Wat een enorme band!! (ja G_E, ik ben consequent). De rest is leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij stond al op FB/Twitter:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet dat er iemand hier is die hier warm van word... just remember honey, there's no judgement here.
THnx babe!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een enorme band!! (ja G_E, ik ben consequent). De rest is leuk
Ik heb ook een Aussiebum, maar met een iets kleinere band.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een enorme band!! (ja G_E, ik ben consequent). De rest is leuk
Eerste week van augustus geloof ik (die in Amsterdam dan).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef welkominspace het volgende:
hallo
ik vroeg me af wanneer de gay-parade weer is.
dat weten jullie vast wel
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerste week van augustus geloof ik (die in Amsterdam dan).
In juni is er een in Boston, ga je gezellig samen met mij?quote:
Of een kloon. Met een dikke duim.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb alle gay-drama gemist... Welkominspace is vader?
jij zet dat soort foto's op je facebook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij stond al op FB/Twitter:
[ afbeelding ]
Die collectie heb ik. In deze versie:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu overigens deze aan het luisteren, door dat Youtube filmpje. Ik heb al een hele tijd geen Tori Amos meer geluisterd.
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij zet dat soort foto's op je facebook?
Nou dna moet ik toch ook maar wee 's op DN kijkenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb alle gay-drama gemist... Welkominspace is vader?
en waarom is dat een verrassing?quote:
ik denk dat een foto iets to much information is voor vrienden maarja misschien zijn jouw vrienden andersquote:
Het enige wat bij jou mist is een matje in je nekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
[..]
en waarom is dat een verrassing?
en @Ang3l: tuurlijk geef ik wel het goeie voorbeeld voor m'n dochter
ik heb zelf weinig om trots op te zijn maar zij is toch wel 1 van de dingen waar ik wel trots op ben en dat wil ik ook zo houden
dus ik let echt wel op m'n gedrag voor haar(unlike moeders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |