Pfff, dat is heel breed. Eigenlijk alle popmuziek van eind jaren vijftig tot nu. Ik zit enigszins in de rockhoek, maar in de auto luister ik weer vrijwel uitsluitend naar Slam FM, met veel R&B en trance. Eigenlijk ben ik een omnivoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef wyccie het volgende:
Wa, van wat voor muziek houd jij eigenlijk?
Ik zal altijd van U2 houden, al waren zeker de laatste drie cd's helemaal kut.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef peaceman het volgende:
Ach na de Zooropa tour was de liefde snel weg.
Ik vind nu andere artiesten beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal altijd van U2 houden, al waren zeker de laatste drie cd's helemaal kut.
Ah, nu weet ik hoe oud je bent.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Pfff, dat is heel breed. Eigenlijk alle popmuziek van eind jaren vijftig tot nu. Ik zit enigszins in de rockhoek, maar in de auto luister ik weer vrijwel uitsluitend naar Slam FM, met veel R&B en trance. Eigenlijk ben ik een omnivoor![]()
En jij?
Iemand in de Top 2000-reeks zei dat Snow Patrol als voorprogramma veel beter waren! Dat geloof ik ergens wel. Ik vind ze wel goed, Snow Patrol.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef peaceman het volgende:
Ik vind nu andere artiesten beter.
Laatste concert van U2 was ook niet zo best. Dat zal wellicht ook meespelen.
Ik vind ze beter dan Coldplay dat wel...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand in de Top 2000-reeks zei dat Snow Patrol als voorprogramma veel beter waren! Dat geloof ik ergens wel. Ik vind ze wel goed, Snow Patrol.
Whehehe. Ik ben niet van eind jaren vijftig, hoor. Maar die vroege rock 'n roll klinkt gewoon hartstikke lekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ah, nu weet ik hoe oud je bent.![]()
Meestal toch wel rustige muziek, maar electropop vind ik ook wel lekker.
Maar dat is verder niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef peaceman het volgende:
Ik vind ze beter dan Coldplay dat wel...
Briljant nummer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen is de uitvaart van Daddy Cool
Haar hoor ik nauwelijks.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is vrij rustig, denk dat jij dat ook wel mooi vindt. Hij zingt ruig, zij als een engeltje.
Hij is ook veel beterquote:
Ben vrij volgende weekquote:Jammer dat je geen geluid hebt. En je werkt zeker ook niet in het weekend?
Dan moet je maandag maar even YouTuben op Yal Naïm: Paris en Too long. New Soul is waar ik haar van ken en dat is wat vrolijker,
Ouwe mensen kunnen toch ook kinky zijn. Het ziet er misschien niet meer uit, maar het kan wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jongens, het slaat toch helemaal nergens op dat iemand van rond de vijftig "Get on your boots, kinky boots, etc." zingt. U2 is begonnen.
Jawel, natuurlijk kan dat. Maar Bono staat daar zo quasi-hip te wezen. Dan denk ik: Doe dat toch niet, man. Tien jaar geleden had je dat nummer weggegooid omdat je wist dat het complete shit was, maar inmiddels kun je dat onderscheid blijkbaar niet meer maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ouwe mensen kunnen toch ook kinky zijn. Het ziet er misschien niet meer uit, maar het kan wel.
Zou dat niet het lot zijn van al die superbands op leeftijd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk kan dat. Maar Bono staat daar zo quasi-hip te wezen. Dan denk ik: Doe dat toch niet, man. Tien jaar geleden had je dat nummer weggegooid omdat je wist dat het complete shit was, maar inmiddels kun je dat onderscheid blijkbaar niet meer maken.
Ik denk daar vaker over na dan me lief isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou dat niet het lot zijn van al die superbands op leeftijd?
Ik zat er ook aan te denken. Of het gênant is ligt wel erg aan de pop-factor, denk ik. Mick Jagger heeft daar binnen de Stones meer last van dan de andere heren, één is een gedistingeerde jazz-drummer en die andere twee staan gewoon ouderwetse Rythm&Blues te spelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk daar vaker over na dan me lief isOp zich is het heel interessant om succesvolle muzikanten oud te zien worden, dit is immers de eerste generatie. Qua jaren zestig denk ik dan bijvoorbeeld aan de Stones; ik hoef ze niet meer live te zien, maar ik vind niet dat ze zich belachelijk maken. Niemand zegt toch ook iets over die ouwe bluesknakkers die met zeventig, tachtig op een podium stonden (zaten
)? Al begrijp ik dat bijvoorbeeld Jerry Lee Lewis en Chuck Berry tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
Maar wat moeten die lui ánders? Ze hebben hun hele leven in de muziek gezeten. Clapton of Steve Winwood jaag je toch ook niet weg van een podium? De meesten hoeven het niet meer voor het geld te doen, het is hun leven.
Dat is zeker zo, al heb ik op een of andere manier ook weinig moeite met Jagger.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat er ook aan te denken. Of het gênant is ligt wel erg aan de pop-factor, denk ik. Mick Jagger heeft daar binnen de Stones meer last van dan de andere heren, één is een gedistingeerde jazz-drummer en die andere twee staan gewoon ouderwetse Rythm&Blues te spelen.
Dat soort muzikanten zijn inderdaad leuker om ouder te zien worden. Zijn er trouwens genoeg van maar misschien niet zozeer in de popmuziek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, al heb ik op een of andere manier ook weinig moeite met Jagger.
Misschien een ander (beter) voorbeeld? Robert Plant, die heeft zelf héél goed begrepen dat hij niet tot het einde der tijden met een open bloesje "Whole lotta love" moet zingen. Die heeft andere genres gevonden en doet dat heel goed. Waren er maar meer muzikanten die zo waardig oud worden en nog steeds nieuwsgierig zijn naar hele andere dingen.
Ja, dat laatste is wel de spijker op z'n kop. Van U2 wordt ook verwácht dat ze een "echt U2-album" makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat soort muzikanten zijn inderdaad leuker om ouder te zien worden. Zijn er trouwens genoeg van maar misschien niet zozeer in de popmuziek.
U2 zit ook niet in een bepaalde muzikale traditie, dat is gewoon U2, een band die zo nu en dan een U2-album maakt.
Dat is de zanger van triggerfinger toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 07:12 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen. In een nieuw topic hoort wel een nieuw plaatje lijkt me.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de zanger van triggerfinger toch?
Goedemorgen!
Inderdaad wel een beetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]Hier lijkt ie John Cleese met baard
Goeiemorgen Diaan.
Ada Die is zo leuk Scrutiniser.quote:
Ja, als je het niet wist kon het je ook niet te binnen schieten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ze kwam me al bekend voor. Eerst wist ik het later schoot het me te binnen....
Erg leuk. Maar de flash mob in Antwerpen met Do Re Mi wordt er niet beter op met geluid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef wyccie het volgende:
Heb ik deze hier al eens gepost?
Ik kijk het nu voor de zoveelste keer en ik houd weer het niet droog.
Goeiemorgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Heeeeeeeeel goed nieuws![]()
Mijn dingetjes passen weer op dingetjes![]()
Ik heb G E L U I D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |