Tja, ik weet het ook niet. Afwachten maar. Misschien een goed idee die bronnen dan ook te posten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat komt niet overeen met wat InSession schrijft:
[..]
TMZ schrijft het alsof Michael het deze keer zelf heeft gedaan, terwijl die andere getuige (hoofdrechercheur in deze zaak) zegt dat Murray hem vertelde dat hij het Michael juist niet zelf liet doen.
[..]
Sorry, heb ik nietIk ben er zelf ook verbaasd over.
Het wordt steeds belastender voor Murray.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef gifkwal het volgende:
Nu is de patholoog anatoom aan het woord. Hij zegt dat MJ over het algemeen in excellente gezondheid verkeerde, en meent dat zijn dood moord was![]()
http://twitter.com/insession
Ik was net iets later dan jij met reagerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef gifkwal het volgende:
Ik had de bron er toch bijgezet? Of bedoel je dat niet? Dat InSession is geloof ik van reporters van CNN die daar in de zaal zitten.
Beter kan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef gifkwal het volgende:
Is het ook, die persoon zit realtime te typen geloof ik in dat kamertje voor de pers waar ze video en geluid hebben.
Nu live stream op TMZ!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef matthijst het volgende:
TMZ:
The prosecution has ended its case in the Conrad Murray preliminary hearing after 6 days of testimony.
The defense filed a motion to dismiss, which is routine. It will almost certainly be denied.
Judge Michael Pastor has taken a recess. It's virtually certain that Dr. Murray will be ordered to stand trial.
The Deputy Attorney General who represents the Medical Board of California is in the courtroom. We're told he will ask the judge to suspend Murray's license to practice medicine.
Geen idee...heb eigenlijk nog nooit een rechtzaak zo gevolgd als deze.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:17 schreef gifkwal het volgende:
Wat ik me afvraag: als die trial dus doorgaat, moeten al deze getuigen dan opnieuw komen opdraven en zal hen dan de zelfde vragen weer worden gesteld? Handig voor de defence...
Lees jij ook op het hoax-forum Quirina? Daar vind je namelijk alles, ook deze link ...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef quirina het volgende:
http://sprocket-trials.blogspot.com ook een goede ( lees de disclaimer)
Er zijn 2 soorten speculaties:quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:30 schreef GoodGawd het volgende:
Ik volg deze hele shit niet, maar waarom zou die dokter MJ vermoorde hebben, of willen hebben.
Rechter moet zeer overtuigd zijn geweest!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef matthijst het volgende:
Wow, dat is rap
![]()
![]()
Nu eens kijken wat het echt gaat worden... 4 jaar, of mistrial door een mongol in de jury.
Hahaha ja, ik heb vrij morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:03 schreef matthijst het volgende:
Pfff, laat ze 's opschieten daar in LA
Opluchting!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef matthijst het volgende:
Ik niet, 6:45 op.
Blij dat die preliminarycrap voorbij is....
Zeker weten...zo triest te bedenken dat MJ nog had kunnen leven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef SvdB89 het volgende:
Heel erg blij dat dit besloten is. Als je de feiten naast elkaar legt is het duidelijk dat die Murray gewoon volledig verkeerd gehandeld heeft.
Punt 1 en 2 kloppen waarschijnlijk wel ....quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:39 schreef DrDentz het volgende:
3. De hele zaak is een hoax, Murray een acteur en MJ leeft anoniem verder als Dave Dave
Zo, was je daar speciaal voor de memorial, of op vakantie ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef SvdB89 het volgende:
Ik was in LA tijdens de memorial, echt prachtig om de toewijding bij zoveel mensen te zien. Heel de stad en heel de wereld was Michael Jackson.
Ben er heengegaan met m'n broer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zo, was je daar speciaal voor de memorial, of op vakantie ofzo?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:28 schreef matthijst het volgende:
Pffff, duurt lang.... Laat iemand even tegen Murray zeggen dat ze gratis propofol uitdelen buiten, dan komt ie misschien wel aanrennen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |