quote:
En ik ruik nog lekker ook nogquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Samzz, heb je je huidje lopen polijsten?
Ga ik vanavond ook doen denk ik.
Ander onderwerp! Bier!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
En sorry Air, het ging nog over lakjes.Ik heb er een beetje erg veel heb ik ontdekt.
en tieten!quote:
Nou, jij nakend en gewillig hier in bed bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ruik nog lekker ook nogWhat more can one want!
Jij kent mijn schoonzusje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Het kan trouwens altijd erger, een vriendin van me heeft er 200+ en telt niet eens meer
Wat een heerlijk geruststellende gedachte!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Het kan trouwens altijd erger, een vriendin van me heeft er 200+ en telt niet eens meer
Ik heb sinds O&N geen bier meer gehad. Dat is voor mijn doen echt bizar lang.quote:
Sure honeyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, jij nakend en gewillig hier in bed bijvoorbeeld.
Inderdaad! Bier en nagellak zijn alle twee niet mijn vakgebieden!quote:
Ik vanmiddag in de trein op weg naar huis nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb sinds O&N geen bier meer gehad. Dat is voor mijn doen echt bizar lang.
Een halve liter Schultenbrau?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vanmiddag in de trein op weg naar huis nog.
Tot straks dan maar.quote:
Zondag voor het laatst. Dadelijk ga ik weer een flesje of 2 drinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb sinds O&N geen bier meer gehad. Dat is voor mijn doen echt bizar lang.
Ik snap dat je er bier tegenaan moest gooien, echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier drinken in de treinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit. Zelfs niet na een weekend Zwarte Cross.quote:
Ja maar dat isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, hoeveel tinten roze lakjes kan een mens hebben?
Gelukkig begrijp jij me altijd nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap dat je er bier tegenaan moest gooien, echt
Nee, die is voor ldg. Met jou heb ik andere plannen.quote:
Ik vind het op de een of andere manier asociaal overkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed ik op mn oude werk regelmatig.Met een collega.
Jij werkte in een trein?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed ik op mn oude werk regelmatig.Met een collega.
WEl eens gedaan. Ook een keer toen ik net 18 was. Een halve liter fles Kanon in een kwartier opgedronken, dat nooit meerquote:
+1.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het op de een of andere manier asociaal overkomen
Tja, je had wat te verwerken hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig begrijp jij me altijd nog.
Wat mis ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, je had wat te verwerken he
Je vergeet kansloos.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu is mijn treinbier op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, je had wat te verwerken he
Ja, dat is het eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh. Oke dan, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die is voor ldg. Met jou heb ik andere plannen.
Soldeerboutman heeft mijn boxjes gefixed!quote:
Maar geen bier, dat staat gewoon, nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel eens wodka-cola gedronken in de trein, maar dat zat in een cola-flesje dus dat viel niet op
Briljant!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soldeerboutman heeft mijn boxjes gefixed!
No, I'm a lady, very ladylikequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar geen bier, dat staat gewoon, niet
Nou, dat vind ik niet. Troep achterlaten in de trein, keihard door een telefoon schreeuwen en zulks, dat is asociaal gedrag.quote:
Zolang je nog niet smeekt...quote:
Dat is ook associaal. ja. Ach ik heb in mei vorig jaar nog een biertje in de trein gedronken en bleef wel netjes. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dit gedrag aanstootgevend vinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet. Troep achterlaten in de trein, keihard door een telefoon schreeuwen en zulks, dat is asociaal gedrag.
Dat 't misschien niet zo netjes staat kan ik wel inkomen, maar ik heb ervoor gezorgd dat er niemand naast (en tegenover) me zat (en dat in de spits jongens!) en ik heb het stilletjes gedaan en verder niemand mee gestoord met mongoloïde gedrag of iets van dien aard.
Zes miljard wereldbewoners, die maak je het echt niet allemaal naar de zin. Dus kun je sommigen naar net zo goed bewust beledigen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer niemand te beledigenZo ben ik
Smeken waarvoor?quote:
In het topic heb ik nog geen vraag van jou gezien. Was 't net nog niet 23 trouwens? Of zijn dat het aantal nail primers en top coaters die je hebt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh en het antwoord op mijn eerdere vraag is 21
Die rolverdeling past mij niet. Met mijn kwaliteiten hoef je niet te smeken. Dan wordt het gewoon aangeboden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Smeken waarvoor?Ik ben helemaal glad en silky, jij zou MIJ moeten smeken
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het topic heb ik nog geen vraag van jou gezien. Was 't net nog niet 23 trouwens? Of zijn dat het aantal nail primers en top coaters die je hebt?
Ja 2 bleken toch meer paars. Tinten roze nagellakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het topic heb ik nog geen vraag van jou gezien. Was 't net nog niet 23 trouwens? Of zijn dat het aantal nail primers en top coaters die je hebt?
Zal ik dan maar op bed gaan liggen met m'n benen wijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die rolverdeling past mij niet. Met mijn kwaliteiten hoef je niet te smeken. Dan wordt het gewoon aangeboden.
Oh groots.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja 2 bleken toch meer paars. Tinten roze nagellak
Ze moeten me allemaal lief vinden godverdommequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zes miljard wereldbewoners, die maak je het echt niet allemaal naar de zin. Dus kun je sommigen naar net zo goed bewust beledigen.
Eigenlijk vind ik dat best een charmante levensmissie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten me allemaal lief vinden godverdomme
Een stuk of 18, allemaal rozequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoeveel lippenstiften hebben jullie dan?![]()
Hebben die ook van die rare namen?
Check! Vervolgens knip ik één keer met mijn vingers en san heb jij een natte klets!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik dan maar op bed gaan liggen met m'n benen wijd?
Boschquote:
Alle kleuren van de regenboog?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja 2 bleken toch meer paars. Tinten roze nagellak
Raarder kan het toch niet dan die Histor lakken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oh, gaat dat zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check! Vervolgens knip ik één keer met mijn vingers en san heb jij een natte klets!
Please explain to mequote:
Weet je zeker dat je verder wilt gaan met de wijven-onderwerpen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
MissB heeft meer kleuren nagellak dan een normale vrouw schoenen heeft.quote:
Wij hebben hier wit en een metallic kleurtje van histor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raarder kan het toch niet dan die Histor lakken.
Rust.
Zeepaard.
Nagellakjesquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MissB heeft meer kleuren nagellak dan een normale vrouw schoenen heeft.
http://www.kleurenwaaier.net/52-Histor-Compleet.htmlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij hebben hier wit en een metallic kleurtje van histor.
Nog nagels nodig om te lakkenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.kleurenwaaier.net/52-Histor-Compleet.html
Grotchampignon.De MI.
Ja maar ik wil jouw nagels niet lakkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog nagels nodig om te lakkenik heb er 20
En zo niet, dan proberen we wat anders.quote:
He, ze zijn niet verloren gegaan hoor! En dat zou ik serieus moeten gaan tellen, dat zegt wel genoeg hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen heb jij nu dan? (ja, -1 dus)
Oh ik wilde juist mijn nagels lakken om in touch te komen met mijn vrouwelijke kantenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil jouw nagels niet lakken
Meer aantal paren dan je leeftijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, ze zijn niet verloren gegaan hoor! En dat zou ik serieus moeten gaan tellen, dat zegt wel genoeg he
Je moet beginnen met eyeliner man. Dat staat mysterieus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik wilde juist mijn nagels lakken om in touch te komen met mijn vrouwelijke kanten
Maar dat andere mag je ook wel doen als het wel luktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zo niet, dan proberen we wat anders.
Is er groene lippenstift dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je verder wilt gaan met de wijven-onderwerpen?
Lippenstiften een stuk minder hoor, maar zeker ook wel 25.. in alle kleuren, behalve oranje-tinten, dat vind ik zo lelijk
Meer paren dan je IQquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meer aantal paren dan je leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |