SPOILER: Wikipedia artikel van school!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adoreer school hier!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
School
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
School
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
School
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
School
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
School
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
School is baasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom steek je zoveel moeite in die mooie OP voor school?
de OP
Ik was degene die als enige wel ging. Simpelweg om de rest van de klas te trollen. Lachen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
Met de hele klas bepalen om niet naar een les te gaan en een klein groepje die het dan voor de rest verpest door wel te gaan.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom steek je zoveel moeite in die mooie OP voor school?
de OP
Blauw staat jullie zo mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
Bazentopic.
En eens natuurlijk, huiswerk sleurt mij door die lange lange vakanties.
Nou enquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb mijn er wel mijn best op gedaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb mijn er wel mijn best op gedaan
dit dus...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
Jammer dat ik school pas leuk ben gaan vinden toen ik eraf moest.
Komt omdat bar weinig mensen er moeite instoppenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef DeLuna het volgende:
Die OP is een van de betere OP's die ik hier op FOK! heb gezien.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe krijg je een plaatje aan de rechterkant? #durftevragen
1 | [rimg]Plaatje.jpg[/img] |
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
School,
omdat er niks leukers is dan huiswerk maken op je zaterdagavond,
en zondag zo vroeg mogelijk opstaan om weer te beginnen,
zondagavond op tijd te gaan slapen en maandagochtend als eerste
in de les zitten met je boeken open
En 's morgens al een half uur voordat de school open gaat voor de deur wachten om maar als eerste binnen te zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
School,
Nou, die van mij ruikt niet zo lekker hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
Ik slaap met een natuurkundeboek onder mijn kussen omdat die zo lekker ruiken
Dan heb jij het verkeerde boek. Systematische Natuurkunde 4VWO ruikt namelijk als rozengeurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nou, die van mij ruikt niet zo lekker hoor
En natuurlijk de laatste pagina van de binas, bakken in een beetje walnoten olie en smullen maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan heb jij het verkeerde boek. Systematische Natuurkunde 4VWO ruikt namelijk als rozengeur
Nee joh. Tabel 66 is wel erg smakelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En natuurlijk de laatste pagina van de binas, bakken in een beetje walnoten olie en smullen maar.
Latijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef trolololo het volgende:
School
Helemaal terecht, heerlijke mensen die erop zitten, geweldig dat huiswerk maken. Ik slaap soms stiekem op school omdat ik liever op school ben dan thuis (niet verder vertellen hoor) en dan nog van die geweldige vakken, ik baal er echt van dat ik maar 3 uur Latijn per week hebt.
En dat alles hoef je niks voor te betalen!![]()
School
Nou... die van mij was zo fantastisch dat hij mij altijd uit bed ging bellen als ik er vrijdagochtend niet was.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Nee maar Natuurkunde leraren zijn overigens echt baas,
ik heb er drie gehad en ze zijn stuk voor stuk fantastisch
Ik heb ooit een frisbee tegen mijn leraar zijn hoofd gegooidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn natuurkundeleraar heeft mijn vader ooit ondergeschaatst, en toen had mijn vader en schaats in zijn kuit
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb ooit een frisbee tegen mijn leraar zijn hoofd gegooid
nee, hij liep langsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was vast niet expres, toch![]()
![]()
?
Da's toch juist leuk? Dan heeft de leraar extra veel tijd voor jou!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef b4kl4p het volgende:
En natuurlijk gym, een les met minder aanwezigheid van leerlingen ken ik niet.
Gym was het bazigste vak op school, op het turnen/ringzwaaien naquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef b4kl4p het volgende:
Ja ik mocht van hem altijd met de ballen spelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's toch juist leuk? Dan heeft de leraar extra veel tijd voor jou!
Ik vind gym juist leuk, ik wil ngo wel eens druk zijn, dan kan ik daar mijn energie even kwijtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef b4kl4p het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die uit de brugklas kende me na de eerste les al - ik had hem tijdens een turn-sessie in z'n gezicht geschopt![]()
Da's niet liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef b4kl4p het volgende:
Vroegah had je ook van die ballen met gym, ze lijken een beetje op basketballen maar zijn 10 keer zo zwaar. Die kon je altijd op een iel mannetje gooien zodat hij hem ging vangen, resultaat is bazenpijn.
die ballen zijn zo zacht, daar kan je niemand pijn mee doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
Gym is de leukste les, vooral als je trefbal doet.
Als je maar hard genoeg gooit...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die ballen zijn zo zacht, daar kan je niemand pijn mee doen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef sharr het volgende:
Mijn gymleraar kende me na drie jaar nog niet bij naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die uit de brugklas kende me na de eerste les al - ik had hem tijdens een turn-sessie in z'n gezicht geschopt
Ik heb vandaag een bal op zijn hoofd gesmashedmaar hij vond het niet erg
Pedicabo ego vos et irrumabo.
dan gaan ze omhoog, zo licht zijn zequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg gooit...
Was je nog niet helemaal wakker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een bal op zijn hoofd gesmashedmaar hij vond het niet erg
sowieso informatica.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef b4kl4p het volgende:
En met informatica een potje: "Wie de meeste toolbars kan installeren"
Resulteerde immer in een enkeltje rector.
ik dacht bij regel 1, 3 en 4 dat je serieus wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
School,
Haha jij wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Was je nog niet helemaal wakker?
Als hij het niet erg vond moet je het gewoon nog een paar keer doen
Maar ik ben ook bloedserieus,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Tieszo het volgende:
[..]
ik dacht bij regel 1, 3 en 4 dat je serieus was
ik mis mijn schoolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Speel mee! Het is een schooladoratietopic!
Waar is mijn topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Speel mee! Het is een schooladoratietopic!
Goedzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Tieszo het volgende:
[..]
ik mis mijn school![]()
![]()
ik ben zo verdrietig
maandag weer school
![]()
ik doe hier niet meer aan meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben ook heel blij dat maandag mijn vakantie EINDELIJK over is, kan niet wachten
Hoger onderwijs > Middelbare schoolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef MultiBanaan het volgende:
Middelbare school > hoger onderwijs
School des levens > Middelbare school > Hoger onderwijsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoger onderwijs > Middelbare school
Verschrikkelijk is het hé? Die vakantie? Ik heb al tig boekverslagen gemaakt en talloze wiskundeopgaven gemaakt, maar ik verveel mij nog steedsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben ook heel blij dat maandag mijn vakantie EINDELIJK over is, kan niet wachten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:14 schreef Elvander het volgende:
School is helemaal te gek! Deze vrolijke instantie vol leergierige minimensjes zorgt voor mijn inkomen, vakantiegeld, vakantiedagen (veul natuurlijk) en dagbesteding, heerlijk!
Nog veel leuker zijn al die fantastische leerlingen!
Man man man, wat een gemotiveerd volk, zelden meegemaakt, je hoeft maar iets te zeggen en hopla met die snuitjes de boeken in! Ongehoord!
Dus school:
Goed plan! Mijn topic in de lerarenkamer, dat zou wel baas zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:25 schreef Elvander het volgende:
Wat een positief topic trouwens, kunnen een hoop leraren nog wat van opsteken.
Wellicht dat ik maandag een printje van dit topic als motivatie voor een aantal collega's in de docentenkamer hang!
Laat maar, ik heb 'm al gelezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:25 schreef Elvander het volgende:
Wat een positief topic trouwens, kunnen een hoop leraren nog wat van opsteken.
Wellicht dat ik maandag een printje van dit topic als motivatie voor een aantal collega's in de docentenkamer hang!
Zijn wij collega's dan? Gezellig, snap ik ook meteen waarom je die leerlingen er niet uitstuurd maar een ban geeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb 'm al gelezen.
permban nog wel; zooitje ongemotiveerde rotpubers dat het zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef Elvander het volgende:
[..]
Zijn wij collega's dan? Gezellig, snap ik ook meteen waarom je die leerlingen er niet uitstuurd maar een ban geeft.
Weens eens wat positiever joh! Ze zijn best tof.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
permban nog wel; zooitje ongemotiveerde rotpubers dat het zijn
Ik faal nergens inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Leuk topic!
Het enige vak waarin ik echt faalde was Nederlands
Doordeweeks doe ik alsof ik ze leuk vind, nu is het weekend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weens eens wat positiever joh! Ze zijn best tof.
Wrijf het er maar lekker inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doordeweeks doe ik alsof ik ze leuk vind, nu is het weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |