Wel weer wat beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, geen ziekenboeg meer![]()
Hoe is het hier?
Jeujquote:
We waren stiekem aan het lapo-hunt-samenwerk-kletsenquote:
Oh mooi! ga je nog iets doen dit weekend of gewoon "chillen"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Het gaatBen vooral SUPER moe
Maar komt goed
Ik kreeg weer stack-overflowquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We waren stiekem aan het lapo-hunt-samenwerk-kletsen
Hahaha jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef omearos het volgende:
[..]
oeps
blijkbaar 5 posts in de tijd van het typen van mijn post
Ik ga chillen en krijg zondag bezoekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi! ga je nog iets doen dit weekend of gewoon "chillen"
Is die nu nog open dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga opruimen en naar de IKEA met mn vriendin en d'r ouders![]()
Is zijn vriendin zwanger?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef omearos het volgende:
[..]
denk het niet. Maar ja, vrouwen en hormonen
Oh, je bedoelt gewone hormonenquote:
Ik ga morgen op zoek naar een laptop met een vriendin, hij moet er vooral leuk uitzien, vindt zequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga chillen en krijg zondag bezoek![]()
Jij dan?
Ik zet m'n geld op een roze netbookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga morgen op zoek naar een laptop met een vriendin, hij moet er vooral leuk uitzien, vindt zeNou ja zo oppervlakkig is ze nou ook weer niet...
Verder ga ik vooral veel "chillen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |