Aawh wat zonde, maarja kan gebeurenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Toen mijn moeder nog leefde, maakte ze graag kaarten, mij leek het ook wel leuk om het te proberen, alleen kan ik er dus echt niks van. helaas heb ik er geen foto's van, anders had ik dit topic er wel mee verblijd.
Maar er zaten dus overal lijmresten op de kaarten of de hele kaart was verknipt enzo.
Zo super slecht vind ik het niet eens..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef 92Merel het volgende:
Ik dacht eventjes dit na te tekenen![]()
[ afbeelding ]
Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Zo super slecht vind ik het niet eens..
Nee, doe ik niet meer. Ma leeft dus niet meer, ik woon niet meer thuis en volgens mij heeft pa alle spullen weggegeven aan een gehandicapteninstelling.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aawh wat zonde, maarja kan gebeurenmaak je nog steeds kaarten of niet
?
Psst, je zit in CREquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef Misstique het volgende:
Mislukkelingen van het jaar:
[ afbeelding ]
Er wordt toch gevraagd om mislukkelingen?quote:
Hou jij ook heel veel van knutselen? Maar lach je je ook altijd dood om je mislukte dingen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt toch gevraagd om mislukkelingen?
Leuk toch, voor iemand van 3quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Deze mag niet ontbreken! Ik moet er wel bij vermelden dat dit een co-productie is van een driejarige en zijn moeder.
[ afbeelding ]
Die sinterklaas is schattigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:23 schreef PM-girl het volgende:
Deze mag niet ontbreken! Ik moet er wel bij vermelden dat dit een co-productie is van een driejarige en zijn moeder.
[ afbeelding ]
Het enige waarvan ik de schuld duidelijk bij de driejarige kan leggen, is het gezichtje van de sint vrees ik.quote:
Okee, ja, ach als die driejarige het maar leuk vind, het gaat om het idee. Een kind van 3 let daar niet op. Volgende keer gewoon beter, oefening baart kunst, zeggen ze wel eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het enige waarvan ik de schuld duidelijk bij de driejarige kan leggen, is het gezichtje van de sint vrees ik.
Tja, de TT bracht me op het verkeerde been. Mislukkelingen zijn toch écht wat anders dan mislukkingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hou jij ook heel veel van knutselen? Maar lach je je ook altijd dood om je mislukte dingen?
Kom ze dan hier showen
Aldus de OP
Tenzij jij iets op de schaatsbaan hebt zitten knutselen dat hier verantwoordelijk voor was, lijkt het me niet echt van toepassing
Sorry, dat was mijn fout, zat even niet op te letten toen ik de TT invoerdequote:Op zondag 9 januari 2011 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, de TT bracht me op het verkeerde been. Mislukkelingen zijn toch écht wat anders dan mislukkingen.
quote:
Nou, sorry hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe durf je dat mislukt te noemen?
Met welk programma heb je dat eigenlijk zitten tekenen? Lijkt mij ook wel eens leuk om te proberen..quote:
Corel Painter 11quote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef fl1pp13 het volgende:
[..]
Met welk programma heb je dat eigenlijk zitten tekenen? Lijkt mij ook wel eens leuk om te proberen..
Skills heb ik ook niet bepaald in tekenen. Gewoon net zo lang doorgaan totdat je er iets in ziet en dan afmaken. Het kost gewoon veel tijd en doorzettingsvermogen. Zonder Ctrl+z ben ik ook nergensquote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef fl1pp13 het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat maar eens proberen. Zat inspiratie, het ontbreekt alleen aan de skills![]()
Haha, dan ziet het er bij jou alsnog ontzettend gaaf uit. Teken je trouwens met de muis of heb je wel een pen tablet?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Samael het volgende:
[..]
Skills heb ik ook niet bepaald in tekenen. Gewoon net zo lang doorgaan totdat je er iets in ziet en dan afmaken. Het kost gewoon veel tijd en doorzettingsvermogen. Zonder Ctrl+z ben ik ook nergens
Pen tablet ja. Zonder dat kom je niet erg ver denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef fl1pp13 het volgende:
[..]
Haha, dan ziet het er bij jou alsnog ontzettend gaaf uit. Teken je trouwens met de muis of heb je wel een pen tablet?
Ja, dat snap ik. Volgens mij heb ik hier nog wel ergens eentje liggen die ik vroeger voor photoshop etc. gebruikte..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Samael het volgende:
[..]
Pen tablet ja. Zonder dat kom je niet erg ver denk ik.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Die is idd wel een beetje sneu Chocolate-chick
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:00 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb ook geen foto (Heb het al uitgehaald) maar ik had een muts gebreid. Net als hierboven, helemaal volgens het patroon. Alleen was ik vergeten te kijken naar de naalden en de dikte van de wol (Mooie wol, verschillende kleurtjes maar dus heel dik) met als gevolg dat mijn 60 opgzette steken een béétje groot uitvielen. Toen hij klaar was viel me wel op dat er iets niet klopte maar ik dacht dat dat nog goed zou komen als ik hem in elkaar naaide. (was mijn eerste breiwerk,totaal geen verstand van)
Blijkt dat het een patroon was voor NORMALE wol (naalden 4) en dat ik m had zitten breien met die dikke wol, naalden 8. Daarna heb ik het over gedaan en toen had ik aan 20 steken genoeg, dat zegt genoeg toch
Handkusje op je buikquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
Een mislukking wil ik het niet noemen... Maar het is toch even het vermelden waard.
Ik had een bloemetje op een shirt genaaid, gewoon omdat leuk, dus ik deed het shirt even aan om te kijken of het een beetje goed uitviel, en dat deed het dus ik wilde het draadje afknippen... Knip ik in mijn buik. Auw.
Okee, daar moest ik hardop om lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
Een mislukking wil ik het niet noemen... Maar het is toch even het vermelden waard.
Ik had een bloemetje op een shirt genaaid, gewoon omdat leuk, dus ik deed het shirt even aan om te kijken of het een beetje goed uitviel, en dat deed het dus ik wilde het draadje afknippen... Knip ik in mijn buik. Auw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |