Mannen of lippenstiften?quote:
Ik zeg doequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik die bedorven frikadel weer plaatsen?
Ja kut is dat hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie kleur van Maybelline, dat is te zien want hij is bijna op en hij is ook niet meer te koop
Mannen! Net schuurspons of je moet meer voor de jongetjes gaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mannen of lippenstiften?![]()
En als je lippenstift prikt is het wel hele rare chemische zooi
Ik ben meer van de egale kleurtjes, al dat gepiel...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dikjes!
Een schaakbordje op je nagels is ook altijd leuk.
[ afbeelding ]
Dat valt ook best meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mannen! Net schuurspons of je moet meer voor de jongetjes gaan!
Ik denk al wat stappen vooruit.quote:
Ja, maar dat neem ik dan maar voor lief. Echte Mannenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mannen! Net schuurspons of je moet meer voor de jongetjes gaan!
Jaquote:
Hoe doe je dat in wiens naam dan ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben meer van de egale kleurtjes, al dat gepiel...
Die zitten hier niet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar dat neem ik dan maar voor lief. Echte Mannen
Nepnagels laten drukken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in wiens naam dan ook
Daar bestaan stempels voor. En speciale lakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leef je uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Eerst de basis, dan met speciaal dun nagellak-pennetje ofzo er overheen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn speciale pennetjes voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nepnagels laten drukken?
Een patroontje eropstrijken?
Dat is toch ook lekker en mag best wel eens gegeten worden..quote:
Nepnagels tsja de rest aan dat monster is ook nepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nepnagels laten drukken?
Een patroontje eropstrijken?
Precies.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat?
Dat is een van de key benefits van de trein.
Ach man, veel te omslachtigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerst de basis, dan met speciaal dun nagellak-pennetje ofzo er overheen.
Godver en ik maar denken hier Mannen bij de vleet op te kunnen pikkenquote:
Je spelt frikadel goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik die bedorven frikadel weer plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |