Ik las analequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Pulzzar het volgende:
Astrale seks schijnt nog lekkerder te zijn.![]()
Moet ik alleen eerst een cursus volgen om uit mijn lichaam te kunnen treden.

Klopt! En geen gedoe met condooms of soa's!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Pulzzar het volgende:

Bij ruige anale seks heb jij ook liever een uit het lichaam treden ervaring denk ikquote:

Ik zeg niks, helemaal niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij ruige anale seks heb jij ook liever een uit het lichaam treden ervaring denk ik

zo is onze melkweg ontstaan wist je dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Pulzzar het volgende:
Moet ik alleen eerst een cursus volgen om uit mijn lichaam te kunnen treden.

quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij ruige anale seks heb jij ook liever een uit het lichaam treden ervaring denk ik

Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]

Buig maar voorover en zeg het naderhand nog eensquote:

Ik ben 1.95 .. ik denk dat jij gaat buigen bitch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Buig maar voorover en zeg het naderhand nog eens

Ik ben 92 centimeter! Ik kijk lepels buigen met mijn geest. Ik knak je worst met één gedachte alleen al!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 .. ik denk dat jij gaat buigen bitch.

Oh dat is wel geilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 92 centimeter! Ik kijk lepels buigen met mijn geest. Ik knak je worst met één gedachte alleen al!

quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 .. ik denk dat jij gaat buigen bitch.

GeiligGeinig he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ah, na lang zoeken heb ik het keldertje gevonden!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |