niet die headhunterz remix joh..de ekte ekte is veul beterquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
Het beste hardstylenummer ooit gemaakt.![]()
![]()
Nou euhm....niet om het één of het ander, maar...ken je het origineel? Die is véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél DIKKER!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef El_Matador het volgende:
De lyrics zijn zo waar.![]()
En in een Duitse bunker klinkt dit heel erg vet, kan ik je vertellen!![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
niet die headhunterz remix joh..de ekte ekte is veul beter
deze kan er ook wel mee door, daar niet van.
+1quote:Op zondag 9 januari 2011 11:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou euhm....niet om het één of het ander, maar...ken je het origineel? Die is véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél DIKKER!!![]()
![]()
![]()
zou kunnen komen door de superrrrrrrrrrrrrrr bassssss![]()
nou, dan verschillen onze meningen, wat betreft de beste hardstyle-plaat ooit, toch heel serieus van elkaar!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
Het beste hardstylenummer ooit gemaakt.![]()
![]()
VET! Dank je!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Quyxz_ het volgende:
De Qlimax DVD previews staan online trouwens!
http://www.youtube.com/user/Qdancedotnl
Vanavond maar eens kijken.
Dat doe ik altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:35 schreef Koepert het volgende:
meer stampen op de bass dan luisteren naar 'oh dit nummer'
Ik weet het, zou daar ook naartoe maar had uiteindelijk ander feestje waar ik echt heen moest....quote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef haakon het volgende:
em-dee-em-aa.
mooi feestje voor jou dit:
http://partyflock.nl/party/191774:Beatbusters.html
Wij waren met een groep van 15 man en ik heb echt een top avond gehad! Iedereen ging los van onze groep, veel lol gemaakt en totaal geen ongein gezien. Leuke groep = leuk feestquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef 16meter het volgende:
Gister naar Pussy Lounge geweest in Utrecht.
Vaag publiek, veel bezopen lui, druk en meer stilstaande mensen dan ik ooit op een feest gezien had. Dat was mijn eerste indruk toen ik binnenkwam. En het was warm, erg warm.
Vanwege de drukte achterin de zaal gingen we al gauw vooraan staan. Daar waren inmiddels Luna & The Viper (met Steve Sweet, Isaac, Ruthless en Nosferatu erbij) bezig die wat early hardstyle klassiekers draaiden. Enige 'recente' hardstyle plaat was Arise en dat smaakte zeker naar meer, maar helaas.. Vanaf ongeveer half 3 was het alleen maar mainstream hardcore.
Alle hitjes en zo een beetje elke HC remix van een top 40 nummer die bestaat. Lekker meezingen toch?Wel leuk om die gasten met z'n allen in die booth te zien, gezellige bende.
Al met al wel goed vermaakt, met name het laatste uur, toen het wel een beetje los begon te gaan. Maar echt een feest waar je met genoeg bekenden heen moet gaan en je verstand op nul moet zetten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
VET! Dank je!
Knuffelmeisje aan de hardcore.![]()
![]()
Blijf wel keer pittnquote:Op zondag 9 januari 2011 19:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik weet het, zou daar ook naartoe maar had uiteindelijk ander feestje waar ik echt heen moest....
Verder zijn die feestjes in Sans Souci best leuk. Goed geluid, leuk sfeertje en vaak leuke line-ups
Zo werkt het voor mij niet helemaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij waren met een groep van 15 man en ik heb echt een top avond gehad! Iedereen ging los van onze groep, veel lol gemaakt en totaal geen ongein gezien. Leuke groep = leuk feest
Bestquote:
Huh? Je kan beter met z'n 15en thuis gaan zitten dan los gaan op een feest?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zo werkt het voor mij niet helemaal.
Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten met een leuke groep.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
Huh? Je kan beter met z'n 15en thuis gaan zitten dan los gaan op een feest?
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Nog iemand zin in een feestje op 29-01?
Hehe, dat kan.quote:
Nee... Maar het is wel van belang dat het feest ook tof is... Natuurlijk heb je met n leuke groep een leuke avond, maar dan doet de setting er niet zoveel toe.. dat is met een leuk feest leuker,maar ook n avond thuis is dan gezellig. Een geslaagd feest vraagt wel om meer dan alleen een leuke groep.. Goeie dj's/sets, geluid wat goed is, aankleding wat aan gedaan, geen ruzies, etc denk dat 16meter dat ook een beetje bedoeld..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Huh? Je kan beter met z'n 15en thuis gaan zitten dan los gaan op een feest?
X2 , 2 jaar terug met een groep van 10 man (en vrouwen). Altijd super gezellig, zeker als iedereen van het losgaan is.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
met een groep naar een feestje kan, in mijn ogen, wel een verschil maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |