quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Zó, dat was een lekkere lunch...
- Cordon blue
- Aardappelpartjes
- Worteltjes
- Salade
Goed man!quote:
Ben je op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heujjjj m'n vitamine D-waarde is na 4 weken omhoog gegaan! Van 28 naar 66
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heujjjj m'n vitamine D-waarde is na 4 weken omhoog gegaan! Van 28 naar 66
Nee johquote:
Tja, de Kruidvat is natuurlijk geen fotoboer die het ter plekke kan afdrukkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
Nee johDat duurt ongeveer vijf werkdagen.
Het was gewoon een levende visquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
welke toffer heeft er met een vibrator bij de visboer gezreten dan?![]()
![]()
Klopt. Maar wel veel goedkoper denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tja, de Kruidvat is natuurlijk geen fotoboer die het ter plekke kan afdrukken
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval benieuwd naar het resultaat
Nou!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef ACT-F het volgende:
Belt net een vriendin van me die relationeel een beetje in de rats zit. Vriendlief probeert het toch goed te maken met een fles wijn en een spel 'Mens erger je niet'Hij heeft wel humor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef ACT-F het volgende:
Belt net een vriendin van me die relationeel een beetje in de rats zit. Vriendlief probeert het toch goed te maken met een fles wijn en een spel 'Mens erger je niet'Hij heeft wel humor
Moeten ze maar leren vliegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
http://nos.nl/artikel/209(...)de-vogels-in-vs.html
Typisch
* Oldenzaal aluhoedje opzetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
http://nos.nl/artikel/209(...)de-vogels-in-vs.html
Typisch
ik ben nog vlak jouw huis gereden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |