quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed zo. En nu helemaal in je mond.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Jongens, nu ophouden. Of hebben jullie niet geleerd dat je geen kleine kinderen mag pesten?
quote:
* Stereotomy doet een zwarte vlieg in het glasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
ohh.. chardonnay.. ik heb je gemist![]()
Alanisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet een zwarte vlieg in het glas
Ik heb aflevering 1 afgekeken.quote:
Sobel ja.. echt een méga irritant en incompetent figuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk dat alles ook op waargebeurde mensen en situaties is gebaseerd he?
Heb BoB nooit echt gezien, behalve één aflevering waarin Ross van Friends meespeelde.
Hele verhaal is waargebeurd en volgt E company van de 101ste luchtlandingsdivisie, gedocumenteerd door Ambrose en hierin verfilmd. De echte veteranen die er bij waren geven het commentaar. Een van de beste series ooit imo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk dat alles ook op waargebeurde mensen en situaties is gebaseerd he?
Wauw Isa, hoor je datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:04 schreef TAV74 het volgende:
Ross speelt alleen een grote rol in aflevering 1 als ze nog in training zijn, daarna komt hij alleen nog snel en kort langs.
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
Gevulde portobello's uit de oven met een kogelbiefstukje en een salade erbij was lekker
Nou nog nooit echt alles achter elkaar, maar wel eens in 2 weekenden of zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef rijsttafel het volgende:
BoB bazenserie. Hebben jullie ook weleens een marathon gehouden?
*proest* ik zie het hem nog doen ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef LieLie het volgende:
Mijn pastasaus was ook![]()
Net de kerstboom opgevouwen!
mrLie verleent nog wat psychische hulp aan de kerstboomlampjes.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*proest* ik zie het hem nog doen ook![]()
gehaktpakketjes waren ook weer heeeeeerlijk!![]()
Nepfansquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nog nooit echt alles achter elkaar, maar wel eens in 2 weekenden of zo
Vandaar de verdeling over 2 dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nepfans![]()
![]()
Ik wel, 10 uur 's ochtends begonnen.. aan het einde waren we het wel een beetje zat
Hoho, ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nepfans![]()
![]()
Ik wel, 10 uur 's ochtends begonnen.. aan het einde waren we het wel een beetje zat
Vind de blu-ray optie die we nu hebben wel heel vet, picture in picture commentaar van de veteranen zelf. Sommige van die teksten zitten ook al in de docu, maar er zitten ook veel nieuwe bij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Wij hebben ooit in een huisje in Texel tijdens een weekend een BoB-marathon gehouden. Ook daarna met het commentaar van de echte veteranen.
Indrukwekkende serie.
Nice.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoho, ik welToen ik de DVD box kocht heb ik hem in een ruk op een dag gekeken. Had hem daarvoor al wel op tv gezien, maar dat is toch anders.
Wist ik al lang johquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
Dit geloof je niet:
Lein heeft gekookt en direct zelf alle rommel achter haar kont opgeruimd!![]()
Ik was net de krant aan 't mailen maar vond dat jullie de primeur verdiendenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Maar is dat zo verbazingwekkend dat je het hier moet posten?
quote:
quote:
waar haal je dat uit?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik voorlopig geen vitamine A tekort meer heb: 12348 mcg vandaag
(max op een dag staat op 3000)
125 gram leverquote:
quote:
wij hadden er vroeger ook een, vond het wel handig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niet zo heel goed voor de portomonnee om alles in een keer te scoren, maar heb nu wel een aantal dingen in de aanbieding voor deze en komende maand
Yupquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef LieLie het volgende:
Is de Makro net zoiets als de Sligro dan?
Ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef freecell het volgende:
Dan heb je je ware metalen voor een mandje of 6 ook wel weer binnen
Waarom eten mensen lever?
Ik heb het nog nooit op of gebruiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerEn het barst van het ijzer, foliumzuur, bepaalde b-vitamines en vitamine c O-
Maar ik vind het vooral lekker(maar niet te vaak...)
Pasta. Met groente-ham meuk en creme fraiche. En het was goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heb je voor lekkers gekookt, Lein? en zit er inmiddels Cyaankali door het eten van Kaas?
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pasta. Met groente-ham meuk en creme fraiche. En het was goed.
Gebakken lever? 't heeft een hele aparte smaak, drogig en vol. Eerst denk je "gatsie" maar later is het dan toch weer boeiend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het lekkerEn het barst van het ijzer, foliumzuur, bepaalde b-vitamines en vitamine c O-
Maar ik vind het vooral lekker(maar niet te vaak...)
Dat wil ik in de toekomst ook eens gaan doen als test. Gewoon geld pinnen en daar de hele week van rond moeten komen! Maar ja, hoeveelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Vork het volgende:
40 euro per week aan huishoudgeld voor eten e.d.? Dat red ik ook niet
En dan te weten dat er hele gezinnen zijn die met minder rond moeten komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil ik in de toekomst ook eens gaan doen als test. Gewoon geld pinnen en daar de hele week van rond moeten komen! Maar ja, hoeveel80 is wel heul weinig voor 2 pers. als ik pee's maatstaf neem
Dan is het varkenslever of is ie te lang gebakken als ie drogig is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Gebakken lever? 't heeft een hele aparte smaak, drogig en vol. Eerst denk je "gatsie" maar later is het dan toch weer boeiend.
Ik vind het allemaal serieus kunstzinnige albums die echt zouden kunnen bestaanquote:
Geen idee waar dat over ging en geen zin om terug te lezen, maar toch eenquote:
Volgens mij doen bands dat ook echt zo, het is helemaal geen grapje, maar een lang gekoesterd geheim.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij doen bands dat ook echt zo, het is helemaal geen grapje, maar een lang gekoesterd geheim.
Ik zeg niets meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach Leintje heeft een grote mond
Maar kom opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil ik in de toekomst ook eens gaan doen als test. Gewoon geld pinnen en daar de hele week van rond moeten komen! Maar ja, hoeveel80 is wel heul weinig voor 2 pers. als ik pee's maatstaf neem
Op 10 euro kun je ook overleven, maar dat is geen reden om het ook te doen als het niet perse hoeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar kom op40 EUR. Daar moet toch van te leven zijn zou je zeggen
Hm, minder dan 6 EUR per dag. Moet van te leven zijn, maar denk dat je in de praktijk wat hoger uitkomt, zeker als je ook eens een keer buiten de deur iets te eten wil kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar kom op40 EUR. Daar moet toch van te leven zijn zou je zeggen
Da's toevallig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kwamen in Flikken Maastricht terecht en kwamen daar Thijs neef in een bijrol tegen
quote:
Jullie zijn vaag somsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kwamen in Flikken Maastricht terecht en kwamen daar Thijs neef in een bijrol tegen
Hij duikt overal op tegenwoordigquote:
Cheaterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, komende week heb ik het gered met 40 EUR hoorKomt ook omdat er nog wat diepvriesgerechten wachten tot ze worden opgegeten
Oh, dan is het al iets minder toevalligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij duikt overal op tegenwoordigVooral reclames (ING, Pickwick..) maar ook series en films (Gooise vrouwen film binnenkort)
Da's vervelend voor de kids in Afrika, maar op dit moment vind ik vooral mijn eigen portomonnee interessanterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cheater
Kinderen in Afrika hebben heul geen vriezer
het is inmiddels meer toevallig als we zappen en hem eens niet zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dan is het al iets minder toevallig
Bluezz.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef LieLie het volgende:
Ze gaan over die dodenweg in Bolivia, stond die laatst ook niet in het rijtje van Lein? (Of was het Isa?)
Geen dank!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef Duderella het volgende:
Lie, ik wilde je nog eens heelhartelijk
bedanken voor de E-boeken. Ik lees opeens weer! Heerlijk om altijd mijn bibliotheek bij me te hebben! In de trein een boek uit, hup weer even verder neuzen in de kast.
![]()
Ik vond De Eenzaamheid van de Priemgetallen prachtig! Het Geheim van nogwattes ook en nu lees ik over de Zusjes Boleyn.![]()
Mocht je nog weer eens aanraders hebben, dan hou ik me aanbevolen.
Oh Bluezz, wat lief van die patiënt.![]()
Ah jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Woensdag weer repetities en eind vd maand optreden
Ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Trouwens...nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar Chardonnay is best lekker
Op de een of andere manier een typisch P momentjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Trouwens...nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar Chardonnay is best lekker
Oh? Definieer typische P momentjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier een typisch P momentje
Zeker weten dat iets niet/wel leuk is en er dan later achter komen dat het eigenlijk wel meevaltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Definieer typische P momentjes?
ja, zo is ie ook aan de whisky geraakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef TAV74 het volgende:
Zeker weten dat iets niet/wel leuk is en er dan later achter komen dat het eigenlijk wel meevalt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker weten dat iets niet/wel leuk is en er dan later achter komen dat het eigenlijk wel meevalt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie hebben gewoon een slechte invloed op me![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie hebben gewoon een slechte invloed op meVroeger dronk ik nooit. En kijk wat er nu staat
![]()
Jij nietquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
Trouwens: er is een foto van de heupjes van Babi S gemaakt, en de heupjes zitten nog goed in de kom!Nog wel de weken gipsbroek en alles, maar het heeft dus wel nut.
Mnou, dan zijn ze nog wel een jaar verder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mooi zo! Hopen dat ze er snel van af is dan
Moet je niet doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef LieLie het volgende:
Oi, ik blader door de Delicious jaarindex
Ja maar bedoel eigenlijk dat ze geen rare dingen hoeven te doen verderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, dan zijn ze nog wel een jaar verder waarschijnlijk
Verder niet gevolgd, maar dit klinkt als goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
Trouwens: er is een foto van de heupjes van Babi S gemaakt, en de heupjes zitten nog goed in de kom!Nog wel de weken gipsbroek en alles, maar het heeft dus wel nut.
Da's waar!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar bedoel eigenlijk dat ze geen rare dingen hoeven te doen verder
Babi S heeft een heupafwijking. Ze heeft in december twee weken in het ziekenhuis gelegen in zo'n tractiestellage, en heeft nu voor twee keer zes weken een gipsbroek. Daar heeft ze gelukkig geen last van, maar voor m'n zus en zwager is het wel lastig met luiers e.d! Maar er is een foto gemaakt en het heeft wel het gewenste effect. Na de gipsbroeken krijgt ze nog een spreidbroek, en dan moet het goed zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verder niet gevolgd, maar dit klinkt als goed nieuws
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
Ahh vervelend, maar wel super dat het effect heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Babi S heeft een heupafwijking. Ze heeft in december twee weken in het ziekenhuis gelegen in zo'n tractiestellage, en heeft nu voor twee keer zes weken een gipsbroek. Daar heeft ze gelukkig geen last van, maar voor m'n zus en zwager is het wel lastig met luiers e.d! Maar er is een foto gemaakt en het heeft wel het gewenste effect. Na de gipsbroeken krijgt ze nog een spreidbroek, en dan moet het goed zijn
quote:
Ach gossie. Sterkte.quote:
Gecondoleerd.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
dank je wel allemaal. heb huurovereenkomst enzo binnen, staat alleen in dat huisdieren geen overlast mogen veroorzaken, geen algeheel verbod
Riverside, nicequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Nieuwste Riverside album klinkt lekker![]()
das maar goed ook want we gaan er in mei naar toe![]()
[/verveelmodus]
Wat fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
dank je wel allemaal. heb huurovereenkomst enzo binnen, staat alleen in dat huisdieren geen overlast mogen veroorzaken, geen algeheel verbod
Verandering van plannen. Die film was slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog even een film tegenaan.
onderwerp?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie dat ik over een maandje of 3 al kan beginnen met m'n afstudeerproject.
geen idee, moet nu de envelop terug sturen met tig documenten, en dan bellen ze me voor contract tekenenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Gecondoleerd Memo
Wanneer kom je schilderen? En voor niets zo'n zorgen gemaakt over de poezen he
geheimquote:
Uitstellen met terugsturenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee, moet nu de envelop terug sturen met tig documenten, en dan bellen ze me voor contract tekenen
Meeste onderzoeken moeten zoveel mogelijk intern gehouden worden wegens gedoe met patenten e.d. helaasch.quote:
Je gaat Transformers bouwenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Meeste onderzoeken moeten zoveel mogelijk intern gehouden worden wegens gedoe met patenten e.d. helaasch.
Geheimpje: het heeft iets te maken met machines
kut, jij wint. Nu jij dan ga ik raden.quote:
Wel lekker geslapen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
wat heb ik diep geslapen zeg! Helaas nu weer weg, naar A'dam
Ik wilde fietsen naar Den Haag vanavondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Geeft niks toch? Laat maar waaien
Het is nog lang geen avond!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde fietsen naar Den Haag vanavond
Klopt, maar de voorspellingen worden er ook niet beter op voor vandaagquote:
Oeh, balen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is nog lang geen avond!
Hier is het 14,5 graad op het werk. De ketel is weer uit.
En het is iets met een kraan en een knop.
Maar ik weet niet welke kraan, of welke knop
Da's irritant zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Juh! Heb het al koud, en moet nog tot één uur.
Is genoeg ruimte voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's irritant zegBeetje door de zaak gaan hardlopen?
Nog goed voor je lijn ook
quote:
Ik las al zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel! De Maas overstroomt hier bijna zie ik uit het raam, zo ff naar buiten om foto's te kieken.
Komt doordat het zichtbaar is en men de brandjes sneller wil blussen. PR 2.0quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:10 schreef LieLie het volgende:
Ziggo lost via twitter aardig sneller dingen op dan via de telefoon
Ja, dat hoef je mij niet uit te leggenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt doordat het zichtbaar is en men de brandjes sneller wil blussen. PR 2.0
Mijn is een bezittelijk voornaamwoord, Lie!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je mijn niet uit te leggen
Oepsie, ging iets te snelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn is een bezittelijk voornaamwoord, Lie!
dankje en ja, als een blokquote:
Arenaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje en ja, als een blokben er, monteur is nu bezig en ik ben thee drinken en shoppen bij de Arena
1x scriptie en 3x een SOG-activiteit. Probeer dan maar eens de verleiding te weerstaan. Gaat nog leuk worden met de scriptiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:42 schreef borisz het volgende:
Mogge
- Scriptie
- FA CUP
- Darts
- Schaatsen
Ik vermaak mij wel
Ben daar een keer geweest, stelde niet zoveel voor. Dat echte huis van Chriet Titulaer was leukerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nog een keer naar het Huis van de Toekomst, daar naast de Arena.
Oh, die is al dik twee jaar dicht![]()
"Er zijn op moment 40 vestingen van KFC in Nederland. Het hoofdkantoor van KFC in Nederland is in Amsterdam Zuidoost."quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
Blijf het leuk vinden Amsterdam ZO: aan de kant van de Arena hypermodern en luxe, ga je de Gouden Gids gebouw voorbij aan de andere kant dan kom je in de Bijlmer terecht met veel gekleurde mensen, echt stiekem nog steeds een ghetto.
Wel veel KFC's en KFC-klonen daar.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Vork het volgende:
[..]
"Er zijn op moment 40 vestingen van KFC in Nederland. Het hoofdkantoor van KFC in Nederland is in Amsterdam Zuidoost."
Bronnetje
Oké danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben daar een keer geweest, stelde niet zoveel voor. Dat echte huis van Chriet Titulaer was leuker
Het is de verbindende factor tussen de beide kantenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maarja, vast wel aan de 'goede' kant
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet opeens waar FF kan solliciteren voor een nieuwe baan
Niet gegaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef LieLie het volgende:
Hoe was de voorstelling eigenlijk, Steer?
Haha, oh, balen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet gegaan
Mijn OV fiets ging stuk (slot ging niet meer open) dus ik moest mijn fiets tillen naar het station vanaf de TU, heb er nu nog een enorm zere pezen in mijn elleboog van. En daarna had ik geen zin meer
Ik bekijk de DVD wel.
waaar is hier een KFC?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Arena
Blijf het leuk vinden Amsterdam ZO: aan de kant van de Arena hypermodern en luxe, ga je de Gouden Gids gebouw voorbij aan de andere kant dan kom je in de Bijlmer terecht met veel gekleurde mensen, echt stiekem nog steeds een ghetto.
Wel veel KFC's en KFC-klonen daar.
luilakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
GoedemorgenAl flinke tijd wakker, Sun is heel fanatiek aan het wandelen en ik zit iets minder fanatiek een DVD te kijken. Volgende keer ga ik maar gewoon mee denk ik, toch een stuk gezelliger
even omdraaienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:50 schreef LieLie het volgende:
Ik heb het kacheltje naast me staan, en nu ben aan de linkerkant heel koud, en rechts heel warm
Het is een link naar de vacatures pagina van KFC.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; kan link vanaf hier niet openen. Wat voor (vast geweldige) baan is het?
Verkopen ze daar prijzen danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Woonmall zit ik mezelf alleen maar te pesten en te verbazen over de dure prijzen.
maakt niet uit. Te lang naar de computer kijken krijg je vierkante ogen vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan zit ik met mijn rug naar de computer
Jij hebt een breedbeeld scherm zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maakt niet uit. Te lang naar de computer kijken krijg je vierkante ogen van
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een breedbeeld scherm zeker
ik kon het raden... Denk dat ik niet word aangenomen want ik eet alles opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is een link naar de vacatures pagina van KFC.
had ik die maar, een ouwe dell op kantoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een breedbeeld scherm zeker
Nehquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
valt het op dat ik me verveel?
quote:
Een beetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
valt het op dat ik me verveel?
die met klittenband? Mooi Krak!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Een beetje.![]()
Mijn nieuwe schoenen lopen lekker!
Aan de andere kant van het spoor, bij de Amsterdamse Poortquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
waaar is hier een KFC?ben in de Woonmall Villa Arena en heb een pain au chocolat in het DE cafe.. Maar nu wil ik kip
Maar wij zijn wel 'bij' je, niet helemaal alleen dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit al een uur aan t zelfde tafeltje, in mn Remy
hoe ver is dat lopen vanaf Villa Arena?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het spoor, bij de Amsterdamse Poort
Gelukkig heb je ons.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit al een uur aan t zelfde tafeltje, in mn Remy
ja helemaal waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel 'bij' je, niet helemaal alleen dus
kusje terug! Ze hebben hier een DE kadoshop. Eens kijken of ik wat leuks zie voor een vriendin die ik vanmiddag zie. Gewoon zomaar.quote:
Mwoah, minuut of 10.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe ver is dat lopen vanaf Villa Arena?
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is.... bruin!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja helemaal waarwat fijn dat ik me dan niet hoef te vervelen
ah ja die heb ik niet... Shit, er zit iemand achter me patat te eten. Die geur!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet ook altijd wat te doen hebben, alleen aan een tafeltjeMaar dan pak ik meestal een boek oid.
met laarzen 15 min dusquote:
het logo van DE! Of mijn natte theezakje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is.... bruin!
Koffie!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het logo van DE! Of mijn natte theezakje?
hoe kun jij dat zien? Zit in kopjes en de mensen zitten erachterquote:
Dat is inderdaad onhandig aan die potjes!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk denk dat Turkse Supermarkt en ik goeie vriendjes gaan worden
Prijzen voor vlees zijn echt
En de kruiden gaan per zakje ipv per Verstegen potje waar niets uit te scheppen is onder het hele potje te slopen
kaal?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
En ik ben naar de kapper geweest dus ik moet morgen een kilo lichter zijn
Die hebben we in IJmuiden niet echt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk denk dat Turkse Supermarkt en ik goeie vriendjes gaan worden
Prijzen voor vlees zijn echt
En de kruiden gaan per zakje ipv per Verstegen potje waar niets uit te scheppen is onder het hele potje te slopen
Of je vergeet 't gehele bestaan van die dioxinetoko en eet gewoon fatsoenlijke dingenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
met laarzen 15 min dushmm ben bang dat automonteur over half uurtje klaar is. Krijg nwe onderdelen en direct APK.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Of je vergeet 't gehele bestaan van die dioxinetoko en eet gewoon fatsoenlijke dingen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onhandig aan die potjes!
Maar ik heb echt heel veel verschillende soorten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga volgende maand eens kijken of ik alle kruidenpotjes niet kan vervangen door tupperware-achtige doosjes en dan die volstorten zeg maar. Werkt een stuk praktischer
Stapelt ook gewoon beter in mijn la
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef Vork het volgende:
Hangt de rest van de SC daar dan ook rond? Zijn jullie toch stiekem allemaal negers?
Ik nog nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik heb echt heel veel verschillende soorten!
je klinkt net als een vega pffquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Of je vergeet 't gehele bestaan van die dioxinetoko en eet gewoon fatsoenlijke dingen.
waarom zou ik dat niet mogen eten? Omdat jij het niet lekker vind? Ik eet zat groente en fruit hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Helaas
Maar FFT is nogal hardleers
Die gelooft ons niet dat je beter normale dingen kunt eten ipv hotwings
dat samen met falafel heb ik nog niet gegeten. Maar je kunt ook niet alles etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:18 schreef borisz het volgende:
Ik haal de laatste tijd wat vaker een broodje Piet Hein Donner..
Stiekem heel erg lekker
Geen zin in deze discussiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet mogen eten? Omdat jij het niet lekker vind? Ik eet zat groente en fruit hoor
Zal vanmiddag wel even tellen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nog nietWel veel van hetzelfde
krakend vers? Lekker hoor!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef krakkemieke het volgende:
Verse witte boterham met kaas hier!
klinkt niet zo leuk eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:23 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een leuk bloemenshirtje gezien op de site van de hema![]()
Hopenlijk hebben ze die hier ook.
Falafel is anders prima te etenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
dat samen met falafel heb ik nog niet gegeten. Maar je kunt ook niet alles eten
[Het linkje werkt niet]quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt niet zo leuk eerlijk gezegdheb je een linkje?
Valt misschien wel in de categorie van dat luipaardprint jurkje dat je laatst gekocht had, da's de categorie smaken verschillenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt niet zo leuk eerlijk gezegdheb je een linkje?
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Valt misschien wel in de categorie van dat luipaardprint jurkje dat je laatst gekocht had, da's de categorie smaken verschillen
ooh die is wel ok ja! Vind Hema kleding nooit zo leuk vandaar. En met bloemen klonk beetje ouderwetsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)20tops/dames_tshirt-(36340007).aspx
En dan de grijze met rood. Als jurkje met een zwart jasje erover en een legging eronder met laarzen.
Huh, ik dacht dat het linkje niet werkte. Kreeg zelf een foutmeldingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh die is wel ok ja! Vind Hema kleding nooit zo leuk vandaar. En met bloemen klonk beetje ouderwetsmaar dees is leuk
zeker! Maar die heb ik nu aan!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Valt misschien wel in de categorie van dat luipaardprint jurkje dat je laatst gekocht had, da's de categorie smaken verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |