Dag geldt vooral voor nieuwe grote auto's, dat minder waardevast zijn. Maar dat zul je ook vast bedoelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grote auto's zijn tweedehands een stuk minder waardevast dan een kleine. Maar ja wat moet je met een binnenweg sloep?
Hoe moet je Bert Heerink dan van de sokken rijden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Noek het volgende:
Als ik een baan in de regio heb, dan verkoop ik mijn auto. Die heb ik dan gewoon niet meer nodig.
Maar het is wel mijn oude trouwe Opel. Mijn eigen boerenkutbak.
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Noek het volgende:
Als ik een baan in de regio heb, dan verkoop ik mijn auto. Die heb ik dan gewoon niet meer nodig.
Maar het is wel mijn oude trouwe Opel. Mijn eigen boerenkutbak.
Met de fiets natuurlijk. Ik kan hard hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef mootie het volgende:
Hoe moet je Bert Heerink dan van de sokken rijden?
Koop je toch gewoon een Humvee. Die zijn nog degelijker ook!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Jian het volgende:
Toch wel jammer dat die Hummer niet meer gemaakt wordt, staat wel watAan de andere kant, Gordon had natuurlijk ook zo'n ding
Maar de Saab houden we wel hoor. Die heeft stoelverwarming. Hell, dat ding blijft! Voorgoed!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huis
Heet ze zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huis
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef hondjes het volgende:
Onze nieuwe auto staat al een maand te wachten tot we hem komen halen.
Maar we wilden het kenteken op januari en nu zitten we in Spanje, dus wordt het volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJ
Jaguar XJ? Wat een vouwfiets is dat zeg!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJ
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Copycat het volgende:
Donald met een paardenstaart? Was ik Deisyy, was ik nu zwaar beledigd.
mijn excuses alvast aan Donald en Deesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Noek het volgende:
![]()
Ik denk dat vooral Donald gekwetst is nu.
Ik seg nog so, kâp nâh met suipuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |