Ik ken trouwens het verschijnsel als ik hem zie, dan is alles ok. Het is bij mij al een 3 jarige scharrelrelatie waar we in het begin elkaar weinig zagen en nu meer. Als ik hem niet zie ben ik ook een beetje onzeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef Hobbezak. het volgende:
TS heeft een allergeweldigst exemplaar van een vriendje. Als Hobbezak en meneer Hobbezak samen zijn, heeft ze zonder uitzondering het gevoel dat hij het allerbeste is dat haar ooit had kunnen overkomen, zijn al haar stomme onzekerheden nergens te bekennen en is ze ervan overtuigd dat ze voor altijd samen blijven.
Als Hobbezak alleen is, gaat ze echter opeens heel erg twijfelen aan zichzelf, haar relatie en aan meneer Hobbezak en lijkt de relatie gedoemd te eindigen. Als meneer Hobbezak niet in de buurt is, wil Hobbezak ook nog wel eens gevoelig zijn voor de woorden van andere mannen. Mannen waar ze totaal niet aan denkt als ze gewoon naast haar wederhelftje ligt.
Wat moet ze hier nou van denken?
Weinig. Je bent gewoon een vrouw als alle anderen!quote:
Oei dat herken ik dus , waarschijnlijk heb je dan gewoon een beetje koudwatervrees. Voor mij is hij toch de eerste waar ik serieuzer mee ben geweest dan anderen en kan soms ook niet voorstellen dat het al 3 jaar is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Hobbezak. het volgende:
Hmm. Verlatingsangst, zo had ik het nog niet bekeken, daar laat ik nog maar eens een nachtje slaap overheen gaan. Ik heb wel eerder wat losse relaties gehad, maar dit lijkt toch wel een heel stuk serieuzer. Telt ook mee dat het geval in kwestie ruimschoots z'n voorgangers overtreft, op iedere denkbare manier. Als ik bij hem ben weet ik heel goed dat het rondscharrelen helemaal niet zo leuk is als het lijkt en dat ik daar geen zin meer in heb, maar dat lijkt soms zo verleidelijk!
@Mr.Myst; als het echt de grootste fout van haar leven is, dan moet je erop vertrouwen dat ze dit vroeg of laat gaat inzien en erop terugkomt.
Vriend geeft mij geen enkele reden tot onzekerheid en het komt niet eens in hem op naar andere vrouwen te kijken. Als hij niet bij me is lijk ik me echter ook veel sterker bewust van z'n tekortkomingen, die ook weer totaal vergeten zijn als we samen zijn.
Dat zeg ik dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:14 schreef Hobbezak. het volgende:
Ik ga niet vreemd!
Ik wil er alleen op zwakke momenten wel eens aan denken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef mr-niceguy het volgende:
Dat soort twijfels zijn heel menselijk, en dat je je heel erg op je gemak voelt bij hem en nergens aan twijfelt zegt eigenlijk al dat het goed zit.
Bijna iedereen gaat na een tijdje (maanden, jaren) zijn of haar vrijheid missen. En de relatie wordt na een tijdje een beetje een sleur. Dat is dat magische moment waar verliefdheid verandert in 'houden van'
Is het een idee om hem voor te stellen om een tijdje wat meer tijd samen door te brenngen? Dat je een weekje bij elkaar intrekt, of samen op vakantie gaat ofzo? Zo kom je er wat beter achter of je bij elkaar past
Dit inderdaad. Ts, je klinkt precies als mijn ex, en wat Eclaire84 zei is mij precies overkomen. Maar goed, er zijn natuurlijk meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef Eclaire84 het volgende:
Je hebt er geen moeite mee vreemd te gaan, maar je vriend biedt zekerheid en hier zal je gebruik/misbruik van maken totdat je iets beters tegenkomt.
Dat betekent het.
Gelukkig zit er voor de meeste mensen nog een wereld tussen denken en doen. Het is niet ideaal, maar het is niet per se slecht dat je over anderen fantaseert, zolang je maar heel duidelijk naar je vriend toe kan zijn dat dat alleen in je hoofd gebeurd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:14 schreef Hobbezak. het volgende:
Ik ga niet vreemd!
Ik wil er alleen op zwakke momenten wel eens aan denken.
Begin twintig, twee <6 maanden en deze relatie duurt nu iets meer dan anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:32 schreef draaijer het volgende:
Hoe oud is mevrouw en hoeveel relaties heb je al gehad?
Ik denk dat Hobbezak niet de juiste persoon is. Tenzij je gevoelig bent voor andere mannen in de zin van flirten. Daar lijkt me niks mis meequote:Op zondag 9 januari 2011 11:19 schreef Hobbezak. het volgende:
[..]
Begin twintig, twee <6 maanden en deze relatie duurt nu iets meer dan anderhalf jaar.
Dat haal ik er nou helemaal niet uit eigenlijk...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:31 schreef Spanky78 het volgende:
Dit klinkt eerder als bindingsangst. Je was nog nooit zo lang met iemand, misschien trouw je wel met hem en zul je niet meer met een ander naar bed gaan...en echt samen iets aangaan... eng hoor! Snap het best...
Je kunt zelf denken wat jij wilt...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef Hobbezak. het volgende:
TS heeft een allergeweldigst exemplaar van een vriendje. Als Hobbezak en meneer Hobbezak samen zijn, heeft ze zonder uitzondering het gevoel dat hij het allerbeste is dat haar ooit had kunnen overkomen, zijn al haar stomme onzekerheden nergens te bekennen en is ze ervan overtuigd dat ze voor altijd samen blijven.
Als Hobbezak alleen is, gaat ze echter opeens heel erg twijfelen aan zichzelf, haar relatie en aan meneer Hobbezak en lijkt de relatie gedoemd te eindigen. Als meneer Hobbezak niet in de buurt is, wil Hobbezak ook nog wel eens gevoelig zijn voor de woorden van andere mannen. Mannen waar ze totaal niet aan denkt als ze gewoon naast haar wederhelftje ligt.
Wat moet ze hier nou van denken?
Met mijn realiteitsbesef is gelukkig niets mis, de duidelijk overdreven bewoordingen heb ik gekozen om (over)duidelijk te maken dat er op het moment van samenzijn geen enkele twijfels zijn en dat ik wel besef dat ik nog een tijd in deze relatie hoop te blijven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:08 schreef RM-rf het volgende:
Leuk dat je van je huidige partner houd, maar dat al gaan beschrijven met 'allergeweldigst ', 'het allerbeste dat je ooit kon gebeuren' en 'overtuigd van altijd samenblijven' komen op mij een beetje bleu over en niet getuigen van een normaal 'realiteitsbesef' waarin je nooit zomaar je toekomst kunt 'vastleggen', of mensen zo 'perfect' zijn.
ik heb ook zo'n tijd van 'veilig voelen' bij m'n vriendin gehad, was ik op school/stage durfde ik geen shitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef Hobbezak. het volgende:
Ik denk niet dat het aan de vriend van TS is om haar problemen op te lossen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
in 3e persoon praten![]()
OT: denk dat het aan je vriend is je af en toe te verzekeren dat onzekerheid nerges voor nodig is en dat hij helemaal voor jou gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |