Ik mag jouw vriendin welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die van mij schopt me de keet uit als ik met die versie aan kom zettenGeheel terecht overigens, bryan adams FTW
![]()
DJ Sammyquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Doe mij deze maar!
Aah goede oude tijden
en dan het besef dat het pas maandag is..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef T-Force het volgende:
Kom er maar in, Scooter!
It's WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND
Sorry huig! Het spijt me! Ik zal hem vrijdag nogmaals posten, okequote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef de_huig het volgende:
en dan het besef dat het pas maandag is..
Mooie tijd was dat.quote:
Driftwoodquote:
allemaal geweldigquote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat.
* 16meter pinkt een traantje weg.
Ok.. genoeg nu.
Special Dquote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
DJ Sammy
Jan Wayne was ook zo'n held. Of wat te denken van deze baas, Special D:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaat niet aan hier geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
zal ik dan het topic maar weer eens even redden:
Dankquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
zal ik dan het topic maar weer eens even redden:
The R3bels!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar ken ik die melodie van #2 van?
Pattern 2quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar ken ik die melodie van #2 van?
als jij blij bent, ben ik dat ook..sterker nog: misschien kunnen we wel weer een pilsje drinken daar. serieuze optiequote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Koepert het volgende:
Oooh jongens... ik word net toch even blij gemaakt... Groningen...meer specifiek Indicator...gaat wat nieuws doen.. andere locatie (en dat is een fijne!) en groter feest..
http://partyflock.nl/party/191444:Indicator.html
Deze jongen is weer blij
Dat sowieso! Die andere is gewoon trance met een hardere kick, en om eerlijk te zijn vind ik hem ook best vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |