Nog lachen ook? Misschien helpt chemische castratie jou van die vieze denkbeelden af!quote:
Nu ga je me nog beledigen ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Vronsky het volgende:
Esses toch, zit je nou zo boos hierom te doen omdat je zo graag uit de kast wilt komen en het op deze uiterst homofobische manier uit?
Dus daarvoor was je openbaar homo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nu ga je me nog beledigen ookIk ben al 7 jaar uit de kast als hetero!
Komt goed hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Nu ga je me nog beledigen ookIk ben al 7 jaar uit de kast als hetero!
Whahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorkom op al die bezweten brandweermannen bij elkaar maakt toch wat los bij vronsky en dan de gedachte dat er op moerdijk gister 350 bijelkaar waren maakt het voor hem gewoon lastig en reageert hij het op ons af!
Rave noemt Vronsky niet voor niks zijn favoriete aarslikker.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorkom op al die bezweten brandweermannen bij elkaar maakt toch wat los bij vronsky en dan de gedachte dat er op moerdijk gister 350 bijelkaar waren maakt het voor hem gewoon lastig en reageert hij het op ons af!
mooi zo is allemaal niet slecht bedoeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
(Ik moest dus echt heel erg hard lachen hierom, bedankt.)
Fijne avond verder DEF, ik ga eten koken.
Ik ben ook in een zeer goede bui vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mooi zo is allemaal niet slecht bedoelt
onzin als in TT?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kunnen we je daar (en hier ontzin verkopen) aan houden?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Esses het volgende:
Ellan..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHje staat erin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |