Nee, dat is namelijk geen handtekening.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef ElmoFan het volgende:
Alleen "handtekening" of "ik ben voor"posten is al genoeg
dan verander ik het voor jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk geen handtekening.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ze maken echt elke gek moderator tegenwoordig.
dit gaat over het banmeld topic, nu kunnen we dus niet meer zien wie er geband isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind dit beter, zo incluis auto-unban. Dat zelf moeten vragen om een unban is ook belachelijk natuurlijk.
Waarom ben jij dan nog zwart?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Alsof mij het boeit welke andere mensen er allemaal een verbanning hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit gaat over het banmeld topic, nu kunnen we dus niet meer zien wie er geband is
Conclusie: Ik ben niet gek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mij welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof mij het boeit welke andere mensen er allemaal een verbanning hebben.
quote:
Ontopic houdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ga nou maar terug naar PUB of wat voor kutsubforum dan ook waar je zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef deepart het volgende:
[ afbeelding ]Mijn ogen, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk dit op me ipod, en die heeft een heel helder scherm404 - signature not found
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |