Twan krijgt over 2 weken zn rapport al mee.
Twan heeft nog nooit een slecht rapport gehad. Het is een strebertje. Zelfs voor rekenen, dat hij een groep hoger doet, haalt hij nog dikke voldoendes. Bij Twans school doen ze trouwens niet aan Kerstrapport. Hij krijgt er maar 2 per jaar: in februari en in juli.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook. Als ik een slecht Kerstrapport had wilde ik de Kerstvakantie niet voor mezelf verpesten en liet ik het rapport pas eind januari aan m'n ouders zien.
Nou vooruit dan maar. Moet dan nog wel even opgenomen worden in de OP lijkt me.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar hier in RjPvD krijg je drie keer per jaar een rapport. Met Kerst, Pasen en aan het eind van het schooljaar. Dat zijn de regels van Wickedangel.
Jij krijgt ze niet toegestuurd via PM door W-A?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Moet dan nog wel even opgenomen worden in de OP lijkt me.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij krijgt ze niet toegestuurd via PM door W-A?
Ja, iedere keer als ik een regel overtreed krijg ik weer het volledige Wickedangel-reglement toegestuurd met het verzoek om me daar in het vervolg aan te houden.quote:
Dat krijg je als je je niet aan de regels houdt. Ik hou me dus netjes aan de regels.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, iedere keer als ik een regel overtreed krijg ik weer het volledige Wickedangel-reglement toegestuurd met het verzoek om me daar in het vervolg aan te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |