Goed gedaan, faalbaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Één Florian Silbereisen voor je topic.
[ afbeelding ]
Je moet gewoon niet heet linken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat zit je lelijk te doen jongen.
dan had ik daar in dat topic toch mijn gelijk proberen te halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef NrTH het volgende:
TS is dom en probeert het met dit topic te verbloemen.
Geef gewoon toe dat je een enorme faal ezel bent TS.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Outlined probeert zn gezicht te redden
ow ja wel hoor, denk je echt dat ik moeite ga doen om anders mijn "gezicht" (op een internet forum, get real) te redden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef Parafernalia het volgende:
gastdit topic had je nou net niet moeten openen.
manchester Unitedquote:
Noem je dat in de zeik nemen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef Outlined het volgende:
haha, check dit topic, Estland op jacht naar record
uiteraard snap ik ook wel dat als er 53 UEFA leden zijn Frankrijk het enige land is waartegen Estland nog niet gespeeld heeft, maar ze happen nu allemaal zo mooi.![]()
Nou was het overtuigender geweest als ik dit topic was gestart voor die reply, maar bij deze sta ik open voor test vragen om aan te tonen dat ik het op moment van lezen echt wel wist![]()
WTF denken ze daar in VBL zelf welDat ze zelf allemaal hoogbegaafd zijn of zo
![]()
Lache is het iig.
nou leg eens uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe pijnlijk kun je het voor jezelf maken ?
Ja dat heb je dus al gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Outlined het volgende:
[..]
ow ja wel hoor, denk je echt dat ik moeite ga doen om anders mijn "gezicht" (op een internet forum, get real) te redden.
Inderdaad, ik hoop voor je dat je nog kunt slapen vannacht, TSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe pijnlijk kun je het voor jezelf maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |