quote:
En ik ruik nog lekker ook nogquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Samzz, heb je je huidje lopen polijsten?
Ga ik vanavond ook doen denk ik.
Ander onderwerp! Bier!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
En sorry Air, het ging nog over lakjes.Ik heb er een beetje erg veel heb ik ontdekt.
en tieten!quote:
Nou, jij nakend en gewillig hier in bed bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ruik nog lekker ook nogWhat more can one want!
Jij kent mijn schoonzusje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Het kan trouwens altijd erger, een vriendin van me heeft er 200+ en telt niet eens meer
Wat een heerlijk geruststellende gedachte!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Het kan trouwens altijd erger, een vriendin van me heeft er 200+ en telt niet eens meer
Ik heb sinds O&N geen bier meer gehad. Dat is voor mijn doen echt bizar lang.quote:
Sure honeyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, jij nakend en gewillig hier in bed bijvoorbeeld.
Inderdaad! Bier en nagellak zijn alle twee niet mijn vakgebieden!quote:
Ik vanmiddag in de trein op weg naar huis nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb sinds O&N geen bier meer gehad. Dat is voor mijn doen echt bizar lang.
Een halve liter Schultenbrau?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vanmiddag in de trein op weg naar huis nog.
Tot straks dan maar.quote:
Zondag voor het laatst. Dadelijk ga ik weer een flesje of 2 drinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb sinds O&N geen bier meer gehad. Dat is voor mijn doen echt bizar lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |