ik moet het doen met een giant yukon frame, maar heb intussen al het orginele oem spul er af gesloopt en er veel moois voor in de plaats gezet. Zo veer weinig geld een zeer leuke Heuvelrug crosser gefixt. Voor echt ruiger terrein zou ik wel op wat beters over moeten stappen, heul misschien komende zomer maar dat ligt eraan wat de plannen worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah, ik doe het allebei, alleen merkte dat ik in de alpen met afdalingen iets te fanatiek naar beneden ging, dus heb eens een specialized big hit aangeschaft en nooit meer terug gekeken, die demo 8 komt er ooit nog wel eens bij in de schuur
Het ziet er ongelooflijk vet uit. Ik snap nooit dat mensen zulke dingen aan durvenquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
heb gvd flinke trek, maar m'n bek gaat maar half open, eet wat lastig
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerdquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Esses het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)erdijk_bericht_4.pdf
here u go vrons
Van die hobby-wielrenners die met een lading naast elkaar fietsen zodat je er niet langs kan, je vuil aankijken als je ze wel inhaalt op je mountainbike/auto.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het ook.
Maar wielrennen doe ik ook. Super chill om gewoon paar uur duur te doen, of leg mn tt stuur erop voor veel snelheid in weinig tijd. Maar dikke ouwe mannetjes op stalen fietsen heb ik ook de pest aan.
?quote:
Auw! Hoop dat het gauw over is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerd
Dat mag ik wel hopen ja. het eet nl. zo verrekte lastig.quote:
blender en een rietjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja. het eet nl. zo verrekte lastig.
....Hoe? o.0quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Linker mondhoek is ingescheurd/geïrriteerd
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:quote:
Blikje soep openen en gaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:
eigengemaakte hamburgers, met broodjes, sla, tomaat, uienringen, ei, mayo, bbq saus, en een salade apart met honing mosterdsaus. Nee, toch maar niet in de blender flikkeren
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekkere combinatie dan van wat we vandaag gegeten haden, nl:
eigengemaakte hamburgers, met broodjes, sla, tomaat, uienringen, ei, mayo, bbq saus, en een salade apart met honing mosterdsaus. Nee, toch maar niet in de blender flikkeren
Ja, denk dat ik die zo ff open ga trekken, snert ftw!!quote:
Snert hoort niet uit een blik te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik die zo ff open ga trekken, snert ftw!!
Ja, jij denkt dat ik nu zeker verse snert ga maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Snert hoort niet uit een blik te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |