27 inc. is een dealquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:
20 euro geboden voor Red Dead.
Deal! Ik pm je ff mijn gegevens, als jij dan jouw gegevens terug PM'd?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:45 schreef Opgezwollenlever het volgende:
25 inc verzenden is mijn maximale bod.
Oke dan, dat is goed. 22 euro inc. verzendkosten. Heb je mijn gegevens nog?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef jacobussss het volgende:
fifa 10 en saint row 2 ? 20exc ?? dus je krijgt 22euro want in 1 bubbelevenlop pas het
ik koop het spel voor me zelf ik ben sirieus nou ik heb echt interesse
Ja ik heb ze gister verzonden. Allebei in 1 bubbeltjes envelop met tnt pakketservice. Ik verwacht het echt morgen binnen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:10 schreef jacobussss het volgende:
heb spellen nog niet binnen gehad ?? heb je het wel gisteren verzonden ??
sgoed no problemoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gister verzonden. Allebei in 1 bubbeltjes envelop met tnt pakketservice. Ik verwacht het echt morgen binnen!
lol hij heeft toch overal zijn prijs vermeld of heb je je bril niet op???quote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hoef James Bond niet, want die heb ik al, hoeveel wil je dan voor Rainbow Six?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |