quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed zo. En nu helemaal in je mond.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Jongens, nu ophouden. Of hebben jullie niet geleerd dat je geen kleine kinderen mag pesten?
quote:
* Stereotomy doet een zwarte vlieg in het glasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
ohh.. chardonnay.. ik heb je gemist![]()
Alanisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet een zwarte vlieg in het glas
Ik heb aflevering 1 afgekeken.quote:
Sobel ja.. echt een méga irritant en incompetent figuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk dat alles ook op waargebeurde mensen en situaties is gebaseerd he?
Heb BoB nooit echt gezien, behalve één aflevering waarin Ross van Friends meespeelde.
Hele verhaal is waargebeurd en volgt E company van de 101ste luchtlandingsdivisie, gedocumenteerd door Ambrose en hierin verfilmd. De echte veteranen die er bij waren geven het commentaar. Een van de beste series ooit imo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk dat alles ook op waargebeurde mensen en situaties is gebaseerd he?
Wauw Isa, hoor je datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:04 schreef TAV74 het volgende:
Ross speelt alleen een grote rol in aflevering 1 als ze nog in training zijn, daarna komt hij alleen nog snel en kort langs.
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
Gevulde portobello's uit de oven met een kogelbiefstukje en een salade erbij was lekker
Nou nog nooit echt alles achter elkaar, maar wel eens in 2 weekenden of zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef rijsttafel het volgende:
BoB bazenserie. Hebben jullie ook weleens een marathon gehouden?
*proest* ik zie het hem nog doen ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef LieLie het volgende:
Mijn pastasaus was ook![]()
Net de kerstboom opgevouwen!
mrLie verleent nog wat psychische hulp aan de kerstboomlampjes.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*proest* ik zie het hem nog doen ook![]()
gehaktpakketjes waren ook weer heeeeeerlijk!![]()
Nepfansquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nog nooit echt alles achter elkaar, maar wel eens in 2 weekenden of zo
Vandaar de verdeling over 2 dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nepfans![]()
![]()
Ik wel, 10 uur 's ochtends begonnen.. aan het einde waren we het wel een beetje zat
Hoho, ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nepfans![]()
![]()
Ik wel, 10 uur 's ochtends begonnen.. aan het einde waren we het wel een beetje zat
Vind de blu-ray optie die we nu hebben wel heel vet, picture in picture commentaar van de veteranen zelf. Sommige van die teksten zitten ook al in de docu, maar er zitten ook veel nieuwe bij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Wij hebben ooit in een huisje in Texel tijdens een weekend een BoB-marathon gehouden. Ook daarna met het commentaar van de echte veteranen.
Indrukwekkende serie.
Nice.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoho, ik welToen ik de DVD box kocht heb ik hem in een ruk op een dag gekeken. Had hem daarvoor al wel op tv gezien, maar dat is toch anders.
Wist ik al lang johquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
Dit geloof je niet:
Lein heeft gekookt en direct zelf alle rommel achter haar kont opgeruimd!![]()
Ik was net de krant aan 't mailen maar vond dat jullie de primeur verdiendenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Maar is dat zo verbazingwekkend dat je het hier moet posten?
quote:
quote:
waar haal je dat uit?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik voorlopig geen vitamine A tekort meer heb: 12348 mcg vandaag
(max op een dag staat op 3000)
125 gram leverquote:
quote:
wij hadden er vroeger ook een, vond het wel handig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niet zo heel goed voor de portomonnee om alles in een keer te scoren, maar heb nu wel een aantal dingen in de aanbieding voor deze en komende maand
Yupquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef LieLie het volgende:
Is de Makro net zoiets als de Sligro dan?
Ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef freecell het volgende:
Dan heb je je ware metalen voor een mandje of 6 ook wel weer binnen
Waarom eten mensen lever?
Ik heb het nog nooit op of gebruiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerEn het barst van het ijzer, foliumzuur, bepaalde b-vitamines en vitamine c O-
Maar ik vind het vooral lekker(maar niet te vaak...)
Pasta. Met groente-ham meuk en creme fraiche. En het was goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heb je voor lekkers gekookt, Lein? en zit er inmiddels Cyaankali door het eten van Kaas?
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pasta. Met groente-ham meuk en creme fraiche. En het was goed.
Gebakken lever? 't heeft een hele aparte smaak, drogig en vol. Eerst denk je "gatsie" maar later is het dan toch weer boeiend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het lekkerEn het barst van het ijzer, foliumzuur, bepaalde b-vitamines en vitamine c O-
Maar ik vind het vooral lekker(maar niet te vaak...)
Dat wil ik in de toekomst ook eens gaan doen als test. Gewoon geld pinnen en daar de hele week van rond moeten komen! Maar ja, hoeveelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Vork het volgende:
40 euro per week aan huishoudgeld voor eten e.d.? Dat red ik ook niet
En dan te weten dat er hele gezinnen zijn die met minder rond moeten komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil ik in de toekomst ook eens gaan doen als test. Gewoon geld pinnen en daar de hele week van rond moeten komen! Maar ja, hoeveel80 is wel heul weinig voor 2 pers. als ik pee's maatstaf neem
Dan is het varkenslever of is ie te lang gebakken als ie drogig is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Gebakken lever? 't heeft een hele aparte smaak, drogig en vol. Eerst denk je "gatsie" maar later is het dan toch weer boeiend.
Ik vind het allemaal serieus kunstzinnige albums die echt zouden kunnen bestaanquote:
Geen idee waar dat over ging en geen zin om terug te lezen, maar toch eenquote:
Volgens mij doen bands dat ook echt zo, het is helemaal geen grapje, maar een lang gekoesterd geheim.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij doen bands dat ook echt zo, het is helemaal geen grapje, maar een lang gekoesterd geheim.
Ik zeg niets meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach Leintje heeft een grote mond
Maar kom opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil ik in de toekomst ook eens gaan doen als test. Gewoon geld pinnen en daar de hele week van rond moeten komen! Maar ja, hoeveel80 is wel heul weinig voor 2 pers. als ik pee's maatstaf neem
Op 10 euro kun je ook overleven, maar dat is geen reden om het ook te doen als het niet perse hoeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar kom op40 EUR. Daar moet toch van te leven zijn zou je zeggen
Hm, minder dan 6 EUR per dag. Moet van te leven zijn, maar denk dat je in de praktijk wat hoger uitkomt, zeker als je ook eens een keer buiten de deur iets te eten wil kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar kom op40 EUR. Daar moet toch van te leven zijn zou je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |