Twee kilo afgevallen, zal wel niks geweest zijn dusquote:
Zeg het eens hardop en denk dan dat een engelsman het tegen je zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Oognip het volgende:
Mag ik alsjeblieft vragen wat neekut is?
quote:
flikker op met je water, ik zie het wel op het journaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Tamelijk epic dit allemaal.
Zeg, wil dr iemand weten hoe hoog het water hier staat of zeggen jullie jezus fuck flikker op met je water?
Oh god, we hebben je gemistquote:
Tijdens?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik bedoelde in het topic
Maar bij echte liefde maakt het niet uit of het voor of na het waxen is
Die was goed geweest iddquote:
Misschien krijg je na het waxen wel een hele enge puisterige flamoesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef tombolafan het volgende:
Maar bij echte liefde maakt het niet uit of het voor of na het waxen is
Met hete wax?quote:
Nou, dat is niet het ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien krijg je na het waxen wel een hele enge puisterige flamoes
Dat ik je zweer dat er mensen zullen zijn die dat doen: hete wax erop, piem0l erin, even blijven zitten voor de lekker en dan d'r weer uit. Ik voorspel een dubbele wax met een héél apart gevoelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Met hete wax?
Ik denk dat als ik degene zou kennen die me waxt ik hem/haar een knal voor zn kop zou geven als het zeer doet
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik je zweer dat er mensen zullen zijn die dat doen: hete wax erop, piem0l erin, even blijven zitten voor de lekker en dan d'r weer uit. Ik voorspel een dubbele wax met een héél apart gevoel
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Ll, ik weet het nog niet. Heb het hardop gezegd maar ik snap het nog niet
Ik doe het ook liever anders, maar er zijn vást mensen die het doen; OLH heeft vreemde kostgangersquote:
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Tombelle, dit lijkt me echt niets hoor:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind je Elies d'r manier niet apart dan?
Jij bent echt extreem.
Geen Engels gaan studerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Ll, ik weet het nog niet. Heb het hardop gezegd maar ik snap het nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En dan zeggen ze iets van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Muis006 het volgende:
Vind je Elies d'r manier niet apart dan?
Jij bent echt extreem.
Neekut is in dit verband toch veel leukerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Oognip het volgende:
Jaaa ik had net zelf al bedacht dat het naakt was!Maar als je letterlijk zegt 'neekut' dan is dat niet 'naked'. Had dan gezegd 'neekit' ofzo
Nah, het zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neekut is in dit verband toch veel leuker
En trouwens... neekit.... nee, toch niet hoor
Ja graagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zeg, wil dr iemand weten hoe hoog het water hier staat of zeggen jullie jezus fuck flikker op met je water?
Ll wil t niequote:
Heel graag, dan is mijn dag weer compleetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja doe maar dan weet ik of ik natte voeten ga krjgen over een paar dagen als het de Maas afzaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ben jij de dochter van Lottekoekie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah, het zal wel aan mij liggeniedereen snapte het immers
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij de dochter van Lottekoekie?
Neuh man, je weet toch hoe ver ik van die Maas af woon?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Mooi oh-oh!
Moet je al evacueren denk je?
ja ik woon ook hogerop in het dorp dus geen last, maar hij is idd al flink gestegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh man, je weet toch hoe ver ik van die Maas af woon?
Laat maar lekker stromen
Gefeliciteerd!quote:
Ja, verrassend hèquote:
Ik kan de foto's niet zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat dus echt een flink pak hoger dan de vorige keer toen ie hoog stond, en volgens mij gaat ie nog flink wat omhoog.
En het stroomt ook echt veel wilder en woester!
Ze voorspellen nog 70 cm hoger morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Barbaaf het volgende:
Feli Maes
oh-oh: Stoer! Als er echt spectaculaire dingen staan te gebeuren (en met die sneeuwval van de laatste maand zou me dat niet verbazen) moet je me sms'en, kom ik langs van het weekend
Nou ja, zuipen in de kerk is niet echt normaal, toch?quote:
In de quote kan ik er op klikken en dan zie ik ze welquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Rewimo het volgende:
Woeiiii we hebben laminaat gekocht voor wel 3,79 per m2Dat was even mazzel. En het is niet eens beuken (dat vind ik echt niet mooi
).
3e na een half jaar geloof ik, dan ben je voor aaaaaaaltijd (of iig heel lang) beschermdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
Is iemand hier gevaccineerd voor hepatitis B? Hoeveel vaccinaties heb je daarvoor nodig? Ik heb er nu 2 gehad, maar ik dacht dat ik nog een derde kreeg.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Rewimo het volgende:
Woeiiii we hebben laminaat gekocht voor wel 3,79 per m2Dat was even mazzel. En het is niet eens beuken (dat vind ik echt niet mooi
).
No worries babe, ik zit hoog en droogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Kruikje is goed gekeurd, ook door de katten![]()
ik gaat er vandoor, laterzzzzzzzzzzzzzz all![]()
niet stiekem verdrinken he oh-oh
JE GAAT KAPOT JONGUHquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat dus echt een flink pak hoger dan de vorige keer toen ie hoog stond, en volgens mij gaat ie nog flink wat omhoog.
En het stroomt ook echt veel wilder en woester!
quote:
Ik zou niet weten hoe. Ik heb geen vet handige systeempjes die ik daarvoor kan gebruiken ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koopje!
@ Oognip, dat zou je toch als verpleegster in spé zo ff op moeten kunnen zoeken
Google schijnt voor iedereen toegankelijk te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik heb geen vet handige systeempjes die ik daarvoor kan gebruiken ofzo.
Maar Ll bedankt
Gefeliciteerd Maes&Mr. Maesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef Maes het volgende:
Ja het is geluktWe zijn ondertrouwd
![]()
![]()
![]()
foto op verzoek
Zullen de katten inderdaad ook best weten te waarderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Kruikje is goed gekeurd, ook door de katten![]()
Daar kon ik het niet vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google schijnt voor iedereen toegankelijk te zijn
quote:
http://www.vaccinatiesopreis.nl/hepatitis-b-inenting/quote:Je kunt je ook tegen hepatitis B laten vaccineren. Je krijgt in dat geval drie injecties met tussenpozen van één en zes maanden. De bescherming is in principe levenslang. Je moet bij voorkeur zeven maanden voor vertrek met de hepatitis B vaccinaties beginnen, want dan kun je ze alle drie nog toegediend krijgen. Het is ook mogelijk om je op kortere termijn te laten inenten. Je krijgt dan in drie weken tijd drie injecties. De bescherming is is in dat geval minder goed dan bij het standaard vaccinatieschema.
Wat een gedoe, dat is wel bruut weer. Eerst de sneeuw en nu het wassende waterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega die in Borgharen woont moet nu naar huis want daar rijden zo geen bussen meer en ze moet zandzakken gaan leggen.
Nou dan gaat het wel hard ineensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega die in Borgharen woont moet nu naar huis want daar rijden zo geen bussen meer en ze moet zandzakken gaan leggen.
Nou ja, die huizen in Borgharen zijn niet voor niks dead cheap, daar zou ik echt niet willen wonen met die wateroverlast elke keer hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een gedoe, dat is wel bruut weer. Eerst de sneeuw en nu het wassende water
Een bolletje met oortjesquote:
Oh even opzoeken op de kaart. Heb geen idee waar het ligtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, die huizen in Borgharen zijn niet voor niks dead cheap, daar zou ik echt niet willen wonen met die wateroverlast elke keer hoor
Geloof dat ik spontaan ging verhuizen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, die huizen in Borgharen zijn niet voor niks dead cheap, daar zou ik echt niet willen wonen met die wateroverlast elke keer hoor
Ja wel vaker al hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ik spontaan ging verhuizen ja
Heeft bij haar het al eens onder water gestaan dan?
Ik wou net zeggen. Als je in Itteren of Borgharen wont dan kun je het beste een woonboot aanschaffen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu: in de Maas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh even opzoeken op de kaart. Heb geen idee waar het ligt
Oei dat kost toch bakken met geld als je dan een verpestte vloer enz enz hebt?quote:
Ja , elke keer dat gejammer weer over dat water, alsof je dat niet weet als je daar gaat wonenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Als je in Itteren of Borgharen wont dan kun je het beste een woonboot aanschaffen.
Wauw, dat gaat hard! Hij is mooi zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef Maes het volgende:
En voor Ml een update van de amaryl
[ afbeelding ]
Fiepsje is ook lief hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef Maes het volgende:
En voor Ml een update van de amaryl
[ afbeelding ]
pwned by mother naturequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Meestal wel. Ze ligt ook wel eens op haar zij, dat vind ik zo schattigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fiepsje is ook lief hoorslaapt ze altijd zo op een rolletje?
Maar hij wordt mooi!!
Chinezen liggen ook op de rug hè, dat heb ik Bob ook 1x zien doen en Fiep nog nooitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Mijn chihuahua's slapen allemaal het liefst zo opgerold.
De chinezen zelden, die slapen altijd in de gekste standjes
Whoopertje lag vroeger altijd op een rolletje, toen bleek dus dat ze het benauwd had en hebben we steeds haar recht gelegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Mijn chihuahua's slapen allemaal het liefst zo opgerold.
De chinezen zelden, die slapen altijd in de gekste standjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Chinezen liggen ook op de rug hè, dat heb ik Bob ook 1x zien doen en Fiep nog nooit
Op puppy cursus vertelde de instructeur dat ze dat vooral doen als ze zich heel erg op hun gemak voelen omdat ze op hun rug erg kwetsbaar zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Chinezen liggen ook op de rug hè, dat heb ik Bob ook 1x zien doen en Fiep nog nooit
Ze is erg relaxed daarquote:
Dat pootjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Fieps was altijd relaxed hier![]()
En afgemat denk ik![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is echt superlomp jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Terug van school, zonder kinderen
En een demonstratie gehad van hoe glad het nog was:
Ik reed langzamer omdat het glad was, en een of andere popi-jopi-vader achter me ging seinen en knipperlichten aan doen en slingeren omdat ie vond dat ik te langzaam reed, glijdt ie zo de bocht uit tijdens zo'n slinger!
Gelukkig naast weiland en niet naast sloot, en hij stond "alleen maar" achterstevoren, maar WAT een kneus
Ik vond het wel een gevalletje eigen schuld dikke bult, want hij zat me echt te ergerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt superlomp ja![]()
Waar heb je die kids dan gelaten?
wat een sukkelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Terug van school, zonder kinderen
En een demonstratie gehad van hoe glad het nog was:
Ik reed langzamer omdat het glad was, en een of andere popi-jopi-vader achter me ging seinen en knipperlichten aan doen en slingeren omdat ie vond dat ik te langzaam reed, glijdt ie zo de bocht uit tijdens zo'n slinger!
Gelukkig naast weiland en niet naast sloot, en hij stond "alleen maar" achterstevoren, maar WAT een kneus
Je hebt van die mallotenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het wel een gevalletje eigen schuld dikke bult, want hij zat me echt te ergeren
Kindjes zijn bij vriendinnetjes spelen, dus die mag ik over een uur ofzo weer ophalen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het wel een gevalletje eigen schuld dikke bult, want hij zat me echt te ergeren
Kindjes zijn bij vriendinnetjes spelen, dus die mag ik over een uur ofzo weer ophalen
Ik heb er nu nog 1 hoor, maar die vindt mij niet meer lief omdat hij niet 4 koekjes magquote:
Nee, deze heb ik altijd al, 1 dag in de weekquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 1 hoor, maar die vindt mij niet meer lief omdat hij niet 4 koekjes mag
Roepen dat ik niet meer lief ben, huilen, stampen en in een hoekje mokkenquote:
Ja, in de weilandenquote:
Oh het roepen en stampen is wel jammer, voor de rest is het wel rustigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Roepen dat ik niet meer lief ben, huilen, stampen en in een hoekje mokken![]()
[..]
Ja, in de weilanden
Oh, dan neem ik vandaag maar niet de scenic route naar huisquote:
Ik moet alleen al lachen dat ie naar me toe komt: "mag ik 4 koekjes?" Hoe KOMT ie er opquote:
Hij is nu alweer vrolijk hoor, was even machtsvertoonquote:
Hij denkt misschien ik begin maar hoog te biedenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet alleen al lachen dat ie naar me toe komt: "mag ik 4 koekjes?" Hoe KOMT ie er op
Ja ze kunnen soms goed toneelspelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh die kleine van mn vrienden is ook 3.5 nu.
Dat kreng doet de hele tijd wat ze niet mag doen en zegt dan sorry en gaat dan snikkend in de hoek staan heel dramatisch "ik zeheg tohoch sorryhy ??? " jankend
Zo echt wel, geen kauwgom bij de supermarkt kan al een heel drama zijn bij de Mr's neefjequote:
is juist slim van haar , zo voorkomt ze dat ze de korstjes moet opetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Mijn nichtje heeft het onderhandelen opgegeven want ze kreeg geen poot aan de grond.![]()
*zittend achter een bord vol broodkorstjes*
'Ik hoef geen koekje straks.'
En wandelt weg, korstjes achterlatend.
Ook goed.
Ja wat doe je danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Mijn nichtje heeft het onderhandelen opgegeven want ze kreeg geen poot aan de grond.![]()
*zittend achter een bord vol broodkorstjes*
'Ik hoef geen koekje straks.'
En wandelt weg, korstjes achterlatend.
Ook goed.
We eten nu tostiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij denkt misschien ik begin maar hoog te bieden![]()
Hoeveel heeft hij er gekregen of geen omdat hij boos was
Ik vind het briljant.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
is juist slim van haar , zo voorkomt ze dat ze de korstjes moet opeten
Nope, maar is wel uit oppas ervaring.quote:
Klinkt echt heul volwassenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het briljant.![]()
Maar ieder ander kind gaat een drahama maken voer de korstjes die ze niet wil opeten waarna gedreigd moet worden met het niet krijgen van een koekje in de middag.
Zij is het gezeik gewoon voor. Maakt een keuze en draagt de consequentie.
Dat win je nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja wat doe je dan
Heb hier al een appelstukjes van de spiegel kunnen halen na "je blijft zitten tot het bordje leeg is"
Whoopie vond dat wel prima overigens
Mijn vader wel van mijquote:
Dat vind ik dus ook. Wat boeit het of ze wel of niet die korstjes opeet. Zolang het maar niet ongestraft gebeurt. En de straf is dan geen koekje. Eigenlijk nog gezonder dus ook nog. En zo rond koekjestijd gaat ze echt niet zeuren, ook niet als de anderen er wel eentje krijgen.quote:
Wij ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Wij moesten gewoon de korstjes opeten, los van het feit of we nog koekjes kregen ooit!
Ja, ik vind het ook knap stom van haar. Ik had graag mijn korstjes opgegeten als ik er ook nog een koekje bij won.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
Maar korstjes zijn het lekkerste stuk van je boterham!
Maar op een gegeven moment moet je toch naar bed enzo... de strijd om eten is heel lastigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vader wel van mijhet was kwart voor 11 en mijn bonensoep was steenkoud, maar hij is uiteindelijk opgegaan.
Zulke dingen waren echt nooit een discussie of weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij ook
Als het vakantie was (toen we ouder waren), lag er elke ochtend een lijstje wat we moesten doen voor we iets leuks gingen doenEn geen haar op ons hoofd dat eraan dacht het niet te doen hoor
Ik deed het met mijn nichtje zo, die at nooit haar bord leeg.quote:
Ja psiesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zijn het vooral de ouders die moeilijk doen over korstjes trouwens. Ik heb ze er echt nooit afgehaald of gezegd dat hij ze niet op hoefde te eten. Het woord korstje is denk ik niet eens gevallen als iets dat apart staat van je boterham. Boterham = hele boterham, niet binnenste deel + korstjes.
Bij dubbele broodjes hou je al snel de korstjes overquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zijn het vooral de ouders die moeilijk doen over korstjes trouwens. Ik heb ze er echt nooit afgehaald of gezegd dat hij ze niet op hoefde te eten. Het woord korstje is denk ik niet eens gevallen als iets dat apart staat van je boterham. Boterham = hele boterham, niet binnenste deel + korstjes.
Ik eet soms ook niet mijn korstjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef Rewimo het volgende:
Regen valt.quote:
Spagetti!quote:Wat eet iedereen?
Nope.quote:JJH al geweest?
Nee, waarom? Die eet je toch gewoon op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef tombolafan het volgende:
Bij dubbele broodjes hou je al snel de korstjes over
Hij was even kort online op Facebook, ik zei toen 'Gast!', en toen ik weer kijk wassie offline... Verder niks gehoord, ook de mensen uit TAL niet die hem gesmst e.d. hebben...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Qwea het volgende:
reeeeeeegen sucks.
Wat eet iedereen?
JJH al geweest?
Het is vaak meer niet willen dan niet lustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon vreten wat de pot schaft hoor, zo ging dat vroegah thuis ook. En ik vind spruitjes nog steeds vies, en ik wilde ze nooit eten, maar ik ben er echt niet slechter van geworden dat ik het wel moest eten hoorEn helemaal bullshit als 'ik lust geen korstjes', dat vind ik echt de grootste onzin ever
Nou, hij vraagt het tenminste nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet alleen al lachen dat ie naar me toe komt: "mag ik 4 koekjes?" Hoe KOMT ie er op
Ik was ook altijd pissig als mn stiefbroer en -zusje kwamen eten, dan ging mn moeder 2 groentes maken "voor als ze het niet lusten"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik lustte ook wel een paar dingen niet maar goed, dat was dan ook wel prima.
Maar ik zat ook niet bij elke maaltijd te zeiken over vanalles, mn ouders waren gewoon niet van het gezeik, en als je geen respons krijgt dan laat je het ook wel gewoon achterwege volgens mij
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Qwea het volgende:
reeeeeeegen sucks.
nee fijn want sneeuw smelt eindelijk![]()
Wat eet iedereen?
vis, aardappeltjes en worteltjes en kaneelroomijs toe![]()
JJH al geweest? nee
Maar gaat het dan uiteindelijk niet om het principe?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, hij vraagt het tenminste nogMijn nichtje pakt gewoon 4 koekjes neemt van alle 4 een hap heel snel zodat je ze niet meer terug hoeft
Dat doen de kinders hier dan weer niet. En als eentje het probeert dan volgt er straf. Want dat is écht aso gedrag en kun je als ouder prima afleren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, hij vraagt het tenminste nogMijn nichtje pakt gewoon 4 koekjes neemt van alle 4 een hap heel snel zodat je ze niet meer terug hoeft
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was even kort online op Facebook, ik zei toen 'Gast!', en toen ik weer kijk wassie offline... Verder niks gehoord, ook de mensen uit TAL niet die hem gesmst e.d. hebben...
ja dat vind ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doen de kinders hier dan weer niet. En als eentje het probeert dan volgt er straf. Want dat is écht aso gedrag en kun je als ouder prima afleren.
Ja iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doen de kinders hier dan weer niet. En als eentje het probeert dan volgt er straf. Want dat is écht aso gedrag en kun je als ouder prima afleren.
Ja, vertel dat mijn moeder maar eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar gaat het dan uiteindelijk niet om het principe?
Yeah right Tombootje, dr bestaan geen mensen die ouder zijn dan Tineke de Nooijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
Gister bij Tineke de Nooij op de radio; "wat heb jij van huis uit meegekregen?"
2 bellers; in de 70/80, over fatsoen etc, en Tineke: "je hebt helemaal gelijk, fatsoen en respect voor elkaar is erg belangrijk"
JE!
Terwijl ze veel ouder zijn!
Ik heb gemaild
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Wat kijkt ie sexy he?![]()
[ link | afbeelding ]
Je kreeg er dus wel respons mee, het genereerde wel aandacht dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Oognip het volgende:
Vroeger at ik altijd heel traag en mijn vader kon daar nooit zo goed tegen. Die heeft me toen echt op de wc gezet met mijn bord, moest ik daar maar verder eten
Jij luistert Tineke de Nooy?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
2 bellers; in de 70/80, over fatsoen etc, en Tineke: "je hebt helemaal gelijk, fatsoen en respect voor elkaar is erg belangrijk"
JE!
Ik heb gemaild
Dan moet je dat als ouder dus wel doen. En ook zeker als omaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof dat mijn andere zus en ik (dus niet de moeder van haar) collectief riepen " Ben je helemaal besodemietert! Dat zeg je niet tegen oma! Doe eens even normaal ofzo!"
En in tranen dat ze was. En oma die dan zegt "Geef niks hoor meisje"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wij pannenkoeken met Appel, Banaan en Spekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet toastjes met veel vis en kaas straks
Oehquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij pannenkoeken met Appel, Banaan en Spek
Het genereerde wel aandacht ja, maar daar ging het me niet om. Ik ging steeds langzamer eten omdat ik dan vol zat en hij wilde dat ik alles op at. Tja..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kreeg er dus wel respons mee, het genereerde wel aandacht dus.
Ik geloof dat mijn ouders het genegeerd zouden hebben, en dan een keer zouden zeggen dooreten anders is het zo weg. En dan wegpakken, en dan at ik de keer dr na wel door gok ik
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea, ff een vraagje hoor
Zijn dit je moeder en zus....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je dat als ouder dus wel doen. En ook zeker als omaO whelp, een toegeeflijke oma. Als je als ouder dan gezag wil uitstralen wordt dat acuut ondermijnd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof dat mijn andere zus en ik (dus niet de moeder van haar) collectief riepen " Ben je helemaal besodemietert! Dat zeg je niet tegen oma! Doe eens even normaal ofzo!"
En in tranen dat ze was. En oma die dan zegt "Geef niks hoor meisje"Ik denk dat mijn ouders trouwens strenger zijn dan schoonzus. Je merkt ook dat er veel minder drahama is als opa en oma babysitten. Al hebben ook zij het eten issue opgegeven. Zou ik ook doen als het de andere 6 dagen niet zo streng wordt aangepakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
HAHA die vogelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik at ook altijd traag. Nog steeds trouwens. Weet je waar ik zo'n gruwelijke hekel aan heb? MM doet het ook.... zijn ouders ook... zijn broer ook.... alles in 1x naar binnen schrokken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Oognip het volgende:
Vroeger at ik altijd heel traag en mijn vader kon daar nooit zo goed tegen. Die heeft me toen echt op de wc gezet met mijn bord, moest ik daar maar verder eten
En de moeder van Nappie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Tineke wordt dit jaar 70. Dus dat valt nogal mee met het leeftijdsverschil. Jij zegt toch ook "je" tegen mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef tombolafan het volgende:
Ja idd
JE!
Ik heb gemaild
Ik ben ook een 5 á 10m minuten eterT. Anders is alles koud.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik at ook altijd traag. Nog steeds trouwens. Weet je waar ik zo'n gruwelijke hekel aan heb? MM doet het ook.... zijn ouders ook... zijn broer ook.... alles in 1x naar binnen schrokken.
Ik moet nog aan mijn aardappels beginnen bij wijze van en hij heeft alles al op
Hij vreet rustig binnen 5 a 10 min zijn maaltijd. Terwijl ik er 20 over doe ofzo.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
onlinequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tineke wordt dit jaar 70. Dus dat valt nogal mee met het leeftijdsverschil. Jij zegt toch ook "je" tegen mij
Enorm leuk om naar te kijken ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O whelp, een toegeeflijke oma. Als je als ouder dan gezag wil uitstralen wordt dat acuut ondermijnd.Ik denk dat mijn ouders trouwens strenger zijn dan schoonzus. Je merkt ook dat er veel minder drahama is als opa en oma babysitten. Al hebben ook zij het eten issue opgegeven. Zou ik ook doen als het de andere 6 dagen niet zo streng wordt aangepakt.
Ohh erg is dat he! En dan daarna achterover leunen en rondkijken, of kijken hoe jij eet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik at ook altijd traag. Nog steeds trouwens. Weet je waar ik zo'n gruwelijke hekel aan heb? MM doet het ook.... zijn ouders ook... zijn broer ook.... alles in 1x naar binnen schrokken.
Ik moet nog aan mijn aardappels beginnen bij wijze van en hij heeft alles al op
Hij vreet rustig binnen 5 a 10 min zijn maaltijd. Terwijl ik er 20 over doe ofzo.
Ik heb altijd tegen mijn ouders gezegd, mocht ik ooit kids krijgen en god verhoedde het... en mijn of Mike zijn gezag wordt ondermijnt... dan komen mijn kids daar niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O whelp, een toegeeflijke oma. Als je als ouder dan gezag wil uitstralen wordt dat acuut ondermijnd.Ik denk dat mijn ouders trouwens strenger zijn dan schoonzus. Je merkt ook dat er veel minder drahama is als opa en oma babysitten. Al hebben ook zij het eten issue opgegeven. Zou ik ook doen als het de andere 6 dagen niet zo streng wordt aangepakt.
ja ! Echt schijt irritant. Ik heb dan altijd het idee dat het eten uit mijn strot gekeken wordt. Ik eet dan ook echt niet lekker meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh erg is dat he! En dan daarna achterover leunen en rondkijken, of kijken hoe jij eet.
Meneer Muis doet dat ook
Ik wist niet dat wij broer en zus waren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die linker heeft je gebaart en de rechter is ook een bloedverwant
Of kijken of er nog wat overschietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh erg is dat he! En dan daarna achterover leunen en rondkijken, of kijken hoe jij eet.
Meneer Muis doet dat ook
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij broer en zus waren.
Ben ik met je eens hoor. Dat leer ik Christan ook. Je zegt u tegen volwassenen tot ze zelf zeggen dat je "je" mag zeggen. Zo heb ik het ook geleerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef tombolafan het volgende:
onlineEn ik vind eigenlijk dat je "u" moet zeggen tot iemand zegt dat dat niet hoeft. En helemaal als het om fatsoen enzo gaat
Als Baloe zijn gezag wordt ondermijnd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb altijd tegen mijn ouders gezegd, mocht ik ooit kids krijgen en god verhoedde het... en mijn of Mike zijn gezag wordt ondermijnt... dan komen mijn kids daar niet meer.
idem dito met Baloe
Serieus? Ik heb 1x in 5 a 10 min mijn eten moeten opeten omdat ik bijna te laat was bij de bank. Nou dat vreet echt voor geen meter hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ook een 5 á 10m minuten eterT. Anders is alles koud.![]()
Maar als ik bij anderen eet gluur ik wel even naar het tempo en pas me aan.
Dat wil nog weleens verwarring geven jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben trouwens wel van huis uit geleerd dat je altijd een heel klein beetje op je bord laat liggen als je klaar bent met eten. Want als je je bord leeg eet dan heb je eigenlijk nog trek.
Maar dat schijnt bij Hollanders dan weer een teken te zijn dat je het niet lekker vindt , die vinden het schijnbaar rude als dr iets blijft liggen.
Als je bij Indo's of Surinamers of zo je bord leeg eet dan pleuren ze het gelijk weer vol
Ow dus ik ben eigenlijk heel beleefdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben trouwens wel van huis uit geleerd dat je altijd een heel klein beetje op je bord laat liggen als je klaar bent met eten. Want als je je bord leeg eet dan heb je eigenlijk nog trek.
Maar dat schijnt bij Hollanders dan weer een teken te zijn dat je het niet lekker vindt , die vinden het schijnbaar rude als dr iets blijft liggen.
Als je bij Indo's of Surinamers of zo je bord leeg eet dan pleuren ze het gelijk weer vol
Ja maar wij houden de Indische manieren aan, die vind ik prettiger en beschaafderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wil nog weleens verwarring geven ja
Ik leg de pannenkoeken altijd om en omquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb 1x in 5 a 10 min mijn eten moeten opeten omdat ik bijna te laat was bij de bank. Nou dat vreet echt voor geen meter hoor
Straks pannenkoeken eten... ik ben bij pannenkoek 2 en hij is klaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als Baloe zijn gezag wordt ondermijnd?
Zo van "WafwafWAFWAF!*"
*Ga mijn speeltje halen!
Dat doe ik ook altijd als ik bij mijn ouders eet want anders vragen ze 5 keer of ik wel genoeg heb gehad( Ja pap ,na 2 stukken vlaai en warm eten heb ik geen honger meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Nou ja psies, dat dus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als ik bij mijn ouders eet want anders vragen ze 5 keer of ik wel genoeg heb gehad( Ja pap ,na 2 stukken vlaai en warm eten heb ik geen honger meer)
Trust me, dat kan wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik leg de pannenkoeken altijd om en om
Dan kan dat dus niet.
Hihi niet aan kinderen beginnen tot hij Baloe eenduidige commando's geeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Nee. Als ik zeg dat iets niet mag en mijn vader ofzo roept hem.
Mike heeft daar ook een handje van. Als ik zeg dat hij bij het eten op zijn kleed moet liggen zodat hij nokt met schooien, gaat MM hem voeren
Misschien is ze hitsig en reageerde het alarm op haar vlammende lendenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Sorry? Dan zit jij aan pannenkoek 1 en hij mikt 2 erbij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, dat kan wel.
Want dat doe ik ook. En aangezien hij geen spek lust... maar dan kwakt hij het gewoon op mijn bord zodat hij de volgende kan pakken
Dat Tombo maar oppast bij brandalarmen na haar waxbeurt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien is ze hitsig en reageerde het alarm op haar vlammende lendenen
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry? Dan zit jij aan pannenkoek 1 en hij mikt 2 erbij?
Friendsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is iets minder spannendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat Tombo maar oppast bij brandalarmen na haar waxbeurt.
Wilde net zeggen, dat werden rammelende pannetjes op het dak van huize ML.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaDan ben ik mijn pannenkoek aan het snijden en dan kwakt hij zo de volgende er bovenop
En dan word ik keipissig en kwak ik hem weer terug en zeg ik dattie maar mooi moet wachten
Man, eer ik mijn pannenkoek een stukje heb gesneden heeft hij de zijne al op
Mijn mede Friends-addictquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FriendsBurning loins
Off, tot vanavond
Zoense!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat me maar es naar Zoetermeer slepen
ik kan daar zo slecht tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, dat werden rammelende pannetjes op het dak van huize ML.
Heb je je best erop staan doen en mag je geeneens rustig eten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FriendsBurning loins
Off, tot vanavond
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat me maar es naar Zoetermeer slepen
Pak hem dan maar niet hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
Jongens, ik wil eens de lapo pakken, maar vind het altijd zo moeilijk om een TT te bedenken
Hmmmm, wat voor ei?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik ga lekker eten halen bij mijn favo Indo zo.![]()
Lees: ik ben weer eens te lui om te koken.
En ik vind dat gekke ei altijd zo lekker dat je er bij krijgtMaar dat papje waar het in ligt ziet er dan weer heel goor uit. Brrrrrr.
Tot zover deze waardevolle info!
Doe er jullie voordeel mee!
Grijp je kans als je die krijgt van oh-ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
Jongens, ik wil eens de lapo pakken, maar vind het altijd zo moeilijk om een TT te bedenken
Hou es opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
En ik vind dat gekke ei altijd zo lekker dat je er bij krijgtMaar dat papje waar het in ligt ziet er dan weer heel goor uit. Brrrrrr.
Ja die ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmmm, wat voor ei?
Zo een hard gekookt ei in sambalprut?
Hier ook indo vanavond!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Naja ze mag van mij maar ze loopt zelf bij voorbaat al te mekkeren dat ze het zo moeilijk vindt om een TT te bedenken, dus waarom ze het dan wil is me een raadselquote:
Serendipity keer twee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier ook indo vanavond!En ik vind dat gekke ei ook lekker
Whieeeeequote:
Goodbye!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier ook indo vanavond!En ik vind dat gekke ei ook lekker
Niet vergeten een slap handje te geven en wat eten op de toonbank te laten liggen, lomperdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
Wat moeten diequote:
Ik wil zo graag net zo goed zijn als jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ze mag van mij maar ze loopt zelf bij voorbaat al te mekkeren dat ze het zo moeilijk vindt om een TT te bedenken, dus waarom ze het dan wil is me een raadsel
Huuu nee, slappe handjes vind ik net zo eng als dat prutje waar dat ei in ligt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef APK het volgende:
[..]
Niet vergeten een slap handje te geven en wat eten op de toonbank te laten liggen, lomperd
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil zo graag net zo goed zijn als jij
Oh wat ben je weer aaaaaardigquote:
Ik wil hem juis niet want heb geen idee hoe het moetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ze mag van mij maar ze loopt zelf bij voorbaat al te mekkeren dat ze het zo moeilijk vindt om een TT te bedenken, dus waarom ze het dan wil is me een raadsel
Jezus fuck, ik ben niet degene die loopt te jammeren om niksquote:
Ik weet wel hoe het moet en heb ff geoefendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil hem juis niet want heb geen idee hoe het moeten ben altijd benieuwd naar nieuwe TT.
Ik krijg ze zo niet verzonnen
Only because I laf joequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het moet en heb ff geoefenddie OP lukt me, nu nog een titel.
Noem het maar niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, ik ben niet degene die loopt te jammeren om niks
En slappe piem0ls?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuu nee, slappe handjes vind ik net zo eng als dat prutje waar dat ei in ligt!
Exactlyquote:
Beenhamze!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef Ml-etje het volgende:
Nou schatjens , zeik, jammer endemiauw nog lekker verder ik ga het beenhammetje in de oven steken
Nou dan hoef je alleen nog sneller te zijn als oh-oh(veel succes) en als de TT niet bevalt verandert hij hier meestal vanzelf ineens,vraag me niet hoe dat kanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het moet en heb ff geoefenddie OP lukt me, nu nog een titel.
Daar heb ik persoonlijk ook weinig meequote:
Yeahquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk ook weinig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |