Hoe kwam dat dan? Wie had hem uitgezocht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe ja het stond wel mooi hoor, maar ze was zelf ook niet de grootste fan van haar jurk![]()
JEZUS FUCK!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lief vanaaf een portie net gebakken piepers tijdens het schudden uit de pan flikkeren, drie keer raden wat ik blérde![]()
juist
En dat is frustrerend. Maar wat als je dan weet wat er in de fik is gegaan en wat er neer is gevallen? Dan weet je het. En dan? Je huis verkopen/de huur opzeggen en vluchten zit er niet in, toch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal, letterlijk:
"Wat er precies aan gevaarlijke stoffen in het bedrijf aanwezig waren blijft geheim. De lijst is in beslag genomen door het Openbaar Ministerie".
Ja, lekker geheimzinnig blijven doen
Dit is werkelijk waar om je kapot te schamen. En jezus fuck zeg, dat is nog een mega understatementquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omg ik dacht dat de site van maassluis een ramp was
Nee welnee, daar heb je geen kont aan idd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat is frustrerend. Maar wat als je dan weet wat er in de fik is gegaan en wat er neer is gevallen? Dan weet je het. En dan? Je huis verkopen/de huur opzeggen en vluchten zit er niet in, toch.
Ik stuur MM jouw kant opquote:
Ze ging samen met de 2 moeders maar ze had kennelijk een beeld in haar hoofd van een bepaalde jurk en die bestond gewoon nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan? Wie had hem uitgezocht?
Thanks voor de melding Ynsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef Ynske het volgende:
daar is de layout weer
![]()
Nieuwe afleveringen Flikken Mtricht
![]()
Oh daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja, datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze ging samen met de 2 moeders maar ze had kennelijk een beeld in haar hoofd van een bepaalde jurk en die bestond gewoon niet![]()
dus toen moet ze een andere kiezen. En toen ging ze met een
gezicht uit de winkel. Maar later met het trouwen vond zw hem wél mooi hoor
en hij stond ook prachtig!
Mn fles is bijna leegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stuur MM jouw kant op
Ik ga ff kijken wat ik in mijn kassie heb
zuchtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
Sorry maar ik moet weer even spammen met mijn poezies![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zucht
Smeltkatten.
Hier liggen er heel vaak ook twee of drie met elkaar op de bank naast me. Het blijft bijzonder
Owww, straks gingen we weer melk en zo bij de boer halen. We lopen dan ook altijd even de stal in. Een van de pasgeboren kalfjes vond mijn neus op een speen lijken. Ze rook helemaal naar zo'n zure babymelklucht
Okay... beetje vies misschien voor sommige mensen, maar mijn halve gezicht was nat. Luved it.
Vanavond is idd de halve finale of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, snap jij dat TVOH nou nog? Vanavond gaan er vier uit ofzo?
En ik hoorde bij Boulevard dat Wendy zei dat het publiek vanavond al weet wie er in de finale zitten, maar toen zei Winston dat wij het morgen pas horen en dat als het publiek hun mond voorbij praat dat ze worden afgeschoten
Is wendy weer zwanger of is ze gewoon nog dik van de vorige baby?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
En ik hoorde bij Boulevard dat Wendy zei dat het publiek vanavond al weet wie er in de finale zitten, maar toen zei Winston dat wij het morgen pas horen en dat als het publiek hun mond voorbij praat dat ze worden afgeschoten
Uhuh, ik had het zelf ook een beetje, maar we zijn gewoon door blijven zoeken tot we het gevonden hadden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja, datgevoel als je je haast gedwongen voelt iets anders te kiezen dan je eigenlijk wilde
De uitslag volgt morgen Pas gelOof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |