Mja, goed punt. Makelaar bellen zou beter zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Evert moet nog niet teveel weten, omdat hij mijn huurbaas is.
@kluts: ik heb een lijstje.
mijn koophuis ( waar ik uiteindelijk niet ging wonenquote:
Ik ook, vooral als de nieuwe Ikea-gids er isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Dat doe ik stiekem ook al nu. Geen idee wanneer of waar ik een huisje zal krijgen en geen geld om het in te richten zoals ik zou willen.
Maar dat dagdromen he
Vriendin van me heeft een terras van 10 bij 4 ofzo. Dat vind ik dan weer een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn koophuis ( waar ik uiteindelijk niet ging wonen) had n balkon van 12 meter breed ofzo
en iets van 2.5 diep, dat was ook wel vet
Kwestie van specificeren wat je het liefste wil, en welke dingen fijn zouden zijn, maar niet een must. Hoe specifieker je wensen en eisen zijn, hoe beter je kan zoeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vooral de keuze van welk huis, op welke plek, met welke eisen/wensen. En of ik daar gelukkig kan worden.
Eeeehmmm, kijk eens naar het vorige topic en daar de TS vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Kreator het volgende:
Kutn00b, weet je niet eens hoe 'open nieuw deel' werkt, alle plaatjes ontbreken!.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
Jij iig niet Peu, met die eisenlijst van je
Ik heb gewoon op open nieuw deel gedrukt andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, kijk eens naar het vorige topic en daar de TS van.
Hap hapquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, kijk eens naar het vorige topic en daar de TS van.
ja, ik verdedig jou ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op open nieuw deel gedrukt anders
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Peurac, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Wil je wel in IJsselstein blijven, Tal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Tally het volgende:
Terug!
En huizenjacht. Op zich leuk. Alleen nu even niet. Als de baby er is gaan we verder met zoeken. Tot dan.... verbouwen!
Ahaaaa! Tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik verdedig jou ook. Internet white knight FTW
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Krea, wat snap je niet aan "nieuwe reeks openen"waarom verneuk je de OP elke keer?
Kijk eens 2 topics terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Daarom. En daar kan ik over twijfelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kwestie van specificeren wat je het liefste wil, en welke dingen fijn zouden zijn, maar niet een must. Hoe specifieker je wensen en eisen zijn, hoe beter je kan zoeken.
Ook met het oog op toekomst. Wat je dan voor huis wil. Je wil neem ik aan niet weer binnen 5 jaar verhuizen omdat het op langere termijn niet past ofzo.
Hij wil niet weg uit IJsselstein. Hij wil zelfs het liefst bij zijn moeder in het wijk wonen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je wel in IJsselstein blijven, Tal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |