ik heb die topic inderdaad al doorgelezen. ik heb een ander budget en bovendien ben ik opzoek naar een garagebox in een andere regio.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
Zie ook: Garagebox kopen als investering
En http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=171856
Tevens: http://garagebox-te-koop.nl/
Google is zooo ingewikkeld
hij hoeft het niet te lezen, want hij kwam hier geen vragen stellen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef michiel99 het volgende:
[..]
ik heb die topic inderdaad al doorgelezen. ik heb een ander budget en bovendien ben ik opzoek naar een garagebox in een andere regio.
lezen is zooo moeilijk
Steeds weer je paspoort laten zien bij de grens, moeilijk moeilijk enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zit inderdaad nog wat verschil tussen een garagebox in rotterdam en een garagebox in limburg! ze spreken een hele andere taal en zo.
Als jij die (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef michiel99 het volgende:
[..]
ik heb die topic inderdaad al doorgelezen. ik heb een ander budget en bovendien ben ik opzoek naar een garagebox in een andere regio.
lezen is zooo moeilijk
Groningenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jij die () topic al gelezen hebt, wat wil je dan nog meer weten?
Het principe van het kopen van een box is niet anders; of je hem nou in Rotterdam of Groningen koopt en gaat verhuren.
Lijkt me een wereld van verschil of je in Rotterdam, Groningen of Lutjegast een garagebox koopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jij die () topic al gelezen hebt, wat wil je dan nog meer weten?
Het principe van het kopen van een box is niet anders; of je hem nou in Rotterdam of Groningen koopt en gaat verhuren.
Nee, natuurlijk zit daar binnen Nederland geen verschil tussen. Ja, de prijs maar dan heb je het ook wel gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef michiel99 het volgende:
[..]
Lijkt me een wereld van verscheelof je in Rotterdam, Groningen of Lutjegast een garagebox koopt.
Ik wil graag weten of het makkelijk is om een huurder te vinden en of een garage beetje waardevast is. ( in omgeving Rotterdam dus)
klinkt zeker interessant, bedankt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef chocoboy het volgende:
Oh ja, ook een goed alternatief:
Heb ik nu in 1 box, verhuur hem aan 4 mensen met een motor!
Voordeel, je box is gegarandeerd voor 50% verhuur, in mijn geval in drie dagen 100%
Na 2 jaar ging er 1 weg, was toen dus 75% verhuurd en week later weer 100%
Voordeel 18% rendement!!!!
Enig idee wat zij betalen in de regio Rotterdam?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef sbientje het volgende:
je kan m aan TNT verhuren als depot, als ie op een gunstige plek staat
Hoe bereken je het rendement? Misschien maak je wel 10.000 verlies op de garageboxen als je ze over een x aantal jaar besluit te verkopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef chocoboy het volgende:
Met garageboxen is echt wel leuk rendement temaken
Je word er niet rijk van, maar 8-12% is zeker haalbaar.
Denk aan het volgende: lokatie, lokatie lokatie!!
Neem een huurcontract van ROZ, ben je zeker goed bezig.
Ik zelf verhuur er nu 7.
Bij alle 7 reken ik de huur vooraf voor een heel jaar af. Dus geen maandbetalingen e.d.
Elektra, dat regelen ze lekker zelf maar, daar begin ik niet aan.
Als de lokatie goed, dan is je box binnen een week verhuurd.
Ik heb er twee op een minder goede lokatie, maar die was ik allebei binnen 2 maanden kwijt.
Voordeel van minder goede lokatie: lage aanschaf!
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |