Binsearch geeft meestal wel aan of er een wachtwoord nodig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Hiya het volgende:
PW-Rar-verstopt-in-een-niet-PW-Rar moeten echt opbokken van Usenet.
Niet recursief. Terechte klacht dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef schijffie het volgende:
[..]
Binsearch geeft meestal wel aan of er een wachtwoord nodig is.
Het gaat erom dat er een er een rar-bestand in een rar-bestand zit. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een Rar-bestand in een Rar bestand in een Rar-bestand zit (MET PASSWORD!)quote:Op maandag 14 maart 2011 19:32 schreef schijffie het volgende:
[..]
Binsearch geeft meestal wel aan of er een wachtwoord nodig is.
btw, waarom duurt het laden van de reacties bij spotnet zolang?
ooh zo, las er even te snel overheen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:03 schreef Hiya het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er een er een rar-bestand in een rar-bestand zit. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een Rar-bestand in een Rar bestand in een Rar-bestand zit (MET PASSWORD!)
Meer verbindingen instellen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand tips om een hogere snelheid te krijgen? Ik zit nu op 600kb met Eweka. Mijn internetverbinding zou meer moeten toestaan.
Dan gaat het niet sneller.quote:
Ik zeg kapot schieten die mensen. Dood moeten ze.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Hiya het volgende:
PW-Rar-verstopt-in-een-niet-PW-Rar moeten echt opbokken van Usenet.
Wat ga je maximaal halen? 20Mb?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Beach het volgende:
Ik krijg binnenkort gratis een upgrade naar 40/4 vdslnu nog even een leuke provider voor erbij zoeken.
De afgelopen tijd hebben ze het niet op hun site vermeld. 900 dagen zeiden ze in hun mail dacht ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef Thomas B. het volgende:
En Windows Live wel
Hebben ze trouwens de retentie verhoogd? Ik meen mij te herinneren dat het eerst 500 dagen was.
Wij gebruiken Ewaka. Daar krijg je 6 lijnen om te gebruiken. Als jij samen met je maat één payserver gebruikt kan je dus per persoon 3 lijnen gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Welke payserver gebruiken jullie en bevalt het? Wat is er fijn aan en wat is er minder fijn aan? Ik wil graag vanaf volgende maand beginnen ermee, samen met een maat van mij betalen voor een account.
8 lijnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:13 schreef Hiya het volgende:
[..]
Wij gebruiken Ewaka. Daar krijg je 6 lijnen om te gebruiken. Als jij samen met je maat één payserver gebruikt kan je dus per persoon 3 lijnen gebruiken.
+ gemakkelijk te betalen via E-deal
+ hoge retentie en goede snelheid
- iets aan de hoge kant qua prijs (geloof ik)
De grap van VDSL is dan ook dat de afstand naar de centrale niet meer van invloed is, maar de afstand naar de schakelkast in de straat. Die zelden meer dan een paar 100 meter is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik heb VDSL 40/4 op 1,8km van de centrale en haal gewoon 40/4
Ik ken het, ik zit al bij ze sinds november 2006quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Hiya het volgende:
[..]
fuck, ik ben nog van de tijd van 6 lijnen! Weer wat geleerd
Ze zijn toch van 4 direct naar 8 gegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ken het, ik zit al bij ze sinds november 2006.
Ik heb inderdaad een hele tijd op 4 gezeten ja. Hoe het precies verlopen is zou ik je niet kunnen vertellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze zijn toch van 4 direct naar 8 gegaanOf ligt dat nou aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |