dan liever hangtietenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of zo'n BH met onzichtbare (NOT) bandjes. JF, wat zijn die dingen lelijk
check, en dan kan t nog dat t niet blijft hangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het wordt pas echt vervelend als je daar iets te royaal bent.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar heb ik dan Greys voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
geniet ervanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
4 augustus, we hebben ook al een fotograaf
(kon je maar multiquoten op mobiel)
Huh wat? Welnee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan liever hangtieten
nee echt das zo niet mooi
[..]
check, en dan kan t nog dat t niet blijft hangen
en van die bandloze bh's krijg je platte tieten van
k heb genoeg mensen gezien die ze echt = = zo platgeduwd hadden door die bhsquote:
Ik snap daar geen hol van. In vaals ook al. Da's toch Nederlands hoogste punt? Je zou denken dat je dan veilig was voor het water.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
Grip 4 ivm Maas
07-01-2011 21:29:06 - Limburg Zuid - monitorcode
Brandweer naar Prins Bisschopsingel in maastricht
Maas 1500m3 1998 1995 PRINS BISSCHOPSINGEL MAASTRICHT MAASTRICHT
t gaat lekker
in Valkenburg ook al Grip 2 ivm hoog water
Die klagen gewoon Moeder Natuur aan, sue that bitch!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, loopt jullie kantoor geen verdrinkingsgevaar?
Totdat er iemand op je jurk gaat staan, dan trek ie zo naar benedenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Gewoon een goed corset. En ze hebben er wel speciale tape voor zodat het zeker niet afzakt.
GRIP 4 ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
Grip 4 ivm Maas
07-01-2011 21:29:06 - Limburg Zuid - monitorcode
Brandweer naar Prins Bisschopsingel in maastricht
Maas 1500m3 1998 1995 PRINS BISSCHOPSINGEL MAASTRICHT MAASTRICHT
t gaat lekker
in Valkenburg ook al Grip 2 ivm hoog water
Ja maar die jurken zitten echt als een soort harnas hoor, alles zit muurvastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan liever hangtieten
nee echt das zo niet mooi
[..]
check, en dan kan t nog dat t niet blijft hangen
en van die bandloze bh's krijg je platte tieten van
natuurlijk was jij de inspirasie!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ben ik jullie inspiraaaasiebron geweest? Ja he?![]()
![]()
En foto van de jurruk![]()
Mag ook in PM
Grip 4 is toch provincie-overschrijdend ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
GRIP 4 ?Is dat niet een beetje overdreven?
Slechte bh gekochtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb genoeg mensen gezien die ze echt = = zo platgeduwd hadden door die bhs
t drielandenpunt in Vaals is t hoogste punt, t dorp zelf ligt een stuk lagerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap daar geen hol van. In vaals ook al. Da's toch Nederlands hoogste punt? Je zou denken dat je dan veilig was voor het water.
Zou jou ook mooi staanquote:
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Grip 4 is toch provincie-overschrijdend ofzo?
Vaals? Daar stroomt geen rivier in de buurt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap daar geen hol van. In vaals ook al. Da's toch Nederlands hoogste punt? Je zou denken dat je dan veilig was voor het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |