Ik had nog mazzel, ik gooi altijd een paar van die nestjes op een theedoek om kapot te maken, vind ik makkelijker koken dan die lange slierten.quote:
Ik ben er gelukkig niet zo bang voor. Heb er zelfs wel eens eentje gevangen toen de katten er mee binnen kwamen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij heeft Appie ze ook. Maar de doe-het-zelfzaak zeker! (krijg er een beetje een hit-man gevoel bij zo) ach nou ja, als je er niet mee zit verder zou ik ook wachten tot Kindlief weer wat opgeknapt is.
Ik zou gewoon niet meer in de keuken durven zelf.veels te bang dat er ineens een muis uit de kast springt ofzo, als ik de kast open doe
bij de action??!! Dat zou ik nooit kopen dat is gemaakt door kindertjes in Chinaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ja ieuw!! ik had dus ter plekke een val gehaald. No mice in my house.En wat een vocht joh! en nu je het zegt. vochtvretervulling. Was ik vandaag bij de Action, ben ik dat nog vergeten.
die kindertjes maken echt zulke leuke dingen voor mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
bij de action??!! Dat zou ik nooit kopen dat is gemaakt door kindertjes in China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |