Ik snap dat je er bier tegenaan moest gooien, echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vanmiddag in de trein op weg naar huis nog.
Bier drinken in de treinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vanmiddag in de trein op weg naar huis nog.
Dat doe ik ook nooit. Zelfs niet na een weekend Zwarte Cross.quote:
Ja maar dat isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, hoeveel tinten roze lakjes kan een mens hebben?
Gelukkig begrijp jij me altijd nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap dat je er bier tegenaan moest gooien, echt
Nee, die is voor ldg. Met jou heb ik andere plannen.quote:
Ik vind het op de een of andere manier asociaal overkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed ik op mn oude werk regelmatig.Met een collega.
Jij werkte in een trein?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed ik op mn oude werk regelmatig.Met een collega.
WEl eens gedaan. Ook een keer toen ik net 18 was. Een halve liter fles Kanon in een kwartier opgedronken, dat nooit meerquote:
+1.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het op de een of andere manier asociaal overkomen
Tja, je had wat te verwerken hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig begrijp jij me altijd nog.
Wat mis ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, je had wat te verwerken he
Je vergeet kansloos.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu is mijn treinbier op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, je had wat te verwerken he
Ja, dat is het eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh. Oke dan, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die is voor ldg. Met jou heb ik andere plannen.
Soldeerboutman heeft mijn boxjes gefixed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |