ben blij dat mijn leven soms saai isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn leven mag dan een soap zijn, dat van Mike_Hunt en WIS gaat ook voor de Televisierring hoor!
euhh i beg to differ...so bizonderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn leven mag dan een soap zijn, dat van Mike_Hunt en WIS gaat ook voor de Televisierring hoor!
ik weet niet wat erger is, dat gefotoshopte of die roze jurkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe kandidaat voor het programma uit de kast...tenminste als het aan mij ligt
[ afbeelding ]
Ik skip wel eens topicsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Did we just meet? HELLO
Dit heb ik al meerdere keren verteld.![]()
ik weet dat niemand mijn posts leest, but come on.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Peter het volgende:
'pikken in de polder 4' kan ook, nu hij in NL is...
je bent toch nog een tween and shit.. dus ur big break zal ook ooit komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben blij dat mijn leven soms saai is
U bent vergeven.quote:
daar voelt meneer zich weer te goed voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
die shit in Nederland is vreselijk goedkoop.
Jij niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar voelt meneer zich weer te goed voor
Ik merk niets van homovervolging in andere landen, maar ik stoor me er wel aan en maak me er ook druk om.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
beetje hypocriet om je te storen aan iets wat je niet eens meekrijgt niet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar voelt meneer zich weer te goed voor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
Kga sporten, bis gleich![]()
![]()
whoooo whoooo whoooo Barbra Streisand.
Ik ken hem. Waar ken ik hem van? Help me out here!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe kandidaat voor het programma uit de kast...tenminste als het aan mij ligt
[ afbeelding ]
Never mind. Weet het alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken hem. Waar ken ik hem van? Help me out here!
Wat het een soap maakt, is dat je het hier post.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hunk du Jour.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
O hallo meneer. Wat bent u glad maar toch best leuk
[ afbeelding ]
Ja de blog praat niet terugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat het een soap maakt, is dat je het hier post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |