Twee kilo afgevallen, zal wel niks geweest zijn dusquote:
Zeg het eens hardop en denk dan dat een engelsman het tegen je zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Oognip het volgende:
Mag ik alsjeblieft vragen wat neekut is?
quote:
flikker op met je water, ik zie het wel op het journaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Tamelijk epic dit allemaal.
Zeg, wil dr iemand weten hoe hoog het water hier staat of zeggen jullie jezus fuck flikker op met je water?
Oh god, we hebben je gemistquote:
Tijdens?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik bedoelde in het topic
Maar bij echte liefde maakt het niet uit of het voor of na het waxen is
Die was goed geweest iddquote:
Misschien krijg je na het waxen wel een hele enge puisterige flamoesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef tombolafan het volgende:
Maar bij echte liefde maakt het niet uit of het voor of na het waxen is
Met hete wax?quote:
Nou, dat is niet het ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien krijg je na het waxen wel een hele enge puisterige flamoes
Dat ik je zweer dat er mensen zullen zijn die dat doen: hete wax erop, piem0l erin, even blijven zitten voor de lekker en dan d'r weer uit. Ik voorspel een dubbele wax met een héél apart gevoelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Met hete wax?
Ik denk dat als ik degene zou kennen die me waxt ik hem/haar een knal voor zn kop zou geven als het zeer doet
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik je zweer dat er mensen zullen zijn die dat doen: hete wax erop, piem0l erin, even blijven zitten voor de lekker en dan d'r weer uit. Ik voorspel een dubbele wax met een héél apart gevoel
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Ll, ik weet het nog niet. Heb het hardop gezegd maar ik snap het nog niet
Ik doe het ook liever anders, maar er zijn vást mensen die het doen; OLH heeft vreemde kostgangersquote:
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Tombelle, dit lijkt me echt niets hoor:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind je Elies d'r manier niet apart dan?
Jij bent echt extreem.
Geen Engels gaan studerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Ll, ik weet het nog niet. Heb het hardop gezegd maar ik snap het nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En dan zeggen ze iets van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Muis006 het volgende:
Vind je Elies d'r manier niet apart dan?
Jij bent echt extreem.
Neekut is in dit verband toch veel leukerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Oognip het volgende:
Jaaa ik had net zelf al bedacht dat het naakt was!Maar als je letterlijk zegt 'neekut' dan is dat niet 'naked'. Had dan gezegd 'neekit' ofzo
Nah, het zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neekut is in dit verband toch veel leuker
En trouwens... neekit.... nee, toch niet hoor
Ja graagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zeg, wil dr iemand weten hoe hoog het water hier staat of zeggen jullie jezus fuck flikker op met je water?
Ll wil t niequote:
Heel graag, dan is mijn dag weer compleetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja doe maar dan weet ik of ik natte voeten ga krjgen over een paar dagen als het de Maas afzaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ben jij de dochter van Lottekoekie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah, het zal wel aan mij liggeniedereen snapte het immers
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij de dochter van Lottekoekie?
Neuh man, je weet toch hoe ver ik van die Maas af woon?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Mooi oh-oh!
Moet je al evacueren denk je?
ja ik woon ook hogerop in het dorp dus geen last, maar hij is idd al flink gestegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh man, je weet toch hoe ver ik van die Maas af woon?
Laat maar lekker stromen
Gefeliciteerd!quote:
Ja, verrassend hèquote:
Ik kan de foto's niet zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat dus echt een flink pak hoger dan de vorige keer toen ie hoog stond, en volgens mij gaat ie nog flink wat omhoog.
En het stroomt ook echt veel wilder en woester!
Ze voorspellen nog 70 cm hoger morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Barbaaf het volgende:
Feli Maes
oh-oh: Stoer! Als er echt spectaculaire dingen staan te gebeuren (en met die sneeuwval van de laatste maand zou me dat niet verbazen) moet je me sms'en, kom ik langs van het weekend
Nou ja, zuipen in de kerk is niet echt normaal, toch?quote:
In de quote kan ik er op klikken en dan zie ik ze welquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Rewimo het volgende:
Woeiiii we hebben laminaat gekocht voor wel 3,79 per m2Dat was even mazzel. En het is niet eens beuken (dat vind ik echt niet mooi
).
3e na een half jaar geloof ik, dan ben je voor aaaaaaaltijd (of iig heel lang) beschermdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
Is iemand hier gevaccineerd voor hepatitis B? Hoeveel vaccinaties heb je daarvoor nodig? Ik heb er nu 2 gehad, maar ik dacht dat ik nog een derde kreeg.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef Rewimo het volgende:
Woeiiii we hebben laminaat gekocht voor wel 3,79 per m2Dat was even mazzel. En het is niet eens beuken (dat vind ik echt niet mooi
).
No worries babe, ik zit hoog en droogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Kruikje is goed gekeurd, ook door de katten![]()
ik gaat er vandoor, laterzzzzzzzzzzzzzz all![]()
niet stiekem verdrinken he oh-oh
JE GAAT KAPOT JONGUHquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat dus echt een flink pak hoger dan de vorige keer toen ie hoog stond, en volgens mij gaat ie nog flink wat omhoog.
En het stroomt ook echt veel wilder en woester!
quote:
Ik zou niet weten hoe. Ik heb geen vet handige systeempjes die ik daarvoor kan gebruiken ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koopje!
@ Oognip, dat zou je toch als verpleegster in spé zo ff op moeten kunnen zoeken
Google schijnt voor iedereen toegankelijk te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ik heb geen vet handige systeempjes die ik daarvoor kan gebruiken ofzo.
Maar Ll bedankt
Gefeliciteerd Maes&Mr. Maesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef Maes het volgende:
Ja het is geluktWe zijn ondertrouwd
![]()
![]()
![]()
foto op verzoek
Zullen de katten inderdaad ook best weten te waarderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Kruikje is goed gekeurd, ook door de katten![]()
Daar kon ik het niet vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google schijnt voor iedereen toegankelijk te zijn
quote:
http://www.vaccinatiesopreis.nl/hepatitis-b-inenting/quote:Je kunt je ook tegen hepatitis B laten vaccineren. Je krijgt in dat geval drie injecties met tussenpozen van één en zes maanden. De bescherming is in principe levenslang. Je moet bij voorkeur zeven maanden voor vertrek met de hepatitis B vaccinaties beginnen, want dan kun je ze alle drie nog toegediend krijgen. Het is ook mogelijk om je op kortere termijn te laten inenten. Je krijgt dan in drie weken tijd drie injecties. De bescherming is is in dat geval minder goed dan bij het standaard vaccinatieschema.
Wat een gedoe, dat is wel bruut weer. Eerst de sneeuw en nu het wassende waterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega die in Borgharen woont moet nu naar huis want daar rijden zo geen bussen meer en ze moet zandzakken gaan leggen.
Nou dan gaat het wel hard ineensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega die in Borgharen woont moet nu naar huis want daar rijden zo geen bussen meer en ze moet zandzakken gaan leggen.
Nou ja, die huizen in Borgharen zijn niet voor niks dead cheap, daar zou ik echt niet willen wonen met die wateroverlast elke keer hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een gedoe, dat is wel bruut weer. Eerst de sneeuw en nu het wassende water
Een bolletje met oortjesquote:
Oh even opzoeken op de kaart. Heb geen idee waar het ligtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, die huizen in Borgharen zijn niet voor niks dead cheap, daar zou ik echt niet willen wonen met die wateroverlast elke keer hoor
Geloof dat ik spontaan ging verhuizen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, die huizen in Borgharen zijn niet voor niks dead cheap, daar zou ik echt niet willen wonen met die wateroverlast elke keer hoor
Ja wel vaker al hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ik spontaan ging verhuizen ja
Heeft bij haar het al eens onder water gestaan dan?
Ik wou net zeggen. Als je in Itteren of Borgharen wont dan kun je het beste een woonboot aanschaffen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu: in de Maas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh even opzoeken op de kaart. Heb geen idee waar het ligt
Oei dat kost toch bakken met geld als je dan een verpestte vloer enz enz hebt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |