abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90987550
Mijn klacht gaat over Apple haters. Die mensen die een diepe, onverklaarbare wrok jegens Apple koesteren. Vaak komen ze in Apple-gerelateerde topics even hun gal spuwen en maken ze een haatopmerking over Apple of Apple gebruikers. Een fatsoenlijke onderbouwing ontbreekt veelal.

Ik snap dat niet. Hoe kan je een merk haten? Ik kan het begrijpen dat een merk je niet aanstaat, omdat je de producten bijvoorbeeld niks vindt. Zo heb ik zelf niks met Mercedes. Ik vind het geen mooie auto's en zou eerder een Audio of een BMW halen. Maar ik haat het merk niet. Ik koop hun producten gewoon niet en verder hou ik me er niet mee bezig. Als er op Fok een topic over Mercedes loopt, ga ik daar niet lopen bashen. Niet op het merk en niet op de gebruikers.

Als er op Fok een Apple topic is, komen daar vaak juist wel haters op af. Bijna altijd resulteert dat in een felle, intense discussie tussen de pro's en anti's. Van de pro's kan ik beter begrijpen dat ze fanatiek zijn. Zij kopen het merk, zij hebben iets met het merk en ze worden daarvoor aangevallen, vaak zelfs beledigd door de haters. Het is niet gek dat ze daar dan tegenin gaan. Van de haters snap ik het niet. Als het merk je niet aanstaat, koop het dan gewoon niet. Waarom zou je het merk gaan haten? Je wordt niet gedwongen het te kopen ofzoiets. En waarom zou je de mensen die wel hun producten kopen, zo lastig vallen met jouw haatgevoelens?
pi_90987602
retorbrapi Appletopic :')_

[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 07-01-2011 18:42:25 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90987622
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef o.us het volgende:
retorbrapitopic :')_
Ik wilde nog een redelijk serieuze reactie maken, maar dit vat het eigenlijk wel goed samen.
pi_90987623
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef retorbrapi het volgende:
Mijn klacht gaat over Apple haters. Die mensen die een diepe, onverklaarbare wrok jegens Apple koesteren. Vaak komen ze in Apple-gerelateerde topics even hun gal spuwen en maken ze een haatopmerking over Apple of Apple gebruikers. Een fatsoenlijke onderbouwing ontbreekt veelal.

Ik snap dat niet. Hoe kan je een merk haten? Ik kan het begrijpen dat een merk je niet aanstaat, omdat je de producten bijvoorbeeld niks vindt. Zo heb ik zelf niks met Mercedes. Ik vind het geen mooie auto's en zou eerder een Audio of een BMW halen. Maar ik haat het merk niet. Ik koop hun producten gewoon niet en verder hou ik me er niet mee bezig. Als er op Fok een topic over Mercedes loopt, ga ik daar niet lopen bashen. Niet op het merk en niet op de gebruikers.

Als er op Fok een Apple topic is, komen daar vaak juist wel haters op af. Bijna altijd resulteert dat in een felle, intense discussie tussen de pro's en anti's. Van de pro's kan ik beter begrijpen dat ze fanatiek zijn. Zij kopen het merk, zij hebben iets met het merk en ze worden daarvoor aangevallen, vaak zelfs beledigd door de haters. Het is niet gek dat ze daar dan tegenin gaan. Van de haters snap ik het niet. Als het merk je niet aanstaat, koop het dan gewoon niet. Waarom zou je het merk gaan haten? Je wordt niet gedwongen het te kopen ofzoiets. En waarom zou je de mensen die wel hun producten kopen, zo lastig vallen met jouw haatgevoelens?
_O-
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:43:17 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90987638
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.

Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.

Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:43:33 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90987652
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef wise het volgende:
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
Daar istie weer. _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90987657
Omdat meeste Apple gebruikers denken dat Apple superieur is en dat mensen die iets anders gebruiken holbewoners zijn. :)
pi_90987671
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef SkinnyJeans het volgende:
Omdat meeste Apple gebruikers denken dat Apple superieur is en dat mensen die iets anders gebruiken holbewoners zijn. :)
Holbewoner gespot :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:44:38 #9
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_90987683
Religie, in welke vorm dan ook, is een bewijs van achterlijkheid en dient serieus bestreden te worden.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:44:43 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90987693
Hoe kun je een merk haten? Draai het eens om, hoe kun je een merk (semi)-verafgoden?
pi_90987714
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Holbewoner gespot :)
Sorry dat ik Compac gebruik. Oeka Boeka.
pi_90987736
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
Hoe kun je een merk haten? Draai het eens om, hoe kun je een merk (semi)-verafgoden?
Dat is niet zo gek. Je kan toch gewoon heel tevreden zijn met de producten?
pi_90987743
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef o.us het volgende:
retorbrapi Appletopic :')_
pi_90987770
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En omgedraaid zou het niet kunnen ofzo?
pi_90987792
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En omgedraaid zou het niet kunnen ofzo?
Wat bedoel je?
pi_90987823
Tevens haten op de beste en betrouwbaarste auto's ooit gemaakt :')_! TS heeft duidelijk geen verstand van zaken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:48:28 #17
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_90987834
Apple = gay
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:48:32 #18
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_90987840
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat is precies wat hij probeert te zeggen :').

[ Bericht 6% gewijzigd door o.us op 07-01-2011 18:49:01 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:48:42 #19
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90987845
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel maar als ik tegen een Apple-zealot iets over Windows vertel neemt hij het gewoon niet serieus en maakt hij stomme opmerkingen jegens mij of beledigd mij met zijn superieure gedrag.

Heel tevreden zijn met een product is iets anders dan de verafgoding die ik regelmatig bij deze gebruikers tegenkom.

Ik gebruik beide systemen en ik vind ze allebei goed, Windows in sommige opzichten beter en Apple weer in andere opzichten.
pi_90987852
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat je heel ontevreden bent over de producten waardoor je iets gaat haten. In plaats van zeer tevreden waardoor je er van gaat houden.
pi_90987870
Kijk retardbrapi's postgeschiedenis dan, hij heeft gewoon niks beters te doen: http://forum.fok.nl/user/history/288151
pi_90987906
Ik heb niks tegen apple
En ik kan me goed voorstellen dat hun producten voor veel mensen ideaal zijn.
Voor mij echter niet.

Ik haat echter wel apple fanboys.
Omdat ze mij constant lopen te vervelen hoe geweldig hun product wel niet is en hoe erg mijn product wel niet zuigt ( volgens hun dan )
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:50:29 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90987924
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef retorbrapi het volgende:
Mijn klacht gaat over Apple haters. Die mensen die een diepe, onverklaarbare wrok jegens Apple koesteren.
Onverklaarbaar?
ik houd niet van een bedrijf wat een klantenservice van lik mij vestje heeft, overpriced producten van matige kwaliteit maakt en ook nog eens regels aan zijn laars kan lappen in verband met hun stekkertjes
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:50:44 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90987933
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef presidenttje het volgende:
Omdat ze mij constant lopen te vervelen hoe geweldig hun product wel niet is en hoe erg mijn product wel niet zuigt ( volgens hun dan )
Dit dus.
pi_90987934
Zijn vaak van die mensen die Apple niet kunnen betalen en het maar gaan haten. Allemaal jaloezie. :D
pi_90987961
die mensen krijgen natuurlijk nog allemaal een bonus van ome bill nadat ze een mailtje hebben doorgestuurd naar minimaal 100 mensen, geen wonder dat ze zich nogal agressief richting de concurrent uiten.
pi_90987968
Het gaat niet om het merk het gaat omm de fanboys die niet toegeven dat het gehypte en overpriced producten zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90987969
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat je heel ontevreden bent over de producten waardoor je iets gaat haten. In plaats van zeer tevreden waardoor je er van gaat houden.
Dat je ergens ontevreden over bent kan ik heel goed begrijpen. Daar is niks geks aan. Maar haten is wel even een stapje verder. En ook al haat je het, waarom zou je je verder nog bezig houden met het merk en dat in topics zo fanatiek laten merken? Koop het merk gewoon niet.
pi_90988009
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het leuke is alleen dat de meeste apple haters zelf bijna nooit een apple product gebruikt hebben ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:52:40 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90988012
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat je ergens ontevreden over bent kan ik heel goed begrijpen. Daar is niks geks aan. Maar haten is wel even een stapje verder. En ook al haat je het, waarom zou je je verder nog bezig houden met het merk en dat in topics zo fanatiek laten merken? Koop het merk gewoon niet.
Omdat de mensen die het wel kopen de mensen vervelen die het niet willen kopen en zo worden de mensen die het niet kopen toch geconfronteerd met een product/merk waar ze niks mee te maken hebben. Een soort reclame maar dan nog irritanter of zo.
pi_90988019
Moet TS niet in Starbucks zitten?

pi_90988038
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat is net zo vreemd als 'houden' van een merk, of verafgoden wat jij blijkbaar wel normaal vind. Verder kan je nu alles wat je zegt over mensen die Apple haten ook betrekken op mensen die Apple de hemel in prijzen.
pi_90988042
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef DroogDok het volgende:
Het gaat niet om het merk het gaat omm de fanboys die niet toegeven dat het gehypte en overpriced producten zijn.
Dat slaat toch nergens op? Ik kan ook wel een paar merken verzinnen die ik veel te duur vind en overgewaardeerd. Maar wat ik dan doe, is het merk gewoon niet kopen. Ik hou me er verder niet mee bezig en ik probeer al helemaal niet de gebruikers ervan te overtuigen dat ze een domme keuze maken. Dat kan me namelijk echt aan m'n kont roesten.
pi_90988052
Sowieso haten op computer merken :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:53:35 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90988056
Wel knap van apple dat ze zelfs een telefoon mega goed verkocht krijgen waarmee het signaal weg kon vallen tijdens het bellen. De mensen willen het zo graag als fashion item dat het product niet eens hoeft te werken...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90988086
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Frag_adder het volgende:
Wel knap van apple dat ze zelfs een telefoon mega goed verkocht krijgen waarmee het signaal weg kon vallen tijdens het bellen. De mensen willen het zo graag als fashion item dat het product niet eens hoeft te werken...
Het wegvallende signaal is anders ook wel erg overhyped door de anti apple personen hoor
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:54:32 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_90988091
Je bent een irritante troll. Kap ermee voor ik je help.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')