Kijk, dit komt van pas met mijn theorie dat Pepijn toch echt de mol isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:47 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Ik was hardstikke blij dat ze als laatste overbleef toen iedereen een groen scherm had gekregen.
Helaas was mijn blijdschap van korte duur, omdat Pepijn het nodig vond om het spel niet te spelen en iedereen mee nam naar ronde 2...
Ik kijk trouwens net op de website van widm, en daar viel mijn oog op een advertentie voor de mol-mail:
[ afbeelding ]
Die rugzak lijkt wel heel erg op de rugzak die Pepijn zeer duidelijk in de bus draagt en waar hij nogal onhandig mee staat te doen vòor hij hem afdoet.
Ik zit nu echt helemaal op Pepijn.. Nog meer medestanders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Heel veel backpacks zien er zo uit.
Eerste aflevering gaat het idd om kleur bekennen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Hij heeft iig de zelfde kleur als de rugzak van Pepijn, waar hij toch wel erg opzichtig mee was.
En ging het in aflevering 1 niet om "Kleur bekennen" ?!
Ik zit zelf trouwens op Jan.
En die Haram-muts moet er zsm uit, ik vind haar vreselijk irritant!
Het was tijdens die vuurwerkopdracht ook niet heel moeilijk om de boel te saboteren; zelfs zonder mol zou het een puinhoop zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef sverbern het volgende:
Ik zit voorlopig op Jan. Valt nog niet zo op maar zat in die vuurwerkopdracht op een cruciale positie.
Patrick lijkt wel een tweede John van Eerd: die zit wel heel obvious de mol te spelen. O wacht eens, John was toen echt de mol. Was slecht zeg. Ik hoop dat Patrick er dus gauw uit gaat.
En ontvanger, en de geittheorie. Voorlopig is hij mijn mol voor wat het waard is in aflevering 1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:49 schreef sverbern het volgende:
O ja en wat voor Patrick geldt, geldt ook voor Karin. 2x irritant.
Zal op worden gelet aankomende donderdag, ik spit de blog zometeen nogmaals van pagina 1 t/m 3 door.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk geschreven idd, maar lees het voortaan nog even na voordat je het plaatst, want er zitten niet kloppende grammaticale constructies en andere rare fouten in ('het licht er dik bovenop'). Ik vind dat storend.
Edit: dit gaat over pagina 1 van Beaudelaire trouwens.
Heb het ook gelezen. Vind het leuk de theorieen van users terug te lezen. Mag van mij nog wel wat meer aangehaald worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Zal op worden gelet aankomende donderdag, ik spit de blog zometeen nogmaals van pagina 1 t/m 3 door.
Vind je het naast dat wel interessant om te lezen?
Ik denk wel dat het een pruik was, anders had Horace die persoon sneller herkend, gok ik. Dan is het wel heel snel overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:42 schreef Mopoes het volgende:
Ik vond het haar van De Mol in de bus niet echt blond, in ieder geval niet zo blond als het haar van Art, het is meer licht bruin net als het haar van Patrick.
Als dat tenminste het echte haar van De Mol en niet een pruik is want doordat het kort haar is vallen heel wat spelers af.
Het is ook van meerdere schrijvers, pagina 1 is van Beaudelaire, pagina 2 is van mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:33 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Heb het ook gelezen. Vind het leuk de theorieen van users terug te lezen. Mag van mij nog wel wat meer aangehaald worden.
Daarnaast 1 tipje(moet toch wat te zeuren hebben) probeer wat meer 1 schrijfstijl te hebben. Had soms het gevoel stukjes van verschillende schrijvers te lezen.
Als je hier de linkjes blijft posten, dan blijf ik zeker lezen! (ik kom nooit op FP)
Inderdaad. Ik denk dat dat hele "de Mol zat in de bus" een dubbele betekenis heeft in the end.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Wie zegt dat dat uberhaupt de mol was? Wat heb ik gemist dat iedereen daar maar gelijk vanuit gaat?
Dat sowiesoquote:Op zondag 9 januari 2011 09:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat dat hele "de Mol zat in de bus" een dubbele betekenis heeft in the end.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Wie zegt dat dat uberhaupt de mol was? Wat heb ik gemist dat iedereen daar maar gelijk vanuit gaat?
Deze puzzelstukjes passen érg goed.quote:Dan nog wat mensen,
De bus zit vol met dieren. Kan ook wijzen op de ark, die zat ook vol met dubbele dieren..
Of heb ik nu al een tunnelvisie?
Maar omdat alles in de richting van Jezus leidt...
Op een rij:
bus met dieren = ark
Zie het volgende:
De rugnummers 3 (2x naast elkaar) vormen 33. Dit getal staat in de numerologie o.a. voor het getal met de moeilijkste taak en het martelaarschap (zoals een mol). Het getal 33 wordt ook geassocieerd met Jezus Christus, zowel in moeilijke taak, als in onvoorwaardelijke liefde en geestelijke macht.(Op het volgende T-shirt van Horace staat love, peace, doves!) Jezus is gestorven op 33 jarige leeftijd.
Bovendien zijn de getallen 11, 22 en 33 in de numerologie meestergetallen. Die verdubbeling zie ik ook in de aanwijzingen terug: geit heet tien, tien. Rugnummers 3 en 3, ook op het hek bij het stadion 3 en 3. Jezus op het shirt en Jezus op de spiegel samen in beeld...
Dan nog het antwoord Amerika: Horace heeft tevens de Amerikaanse nationaliteit.
Antwoord: El Salvadoriaans: De verlosser, J.C.
Mogelijk nog een aanwijzing: In de bus boven de ingang zijn nog eens twee stickers te onderscheiden met de tekst Jesu Cristo.
Horace draagt een T-shirt met Jezus er op. Als hij in de bus stapt zie je (9.47 min.) dat er ook een plaatje van Jezus op de spiegel is geplakt. Beide beelden zijn dan even heel mooi naast elkaar in de spiegel in beeld gebracht. Horace heet voluit: Horace Joshua Cohen. JC staat voor Jezus Christus. Of zelfs HJC Here Jezus Christus. Jezus was Joods, Horace ook.
!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dit niet echt een spannende hint van de mol, de voorfilmpjes hebben hier al best wel wat van laten zien..quote:Op zondag 9 januari 2011 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
IkBenDeMol Het juiste antwoord op de vraag (Wat is de overeenkomst tussen Mollen en Mijnen?): zij en ik slaan aanstaande donderdag met volle kracht toe. 20:30 uur, Nederland 1.
Hmm..
Ik geloof (niet in de groepsfoto) maar tussendoor heeft Dennis Weening wel het M teken gemaakt met 3 vingers. Weet ook eigenlijk niet meer of dat op een foto was of tijdens een eliminatie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef P1985 het volgende:
Even wat nieuwsgierigheid: is er ooit een aanwijzing voortgekomen uit een groepsfoto die achteraf bleek te kloppen?
Misschien zat er wel iemand in de bus die dezelfde naam had als degene die de Mol is.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat dat hele "de Mol zat in de bus" een dubbele betekenis heeft in the end.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |