Goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat de vraag / Quote van maes in de OP moet worden vastgelegd
Gefeliciteerd trouwens maes met de ondertrouw !
Dan moet je het antwoord van Greys even Quoten... en dan naar http://forum.fok.nl/user/profile gaan en in je sig plakken. Alleen dan moet je in je sig de Quote tags weglatenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed ideeMaar ik wil Greys haar antwoord in mijn hoe heet dat, onder mijn posts. Hoe doe ik dat?
DMV van het poppetje rechts boveninquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed ideeMaar ik wil Greys haar antwoord in mijn hoe heet dat, onder mijn posts. Hoe doe ik dat?
Ja, belachelijk toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal, letterlijk:
"Wat er precies aan gevaarlijke stoffen in het bedrijf aanwezig waren blijft geheim. De lijst is in beslag genomen door het Openbaar Ministerie".
Ja, lekker geheimzinnig blijven doen
Ja voor het proces blijft het geheimquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal, letterlijk:
"Wat er precies aan gevaarlijke stoffen in het bedrijf aanwezig waren blijft geheim. De lijst is in beslag genomen door het Openbaar Ministerie".
Ja, lekker geheimzinnig blijven doen
Nee dan ziet de bruid niet groen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maes, eventjes jou van harte feliciteren, trouwen. Superleuk en veel geluk!
En voor je maid of honour, ze wou geen groen maareh
[ afbeelding ]
maar dan ziet de bruid groen....... denk ik
Nou jaaaaaaaaaaaa, wat ongegeneerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
Sorry maar ik moet weer even spammen met mijn poezies![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aawww dat is echt te lief!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh maar jouw moeder stond het vast héél mooi!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aawww dat is echt te lief!
@Greys: mijn moeder is in het groen getrouwd
quote:
Hehe ja het stond wel mooi hoor, maar ze was zelf ook niet de grootste fan van haar jurkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar jouw moeder stond het vast héél mooi!
wat trek je open?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |