Dat je ergens ontevreden over bent kan ik heel goed begrijpen. Daar is niks geks aan. Maar haten is wel even een stapje verder. En ook al haat je het, waarom zou je je verder nog bezig houden met het merk en dat in topics zo fanatiek laten merken? Koop het merk gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat je heel ontevreden bent over de producten waardoor je iets gaat haten. In plaats van zeer tevreden waardoor je er van gaat houden.
Het leuke is alleen dat de meeste apple haters zelf bijna nooit een apple product gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat je heel ontevreden bent over de producten waardoor je iets gaat haten. In plaats van zeer tevreden waardoor je er van gaat houden.
Omdat de mensen die het wel kopen de mensen vervelen die het niet willen kopen en zo worden de mensen die het niet kopen toch geconfronteerd met een product/merk waar ze niks mee te maken hebben. Een soort reclame maar dan nog irritanter of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat je ergens ontevreden over bent kan ik heel goed begrijpen. Daar is niks geks aan. Maar haten is wel even een stapje verder. En ook al haat je het, waarom zou je je verder nog bezig houden met het merk en dat in topics zo fanatiek laten merken? Koop het merk gewoon niet.
Dat is net zo vreemd als 'houden' van een merk, of verafgoden wat jij blijkbaar wel normaal vind. Verder kan je nu alles wat je zegt over mensen die Apple haten ook betrekken op mensen die Apple de hemel in prijzen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat je ergens ontevreden over bent kan ik heel goed begrijpen. Daar is niks geks aan. Maar haten is wel even een stapje verder. En ook al haat je het, waarom zou je je verder nog bezig houden met het merk en dat in topics zo fanatiek laten merken? Koop het merk gewoon niet.
Dat slaat toch nergens op? Ik kan ook wel een paar merken verzinnen die ik veel te duur vind en overgewaardeerd. Maar wat ik dan doe, is het merk gewoon niet kopen. Ik hou me er verder niet mee bezig en ik probeer al helemaal niet de gebruikers ervan te overtuigen dat ze een domme keuze maken. Dat kan me namelijk echt aan m'n kont roesten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef DroogDok het volgende:
Het gaat niet om het merk het gaat omm de fanboys die niet toegeven dat het gehypte en overpriced producten zijn.
Het wegvallende signaal is anders ook wel erg overhyped door de anti apple personen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Frag_adder het volgende:
Wel knap van apple dat ze zelfs een telefoon mega goed verkocht krijgen waarmee het signaal weg kon vallen tijdens het bellen. De mensen willen het zo graag als fashion item dat het product niet eens hoeft te werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |