Haha... Nee helaas.. hoewel ik eerst wel n verjaardag in Winschoten heb, maar das met n auto vol familiequote:
* ReMcOrE zegt; mwoahquote:
Nice, maar 1,5 uur rijden in mijn uppie zie ik niet zo zittenquote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Gisteren en vandaag weer even bezig geweest, ben benieuwd wat jullie er van denken :-) Oja, nevermind de username..
Hou die camera eens stil joh, ik hoor er niets van!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Gisteren en vandaag weer even bezig geweest, ben benieuwd wat jullie er van denken :-) Oja, nevermind de username..
Netjes! Welk programma gebruik je hiervoor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Geeft zich ook op, als BaronPilsener les geeft, hahaha.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Klinkt zeker goed! Geluiden klinken al goed vol, ben benieuwd naar de hele track wanneer ie af is. Geef je ook les?
Dat zou wel aardig fucked up zijn ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geeft zich ook op, als BaronPilsener les geeft, hahaha.
Oh jee. Headhunterz en Villain zijn dikke vriendjes aan het worden met Sterretje (Tonystar), zo te zien op Twitter. Waarom zou het me niets verbasen als headhunterz een nummertje zou maken voor Sterretje?
Mwaa, best aardig.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
Het beste hardstylenummer ooit gemaakt.![]()
![]()
De lyrics zijn zo waar.quote:
Super Bass Mix komt al aardig dichter in de buurt van het mooiste nummer ooitquote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De lyrics zijn zo waar.![]()
En in een Duitse bunker klinkt dit heel erg vet, kan ik je vertellen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |