Hem wordt niets in de schoenen geschoven, enkel wat er fout ging sinds dat hij de lijfarts van Michael was.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het ook een beetje te ver gaan om die man 20 jaar verslaving aan pijnstillers en van alles en nog wat in de schoenen te schuiven.. hij gaf misschien het laatste zetje, maar MJ was al lang een ontspoorde trein die op een ravijn afdonderde imho
Ik vraag me af waarom je deze vraag stelt. Als het enkel is omdat je er nog steeds van overtuigd bent dat Michael nog leeft, dan heb ik daar geen zin inquote:
Nee het gaat daar helemaal niet over. Het gaat over hoe jullie dat zien. Vinden jullie het niet vreemd dan. Mensen stel jezelf eens kritische vragen, of is dat te moeilijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je deze vraag stelt. Als het enkel is omdat je er nog steeds van overtuigd bent dat Michael nog leeft, dan heb ik daar geen zin in
En ook nog voordat het officieel naar buiten werd gebracht ...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Janena het volgende:
ZIj waren op de een of andere manier ook de eersten met het officiele nieuws over zijn dood, vrij opmerkelijk voor een roddelblad.
Jouw reacties zijn nét zo voorspelbaar als de mijnequote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee het gaat daar helemaal niet over. Het gaat over hoe jullie dat zien. Vinden jullie het niet vreemd dan. Mensen stel jezelf eens kritische vragen, of is dat te moeilijk?
En Robijn, jij kunt beter gewoon niet reageren, want jouw reactie is zo voorspelbaar.
Ja precies, maar niemand schijnt dat te doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Janena het volgende:
Ik zou niet gaan schelden maar zou hem serieus vragen waarom hij het nodig vond om een mooi mens als Michael zo dood te laten gaan.
Denk niet dat ik een antwoord zou krijgen maar het is wel iets wat ik zou willen weten: waarom....
Alleen de fotograaf van TMZ Gifkwal ...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef gifkwal het volgende:
Maar hoe weet je dat dat zo is, Piepie? Voor het zelfde geld wordt hij dagelijks tien keer voor rotte vis uitgemaakt, dat kunnen wij toch niet weten of opmaken uit die paar foto's van hem worden gemaakt?
Overigens vind ik het ook wel vreemd ja, dat hij zo rondloopt. Dat er foto's van hem gemaakt worden niet, je kent de paparazzi hè.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef quirina het volgende:
http://www.tmz.com/2011/0(...)ness-propofol-death/
WTF?
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef quirina het volgende:
http://www.tmz.com/2011/0(...)ness-propofol-death/
WTF?
Straks heeft ie het per ongeluk verward met jus???quote:
Nee, dat zijn niet Murray's woorden maar de pathaloog anatoom heeft hem gewogen en 61 kilo bevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef Kenju het volgende:
Wazig gedoe allemaal. Dat pakje zat dan propofol in. Hoe is dat erin gekregen? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een te positief beeld wordt geschetst door de verdediging. MJ zou volgens Murray ook 61 kilo wegen (waarschijnlijk om suggesties te counteren dat ze hadden moeten ingrijpen bij een ongezond gewicht). Iedereen kan toch zien dat dat nooit kan?
Maar goed, eerlijk gezegd kan het mij niet veel boeien of die vent gestraft wordt of niet. Zat mensen in die wereld die niet deugen en vooral met zichzelf en eigen gewin bezig zijn dan het daadwerkelijke helen om te helen. MJ is niet meer, en er is niets dat daar ook maar enige verbetering in kan brengen.
Haha, sure....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:13 schreef Robijn48 het volgende:
![]()
ben even sprakeloos. Stel je voor dat het nog echt zo is gegaan ook..............
Hij had al veel zooi aan pillen op he. Wie weet in die verwarde toestand? Ja ik weet het natuurlijk ook niet, ik schrik er alleen van. En nee, ik denk nog steeds niet dat het bewuste zelfmoord was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, sure....
Waarom dan nog een dokter nodig hebben als je het zelf kan drinken?
Of bedoel je dat ie misschien gewoon dood wilde en het zo gedaan heeft?
Aha, dat wist ik niet. Pfff wel spannend allemaal...nagelbijt nagelbijt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef matthijst het volgende:
Propofol schijnt in zijn maag gevonden te zijn doordat zn maag gescheurd is na lompe reanimatietechniek van Murray, dan loopt het schijnbaar uit je bloed in je maag.
Was het maar bier geweestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef matthijst het volgende:
Heheh, 15 liter propofol. Tering
Da's twee bierkratten gevuld met propofol![]()
![]()
Ik denk dat het tegendeel waar is. Ik denk dat MJ juist het idee heeft dat die medicijnen hem door de jaren '90 heen hebben geholpen. Ik denk dat het gewoon doorgegaan is, tot het niveau dat slapen middels propofol infusie gewoon was. Het werkt, dus fuck it. Zo iets. Ik vraag me af hoe lang dat al zo was. Was het ook al zo toen MJ relatief inactief was, zo tussen 2001 en 2008? Toen had hij alle tijd om gewoon normaal te doen/worden cq. in staat te komen om te rusten. Al zat hij toen ook overal op de wereld. Je zou bijna zeggen dat MJ misschien baat had gehad bij wat Oosterse spirituele meditatie-onzin als ik de verhalen van anderen die er ervaring me hebben moet geloven. In plaats daarvan moest MJ zo nodig een god in zijn leven hebben, en dan ook nog eens alleen conform de westerse religies. De noodzaak van de rust van zijn geest zag hij nooit, denk ik. Die drukte was zijn leven en wat hem gewoon was, met als gevolg dat chronische slapeloosheid te laat ontdekt werd en er naar rigoureuze middelen werd gegrepen....Is mijn theorie dan....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En dan te bedenken dat ie inmiddels wel wijzer zou zijn geweest na al die shit begin jaren '90
Tsja, rijke mensen kunnen in de eeuwige ontkenning leven. Dat is nu eenmaal zo. Niet alleen omtrent dit heeft MJ in dit opzicht fouten gemaakt. Dat gedoe rondom die kinderen eveneens. En ook muzikaal is het door verkeerde invloeden na HIStory niet al te best geweest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:46 schreef matthijst het volgende:
Dat is het inderdaad, weet niet meer wie, maar las ergens dat hij je gewoon verving als je te lastige vragen ging stellen... En dat lijkt me logisch, gewoon omdat het kon
Beetje zoals in die intro van Remember The Time...
"Throw him to the lions"... "NEXT!"
Dit is ook, na alles gevolgd te hebben, de meest logische redenering tot nu toe, I agree.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef Janena het volgende:
Ik vraag me af of we de waarheid ooit zullen horen.
Daarbij denk ik: al HAD Michael zichzelf een overdosis toegebracht he....
Dat verklaart het vreemde gedrag van Murray nog niet. geen 911 bellen, 'reanimeren' op een bed, blabla....het bekende riedeltje.
Ik denk dat toen Murray terugkwam bij Michael na zijn tig-telefoontjes dat Michael al was overleden en dat hij wist dat dat door zijn toedoen was.
Vervolgens begon hij allemaal rare dingen te doen en toen er anderen bijkwamen (bodyguards, Michaels kinderen, ambulancemedewerkers) deed hij nog een vage poging tot reanimatie om zichzelf minder schuldig te laten lijken maar hijzelf wist allang dat het te laat was.
Zo tegenstrijdig vind ik de berichten allemaal niet. Veel hadden we in het begin na Michael's dood al van gehoord, en dat wordt nu bevestigd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Teh fuck, 15 liter propofol. Daar is een gemiddeld ziekenhuis nog jaloers op geloof ik
Opmerkelijk om te zien dat er steeds tegenstrijdige berichten verschijnen. De verdediging doet er in ieder geval alles aan om MJ te schetsen als een junkie die toch al afglijdende was. Mochten de berichten waarheden bevatten (het blijven tabloids natuurlijk) dan zie ik Murray nog winnen ook. Ik wist niet dat Michael zo ver heen was. En dan te bedenken dat ie inmiddels wel wijzer zou zijn geweest na al die shit begin jaren '90
Dat komt niet overeen met wat InSession schrijft:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
People vs. Dr. Conrad Murray
1/10/2011 4:50 PM PST by TMZ Staff
Murray to Cops: Michael Begged Me For Propofol
Some of the most dramatic testimony to date, an LAPD detective testified Dr. Conrad Murray told him Michael Jackson "begged" him for Propofol shortly before he died.
LAPD Robbery Homicide Detective Orlando Martinez testified about an interview he conducted with Dr. Murray two days after MJ died. Martinez said Murray told him the night before Jackson died he was having trouble sleeping. Murray said he was trying to ween Jackson off of Propofol -- a drug he was giving MJ almost every night for two months.
Murray told Martinez he was giving Jackson a variety of other drugs, beginning sometime after 1AM, to no avail. Jackson then said if he didn't get to sleep he would cancel rehearsal.
Murray said he was feeling "pressure" from MJ to give him something to help him sleep, and Jackson was begging for Propofol. Murray claims he gave him a reduced dose, with Michael's help. As TMZ has reported many times before, Murray said MJ liked to "push in the Propofol himself and that other doctors let him do it."
Murray went to the bathroom for 2 minutes, came back and claims he saw MJ wasn't breathing.
TMZ schrijft het alsof Michael het deze keer zelf heeft gedaan, terwijl die andere getuige (hoofdrechercheur in deze zaak) zegt dat Murray hem vertelde dat hij het Michael juist niet zelf liet doen.quote:Martinez: Dr. Murray told him Jackson liked to push it in himself while getting injections, and that other doctors let him do that. Murray told Det. Martinez that he wouldnt let Michael Jackson do that.
Sorry, heb ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Jackson5 het volgende:
Heeft iemand misschien een goede kwaliteit versie van "Do You Know Where Your Children Are"? Zal je dankbaar zijn![]()
Tja, ik weet het ook niet. Afwachten maar. Misschien een goed idee die bronnen dan ook te posten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat komt niet overeen met wat InSession schrijft:
[..]
TMZ schrijft het alsof Michael het deze keer zelf heeft gedaan, terwijl die andere getuige (hoofdrechercheur in deze zaak) zegt dat Murray hem vertelde dat hij het Michael juist niet zelf liet doen.
[..]
Sorry, heb ik nietIk ben er zelf ook verbaasd over.
Het wordt steeds belastender voor Murray.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef gifkwal het volgende:
Nu is de patholoog anatoom aan het woord. Hij zegt dat MJ over het algemeen in excellente gezondheid verkeerde, en meent dat zijn dood moord was![]()
http://twitter.com/insession
Ik was net iets later dan jij met reagerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef gifkwal het volgende:
Ik had de bron er toch bijgezet? Of bedoel je dat niet? Dat InSession is geloof ik van reporters van CNN die daar in de zaal zitten.
Beter kan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef gifkwal het volgende:
Is het ook, die persoon zit realtime te typen geloof ik in dat kamertje voor de pers waar ze video en geluid hebben.
Nu live stream op TMZ!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef matthijst het volgende:
TMZ:
The prosecution has ended its case in the Conrad Murray preliminary hearing after 6 days of testimony.
The defense filed a motion to dismiss, which is routine. It will almost certainly be denied.
Judge Michael Pastor has taken a recess. It's virtually certain that Dr. Murray will be ordered to stand trial.
The Deputy Attorney General who represents the Medical Board of California is in the courtroom. We're told he will ask the judge to suspend Murray's license to practice medicine.
Geen idee...heb eigenlijk nog nooit een rechtzaak zo gevolgd als deze.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:17 schreef gifkwal het volgende:
Wat ik me afvraag: als die trial dus doorgaat, moeten al deze getuigen dan opnieuw komen opdraven en zal hen dan de zelfde vragen weer worden gesteld? Handig voor de defence...
Lees jij ook op het hoax-forum Quirina? Daar vind je namelijk alles, ook deze link ...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef quirina het volgende:
http://sprocket-trials.blogspot.com ook een goede ( lees de disclaimer)
Er zijn 2 soorten speculaties:quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:30 schreef GoodGawd het volgende:
Ik volg deze hele shit niet, maar waarom zou die dokter MJ vermoorde hebben, of willen hebben.
Rechter moet zeer overtuigd zijn geweest!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef matthijst het volgende:
Wow, dat is rap
![]()
![]()
Nu eens kijken wat het echt gaat worden... 4 jaar, of mistrial door een mongol in de jury.
Hahaha ja, ik heb vrij morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:03 schreef matthijst het volgende:
Pfff, laat ze 's opschieten daar in LA
Opluchting!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef matthijst het volgende:
Ik niet, 6:45 op.
Blij dat die preliminarycrap voorbij is....
Zeker weten...zo triest te bedenken dat MJ nog had kunnen leven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef SvdB89 het volgende:
Heel erg blij dat dit besloten is. Als je de feiten naast elkaar legt is het duidelijk dat die Murray gewoon volledig verkeerd gehandeld heeft.
Punt 1 en 2 kloppen waarschijnlijk wel ....quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:39 schreef DrDentz het volgende:
3. De hele zaak is een hoax, Murray een acteur en MJ leeft anoniem verder als Dave Dave
Zo, was je daar speciaal voor de memorial, of op vakantie ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef SvdB89 het volgende:
Ik was in LA tijdens de memorial, echt prachtig om de toewijding bij zoveel mensen te zien. Heel de stad en heel de wereld was Michael Jackson.
Ben er heengegaan met m'n broer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zo, was je daar speciaal voor de memorial, of op vakantie ofzo?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:28 schreef matthijst het volgende:
Pffff, duurt lang.... Laat iemand even tegen Murray zeggen dat ze gratis propofol uitdelen buiten, dan komt ie misschien wel aanrennen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |