nog nooit in een tent gezeten (ik weet het, luxepaard)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kamperen!
in een tent!
op een waddeneiland!
Oh, beugelbreektijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn beugels breken de laatste tijd bij bosjes
dus je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog nooit in een tent gezeten (ik weet het, luxepaard)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kamperen!
in een tent!
op een waddeneiland!
Je hebt recht op een eigen mening maar als iedereen het had nagelaten er een tekst of tekening achter te laten, hadden die groeves geen verhalen te vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, een hakenkruis is natuurlijk helemaal achterlijk, maar dit vind ik ook echt niet kunnen eigenlijk
tegenwoordig kan het eigenlijk ook niet meer, zoiets onbeschermd latenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef Ladylike het volgende:
Hier, de kanonnen zijn 17e eeuws en een of andere idioot die de weg niet weet moest zo nodig die pijl spuiten
DAT is 1000 x erger dan ergens een plekje zoeken waar niets staat en daar wat krassen (hetgeen al duizenden mensen sinds de groeves ontstaan zijn doen).
Zonder krassen, tekenen e.d. zijn er immers ook geen verhalen te vertellen
[ afbeelding ]
Oh. Nou, dan ga je toch lekker niet meequote:
quote:
quote:
ga je mee naar frankrijk?"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan ga je toch lekker niet mee
quote:
Is gewoon domme actie zonder nadenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegenwoordig kan het eigenlijk ook niet meer, zoiets onbeschermd laten
aso's
Wat een bosmongool zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef Ladylike het volgende:
Hier, de kanonnen zijn 17e eeuws en een of andere idioot die de weg niet weet moest zo nodig die pijl spuiten
DAT is 1000 x erger dan ergens een plekje zoeken waar niets staat en daar wat krassen (hetgeen al duizenden mensen sinds de groeves ontstaan zijn doen).
Zonder krassen, tekenen e.d. zijn er immers ook geen verhalen te vertellen
[ afbeelding ]
Kamperen?quote:
Alleen vroeger was het wel net even anders...toen hadden ze nog niet heel veel andere communicatiemogelijkhedenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt recht op een eigen mening maar als iedereen het had nagelaten er een tekst of tekening achter te laten, hadden die groeves geen verhalen te vertellen
Dus het gaat er wel om wat je er neerzet, maar nog meer WAAR en hoe
ja, en het doet zeerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, beugelbreektijd![]()
Dat is net als met lampen en batterijen
waar zouden die te koop kunnen zijn eigenlijk??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en het doet zeer
En losse beugels kan ik nergens vinden
verstand is dun gezaaid tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is gewoon domme actie zonder nadenken
Zoek dan een vrij plekje... doet iedereen met een beetje verstand
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja een luxe tent dan misschien![]()
Dat had ik met shampooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag toch redelijk wat geld bespaart![]()
ftw 3 halen 2 betalen
ja, vertel mij watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en het doet zeer
En losse beugels kan ik nergens vinden
toch niet zo'n compleet ingerichte tent met bedden en al he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |