Da's maar een kleintje gelukkig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Mirjam het volgende:
heb ik ook, is zelfs te zien als je goed kijkt hiero:
[ afbeelding ]![]()
Heb je dan niet heel erg honger nu?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geen brood meer dus nu eet ik champignons en worteltjes als lunch. Ontbijt was cup-a-soup.!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Nagellak op mijn laptop zou voor mij als nerd echt drama zijn
Nou net niet maar ik dacht ik ga maar wat eten, en nu heb ik wat gegeten en heb ik wel heel erg honger.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou net niet maar ik dacht ik ga maar wat eten, en nu heb ik wat gegeten en heb ik wel heel erg honger.!
Lui en dan ben ik steeds nat en dan moet ik me steeds afdrogen, en als ik in de douche ben geweest weiger ik dezelfde kleren/ondergoed/sokken aan te doen dus dan moet ik elke dag wassenquote:
Ga in je pyjama zitten de hele dag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lui en dan ben ik steeds nat en dan moet ik me steeds afdrogen, en als ik in de douche ben geweest weiger ik dezelfde kleren/ondergoed/sokken aan te doen dus dan moet ik elke dag wassen
Ondergoed en sokken kan ik begrijpen, maar altijd schone kleren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lui en dan ben ik steeds nat en dan moet ik me steeds afdrogen, en als ik in de douche ben geweest weiger ik dezelfde kleren/ondergoed/sokken aan te doen dus dan moet ik elke dag wassen
Mama rookt (naja nu poging tot stoppen) en dan stinken heel mn kleren naar rook en als ik dan gedouched heb vind ik dat smerigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ondergoed en sokken kan ik begrijpen, maar altijd schone kleren?
Damn, dat lijkt me kut.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama rookt (naja nu poging tot stoppen) en dan stinken heel mn kleren naar rook en als ik dan gedouched heb vind ik dat smerig
ja okee, maar als je schone kleren aantrekt ruiken ze na een uur ook weer naar de rookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama rookt (naja nu poging tot stoppen) en dan stinken heel mn kleren naar rook en als ik dan gedouched heb vind ik dat smerig
True, maar niet als ik net uit de douche snap.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja okee, maar als je schone kleren aantrekt ruiken ze na een uur ook weer naar de rook
Ik snap je!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
True, maar niet als ik net uit de douche snap.
Logisch he![]()
[/zeikmodus]
Ik vind roken op feestjes en vakantie enzo prima, dan doe ik het zelf ook, maar in het dagelijks leven kan ik me er ZO aan ergeren he.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind roken op feestjes en vakantie enzo prima, dan doe ik het zelf ook, maar in het dagelijks leven kan ik me er ZO aan ergeren he.Ik vind het dan echt goor en ik snap er geen fuck van.
Klopt, andere mensen hoeven er geen last van te hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar jij doet het tenminste buiten, dan stinkt het niet binnen
Moeder van een vriendin van mij die rookt ook, maar daar ruik je serieus NIETS in dat huis. Ook als je haar een knuffel geeft ofzo, d'r kleren ruiken gewoon naar haar, niet naar rook. Terwijl als mijn zus bij mijn ouders is (en ik ook), dan ruik ik al als ik binnenkom dat ze er ook is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar jij doet het tenminste buiten, dan stinkt het niet binnen
Ligt misschien aan de soort sigaretten? Sommige stinken nog harder dan de anderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moeder van een vriendin van mij die rookt ook, maar daar ruik je serieus NIETS in dat huis. Ook als je haar een knuffel geeft ofzo, d'r kleren ruiken gewoon naar haar, niet naar rook. Terwijl als mijn zus bij mijn ouders is (en ik ook), dan ruik ik al als ik binnenkom dat ze er ook is.
true, sigaretten meure bijvoorbeeld meer dan shagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de soort sigaretten? Sommige stinken nog harder dan de anderen
mijn beste vriend rookt zware shag en heeft een bulldogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Dwyn het volgende:
Ja, de klassieke natte-honden-lucht. Altijd fijn.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn beste vriend rookt zware shag en heeft een bulldog
Naja, ik heb om die reden wel de kattenbak boven gezet. Mijn vader zei eens tegen mij dat het altijd naar stront rook als je ons huis binnen kwam (de bak stond eerst in de vestibule). En dat voelt toch niet fijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daar zou ik dan echt nooit thuis komen.
Als je er zelf woont, dan ruik je dat niet (meer).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik heb om die reden wel de kattenbak boven gezet. Mijn vader zei eens tegen mij dat het altijd naar stront rook als je ons huis binnen kwam (de bak stond eerst in de vestibule). En dat voelt toch niet fijn
ik heb de kattenbak in een andere kamer staan en ik heb kattengrit waardoor je echt weinig ruiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik heb om die reden wel de kattenbak boven gezet. Mijn vader zei eens tegen mij dat het altijd naar stront rook als je ons huis binnen kwam (de bak stond eerst in de vestibule). En dat voelt toch niet fijn
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de kattenbak in een andere kamer staan en ik heb kattengrit waardoor je echt weinig ruikthelaas laat mijn kat vaak genoeg een ruft als hij bij mij op schoot ligt dus dan meurt het alsnog
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga de badkamerkast opruimen
WISH ME LUCK
Ik heb nu alleen mn eigen plank nog gedaan en 1 eronder en ik heb 1 grote alditas vol troep en nog een stapel 'mama zoek maar uit wat er mee moet' en dan heb ik de planken van mama nog niet gehadquote:
Toe maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen mn eigen plank nog gedaan en 1 eronder en ik heb 1 grote alditas vol troep en nog een stapel 'mama zoek maar uit wat er mee moet' en dan heb ik de planken van mama nog niet gehad
Het is echt niet normaal hoeveel cremes en troep er allemaal inzit. Haarspullen van toen ik 10 was en dat soort dingenquote:
????quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
HET IS ECHT WAAR!50 euro aan gratis boodschappen woohoooo
GEKNIPT? Ok dat vind ik wel stoer dat je dat doet en dat dat mag van haarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb het haar van mijngeknipt en geverfd, en ik moet zeggen, het is verdomde goed gelukt
Ja ik had zo'n enquete ingevuld en nu heb ik 50 euro aan boodschappen gewonnen, en ik ging het net even navragen en het is echt zo, heb een coupon gekregen.quote:
Das wel relaxedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had zo'n enquete ingevuld en nu heb ik 50 euro aan boodschappen gewonnen, en ik ging het net even navragen en het is echt zo, heb een coupon gekregen.Dus ga zo even shoppen bij de C1000.
Mijn zus rookt wel blauwe Gauloises dus het zou zomaar kunnen haha. Weet niet wat die moeder rookt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de soort sigaretten? Sommige stinken nog harder dan de anderen
Yeah en ik heb daar heel even gewerkt dus ze waren nog blij ookquote:
Geknipt ja! Zo'n 10 cm er af (nu boven haar schouders) en met laagjes er in en dat het voor zo rond haar gezicht valtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GEKNIPT? Ok dat vind ik wel stoer dat je dat doet en dat dat mag van haar
Brabandertjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Je ruikt het inderdaad niet zelf. Wij werken met zo'n luchtverfrisding-apparaat-geval n.a.v. ons schoonmoeder die zei dat het naar 'hond rook' wanneer je bij ons binnen kwam
Studentenbiotopen, waar altijd zo'n muffige slaapgeur hangtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:14 schreef Mss het volgende:
Ik rook niet,en ik heb geen huisdieren.Maar ik leef in dezelfde ruimte als waar ik slaap,en daar kan geen raam open. ook niet altijd even fris.
Ik was zo blij met mijn raam dat half open kon (raam ging langs de hele buitenzijde). En ook wel met de tiende verdieping, niemand die naar binnen kon kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Studentenbiotopen, waar altijd zo'n muffige slaapgeur hangt
Thanx!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:22 schreef Joysa het volgende:
Oh dat is kei mooi geworden Lindy
Ik wil ook steil haar
Wooooo mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:22 schreef Lindytje het volgende:
Lindy's kapperskunsten!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk als ik de foto's zo zie, dat er meer dan 10 cm af is
(dit is mijndus, niet ik, voor de duidelijkheid
)
Ik denk wel een spijkerbroek, want puppies en een panty is een no-no.quote:
Ik een beetje, voor bij m'n hoerig rode nagellakquote:
Da's wel slim inderdaad!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk wel een spijkerbroek, want puppies en een panty is een no-no.
Nee helaas. Ik heb zoveel avonden gewerkt de afgelopen tijd dat ik niet meer wat ik ook al weer 's avonds deed voordat ik altijd moest werken.quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 fucking vuilniszakken vol met beautyspullen (lotions, haarspul blabla) wat allemaal weggeflikkert wordt
You can do it!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
En op de overloop staat nog een grote kast met troep. Halp
Kom even hierheen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Dwyn het volgende:
Haha, als ik eenmaal bezig met opruimen, kan ik niet meer ophouden!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik vind hondenlucht bijvoorbeeld weer vies als ik bij mensen thuis kom. Zo heeft iedereen wel wat
Ik heb wel mijn haar gedaan. Ik heb gisteren zo op zitten scheppen dat ik nu niet kan aankomen met 'haar in staart'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga me ook niet heul optutten hoor, jullie zijn het maar
Haha tof.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef buzzwheedle het volgende:
Kiek nou dan, dit is leuk. Een realityshow over nagels![]()
Ben nu al benieuwd
http://www.refinery29.com(...)new-reality-show.php
Mja...aren't we all?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Dwyn het volgende:
Jezus mijn zusje is echt een doos af en toe.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef Dwyn het volgende:
Ik sprak haar net op MSN.
'Heb je nog wat meegemaakt?'
'Neuh'
Eindeloze stilte.
Ik verhaal getypt over wat ik had meegemaakt. 'En bedankt dat je ernaar vraagt!'
Haar reactie: ....
Echt, toon eens een beetje interesse.Als je haar aan de telefoon hebt ook, allemaal 'Jaaaaa', 'Neuuh' antwoorden. Daar kun je toch geen gesprek mee voeren?
Haha, ja inderdaad. Maar ze is nu 19 dus ik vind dat het wel eens afgelopen mag zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb dat met mijn jongste zoontje. Die is nu 13 en als ik bel moet ik echt de woorden eruit trekken (kids wonen bij papa
) is idd erg frustie....
Oh god ik moet hier erg om lachen.. Ik doe bij mijn zus precies wat de jouwe doet bij jou (en ik ben bijna 23quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef Dwyn het volgende:
Ik sprak haar net op MSN.
'Heb je nog wat meegemaakt?'
'Neuh'
Eindeloze stilte.
Ik verhaal getypt over wat ik had meegemaakt. 'En bedankt dat je ernaar vraagt!'
Haar reactie: ....
Echt, toon eens een beetje interesse.Als je haar aan de telefoon hebt ook, allemaal 'Jaaaaa', 'Neuuh' antwoorden. Daar kun je toch geen gesprek mee voeren?
Mijn zus is gewoon niet geïnteresseerd, nergens in en dat vind ik vervelend. Als het kon zat ze de hele dag op haar kamer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh god ik moet hier erg om lachen.. Ik doe bij mijn zus precies wat de jouwe doet bij jou (en ik ben bijna 23) juist omdat ik het hele verhaal toch wel krijg, ook al vraag ik er niet naar. En mijn zus is dan zon zeikerd dat ik door mijn 'jaaa' en 'neuh' antwoorden gewoon hoop dat ze ophoud met praten
Hihi de andere dames zijn nu pas net weg. Het was idd heel erg gezellig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef Lindytje het volgende:
T was keigezellig bij Puckzzz!!
En Meneer Beer is echt té
Ik zal morgen een paar foto's dumpen, hek nou geen zin meer an
Stoer doel chick!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb fucking 15 miles (24km) gefietst vandaagik ben kapot
Maar wel supergoed voor me. M'n doel is om hier 30 lbh (13 kg) kwijt te raken. Hopelijk gaat het me lukken
Hahaha wat goed! En jeeej voor je doelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:49 schreef Diconnected het volgende:
Maar wel supergoed voor me. M'n doel is om hier 30 lbh (13 kg) kwijt te raken. Hopelijk gaat het me lukken
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik wacht in spanning afquote:
Damn... Ik ben een wannahaves spreadsheet aan het makenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef princess-a het volgende:
Wat een geniale fotosmeneer Beer
wat kijkt SQ blij op die eerste foto! Wat heb je mooi haar Lindy
lekker he Debs zo'n dog kiss! Nomm.. En meneer Puckzzz zn nagels
Bwhehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, geef me bier en puppies en ik ben content
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef Lindytje het volgende:
Die foto met dat touw ook:
'Ja, leuk, puppy spelen, maar wel MIJN BIER MEE!!!!'
Ik heb gewoon nog een paar andere leuke lakjes erbij gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:51 schreef Debsterr het volgende:
Waarom is China Glaze Anchors Away nu al beschikbaar, nou wil ik bestellen maar dan moet ik nog een doosje als Katy Perry beschikbaar is.
Die laatste.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, Meneer Beer! En SQ!![]()
[ afbeelding ]
Op de bank, netjes beentjes over elkaar
[ afbeelding ]
En Daan op mijn voeten
[ afbeelding ]
En dan nu: SPELEN
[ afbeelding ]
Nog meer spelen...
[ afbeelding ]
En knuffelen....
[ afbeelding ]
En de belly-rub niet te vergeten
[ afbeelding ]
Dude, WTF???????
[ afbeelding ]
But then, we broke the dog![]()
[ afbeelding ]
Dan maar spelen met Mr. Puckzzz(check de gelakte nagels!!)
[ afbeelding ]
Zo, dat was mHet was keileuk bij Puckzzz, Mr. Puckzzz, Daan en Beer
we moesten SQ bijhoudenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik... mag echt echt niet bestellenBoyfriend would kill meh
@Puckzzz: Jullie dronken goed door; dus op zich niet gek dat je brak bent*zat met haar nuchtere kop alles in de gaten te houden
*
Stoere manquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we moesten SQ bijhouden
* Puckzzz gaat weer ff terug haar bedje in
Oh en we zijn net de auto van de garage wezen halen en wegbrengen naar de koper enheeft dat allemaal met zijn mooie gelakte nagels gedaan
Welke?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wil een van jullie een gleodnieuwe Max Factor mascara die normaal gesproken ¤ 16,99 is overkopen voor ¤ 10,- van me?
Max Factor False Lash Effect (Waterproof)quote:
Marktplaats?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:59 schreef Dwyn het volgende:
Studieboeken kopen.Waarom is 1 boek 78 euro?
Oh da's niet handig! Ik had mijn studieboeken voor het hele jaar voor ¤ 250,- ipv ¤ 350 ofzo toen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Helaas. Kan het kreng nergens tweedehands vinden.
Ze zouden er subsidie voor moeten geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zo'n irritante studie waarbij je altijd van alles de nieuwste druk moet hebben
Ik krijg uitslag van die make up removersquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze zouden er subsidie voor moeten geven.
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van die make up removers
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht.
[ afbeelding ]
Wie zijn er door?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
D'oh... Wou ik tvoh kijken; staat de uitslag al op internet... Spanning is er ook lekker af zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Thanks! Enig idee wat je kwijt was aan shippingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:45 schreef Mirjam het volgende:
bij nail polish elegance was dat volgens mij, deb
Weer een nieuwe webshop in mijn favorietenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
debster, ik kan nailetc.com aanraden voor zoya. Snelle levering, goede communicatie, paypal enzulks
Ik heb net Marley, Caitlin, Gemma, Jules, Edyta en Valerie besteld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
debster, ik kan nailetc.com aanraden voor zoya. Snelle levering, goede communicatie, paypal enzulks
ghehehe, falertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb net Marley, Caitlin, Gemma, Jules, Edyta en Valerie besteld.
AUWquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben net van de trap afgedonderd en nou doet m'n stuitje pijn
auw, muts!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Huub huub, Barbatruc!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb l8r g8r van china glaze op een nagelwiel zitten, maar hij is niet groen meer, echt heel vaagnu issie zilver! Uit de zon houden dus!
Autsjiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Jij had ook wel eens een andere site uit amerika aanbevolen, iets met een 2 geloof ik er in. Heb je enig idee wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel eens besteld bij 8ty8beauty.com, maar misschien bedoel je head2toebeauty.com?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Jij had ook wel eens een andere site uit amerika aanbevolen, iets met een 2 geloof ik er in. Heb je enig idee wat ik bedoel?
Yep head2toebeauty.com bedoelde ik. Thanx.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel eens besteld bij 8ty8beauty.com, maar misschien bedoel je head2toebeauty.com?
Jij hebt ook Intimates besteld? Dan zullen die van mij hopelijk ook snel shippen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
lol, mijn zoya's van nailetc die pas vanaf 15 januari beschikbaar waren en op pre-order only stonden zijn al geshipped
Oeh, en de BB Coutures zijn ook geshipped
ja, drie intimates!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt ook Intimates besteld? Dan zullen die van mij hopelijk ook snel shippen!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huub huub, Barbatruc!
En hoppa, je hebt OMG
Moet je niet lekker gaan slapen nu danquote:Op zondag 9 januari 2011 04:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest lachenmaar het is bij heeel veel lakkies zo, veel holo's en ook glitters worden na een paar keer vegen met nagellakremover eerst zilver, en dan pas gaan ze eraf
I haz a![]()
![]()
night
Deed ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 05:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je niet lekker gaan slapen nu dan
Glamour gelezen?quote:
Aahh kut! Mss is er een no-show en mag jij dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
Kak, was net bij de open dag voor de visaqgieopleiding, kaapt zon 16-jarig mutsje de laatste plaats voor mijn neus weg
'ja, maar in oktober hebben we wel weer plaatsen vrij hoor' Ja, leuk, dat wil ik niet. Als ik iets wil, wil ik het NU
Haha nee niet eens! Ik hou halfjaarlijks een goede opruimbeurtquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
Kak, was net bij de open dag voor de visaqgieopleiding, kaapt zon 16-jarig mutsje de laatste plaats voor mijn neus weg
'ja, maar in oktober hebben we wel weer plaatsen vrij hoor' Ja, leuk, dat wil ik niet. Als ik iets wil, wil ik het NU
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]had je niet kunnen roepen "ik zie een puist op je neus!"?
ik wens haar vele puisten op haar neus, en gerstekorrels op haar oogleden!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik ook!!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wens haar vele puisten op haar neus, en gerstekorrels op haar oogleden!
Hahahaaquote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wens haar vele puisten op haar neus, en gerstekorrels op haar oogleden!
why? Je bent toch niet te zwaar?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah balen lindy!
Ik ga vanaf morgen x per dag een shake eten en dan normaal avondeten erbij
Nog 1kg en dan ben ik te zwaar voor mijn lengte. Zie er niet super dik uit hoor, maar er mogen wel wat rolletjes wegquote:
Neeeh 2x per dag een shake, normaal avondeten en wat tussendoortjes (fruit, peperkoek e.d.)quote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
eet er wel iets bij dan, want zo'n dieet bevat ongeveer 800 kal. per dag en da's echt te weinig voor zo'n jonge meid
/bezorgd
Ik ging juist goedkope slechte dingen kopen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ideale afvalding was op kamers gaan. Geen geld hebben of willen uitgeven aan lekker eten, whoppa drie kilo weg (maar het lijkt alsof er 6 af zijn).
Die gratis boodschappen hebben die kilo's geen goed gedaan trouwens.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ging juist goedkope slechte dingen kopen.
Volgens die analogie zou ik ontzettend gezellig moeten zijn, maar meh.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
en nu ben ik gewoon een gezellige dikzak
je had ook in brabant moeten wonen!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens die analogie zou ik ontzettend gezellig moeten zijn, maar meh.
Ja maar dat beslis ik niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had ook in brabant moeten wonen!
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
en het heeft ook andere voordelen. Zo val ik regelmatig erg hard op mijn muil/bips/tiet, maar ik loop nooit serieuze schade op
Aaaahquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm. Toch wel flauw, het extra gewicht zit overal behalve in de bewbz.
I wantz tooo !! Gimme the boobies ! *shaky shaky*quote:
Ik zie door mn tiet niet wat mn buik doet, dus die paar kilos extra zie ik ook niet aankomenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je minder tiet hebt lijk je wel gelijk 10x dunner trouwens.
die vind je ergens achter een plint?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
zeg he, was er iemand op de meet die custom kicks van china glaze bij zich had en deze nu kwijt is?
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
nee, tussen mijn china glazesineens dacht ik: een koekoeksjong!
loller!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij ikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
zeg he, was er iemand op de meet die custom kicks van china glaze bij zich had en deze nu kwijt is?
maar je zit toch ook nog op de uni? is het niet wat zwaar om er nog een opleiding bij te doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
huh, je had de stageplaats toch al?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:21 schreef princess-a het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo richting Groningen, koffie drinken met een vriendinnetje en dan sollicitatie. Stress!
Yess! Maar ik heb gevraagd of ik er over na mocht denken omdat ik dit gesprek ook nog heb en dat mochtquote:Op maandag 10 januari 2011 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh, je had de stageplaats toch al?
Wat is het verschil danquote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
Gisteren WIC Jerusalem opgesmeerd. Zag er wel leuk uit.. Zachtroze....
En dan knal je er een topcoat op en.. OMG MY EYES; KILL ITTTTT![]()
Ik dacht namelijk al dat het aan mij lagquote:Ik heb gebeld met HerÃme en nu blijkt het vaker voor te komen. Het blijkt een stofje te zijn dat reageert met de topcoat en dan dus van kleur te veranderen.
In de volgende 'lading' gaan ze het aanpassen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
24uur met Don't Mess With OPI, nagelriemen waar ik een stukje overheen heb gelakt zijn ook blauwEn nee, ik gebruik geen basecoat: nooit niet
Toch maar eens gaan doen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef DeltaCephei het volgende:
En nee, ik gebruik geen basecoat: nooit niet
Wow en ik dacht dat mijn vergeelde nagels erg waren.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
24uur met Don't Mess With OPI, nagelriemen waar ik een stukje overheen heb gelakt zijn ook blauwEn nee, ik gebruik geen basecoat: nooit niet
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb nooit verkleurde nagels, alleen bij sommige lakjes waarvan dit er dus een van isquote:
Je spreekt jezelf tegen hierquote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb nooit verkleurde nagels, alleen bij sommige lakjes waarvan dit er dus een van isCharla is nog zo'n lakje.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh scheisse, en ik maar klagen met mijn verstopte neus en droge hoest (hoe die combi kan snap ik ook niet).quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een luchtweginfectie ws.
morgen ff foto's van m'n longen laten maken. hoest mezelf de tyfus en heb het benauwd
Oh joh! Dit had ik in januari ook en tis nu pas echt wegquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wat ga je doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh joh! Dit had ik in januari ook en tis nu pas echt wegsnel bufferen! Haha
@Mirjam, wat naar zeg, beterschap
Ik heb net sollicitatie gehad en ben aangenomenheb die eerste zonder pardon afgezegd (oke oke, met pijn in mn hart want dat was wel heeel relaxed) en gekozen voor deze plaats waar ik echt KEIHARD moet werken maar ook super veel leer, echt een mega kans
Werken bij een online marketing bureau, factureren, klantencontacten onderhouden, trainingen plannen, accomodaties regelen, betalingen regelen, trainingen volgen etc etc. De rechterhand zijn van degene die het runtquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat ga je doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haz a hyper happy
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
is de vakantie niet net voorbij?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Lindytje het volgende:
Laatste tentamen gehad, vakantie tot de 24ste!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |