Raarder kan het toch niet dan die Histor lakken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoeveel lippenstiften hebben jullie dan?![]()
Hebben die ook van die rare namen?
Oh, gaat dat zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check! Vervolgens knip ik één keer met mijn vingers en san heb jij een natte klets!
Please explain to mequote:
Weet je zeker dat je verder wilt gaan met de wijven-onderwerpen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoeveel lippenstiften hebben jullie dan?![]()
Hebben die ook van die rare namen?
MissB heeft meer kleuren nagellak dan een normale vrouw schoenen heeft.quote:
Wij hebben hier wit en een metallic kleurtje van histor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raarder kan het toch niet dan die Histor lakken.
Rust.
Zeepaard.
Nagellakjesquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MissB heeft meer kleuren nagellak dan een normale vrouw schoenen heeft.
http://www.kleurenwaaier.net/52-Histor-Compleet.htmlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij hebben hier wit en een metallic kleurtje van histor.
Nog nagels nodig om te lakkenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.kleurenwaaier.net/52-Histor-Compleet.html
Grotchampignon.De MI.
Ja maar ik wil jouw nagels niet lakkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog nagels nodig om te lakkenik heb er 20
En zo niet, dan proberen we wat anders.quote:
He, ze zijn niet verloren gegaan hoor! En dat zou ik serieus moeten gaan tellen, dat zegt wel genoeg hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen heb jij nu dan? (ja, -1 dus)
Oh ik wilde juist mijn nagels lakken om in touch te komen met mijn vrouwelijke kantenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wil jouw nagels niet lakken
Meer aantal paren dan je leeftijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, ze zijn niet verloren gegaan hoor! En dat zou ik serieus moeten gaan tellen, dat zegt wel genoeg he
Je moet beginnen met eyeliner man. Dat staat mysterieus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik wilde juist mijn nagels lakken om in touch te komen met mijn vrouwelijke kanten
Maar dat andere mag je ook wel doen als het wel luktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zo niet, dan proberen we wat anders.
Is er groene lippenstift dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je verder wilt gaan met de wijven-onderwerpen?
Lippenstiften een stuk minder hoor, maar zeker ook wel 25.. in alle kleuren, behalve oranje-tinten, dat vind ik zo lelijk
Meer paren dan je IQquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meer aantal paren dan je leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |