TBY is echt grappig om te volgen met zijn wasmachine soapquote:
the fuck?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef ElDani het volgende:
Verder gaan Brennan Heart en The Prophet vandaag hun Wake Up! afmaken (die somewhere over the rainbow baggerbreak)
gruwelijke trackquote:
QFT!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die was ik natuurlijk vergeten, GOUD
nice!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef ElDani het volgende:
WOOT!
Gratis release van Wildstylez: Revenge of the LDMF
Heel vet!
Te krijgen via www.twitter.com/wildstyleznl of http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kameraad die me mee wil hebben, wilde al mijn drinken wel betalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van mij een biertje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef StijnDa het volgende:
Hard Nature, Eindhoven, 29 Januari![]()
Line-upIk zou er alleen voor Crypsis en Zatox heengaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel ik de laatste tijd ook niet echt over Zatox zijn (altijd dezelfde nummers) setjes te spreken ben.The Outside Agency
Ben ook benieuwd wat die zaterdag in Zak gaat doen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef haakon het volgende:
Alhoewel ik de laatste tijd ook niet echt over Zatox zijn (altijd dezelfde nummers) setjes te spreken ben.
Volgende week @ Zak !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Wat vinden jullie van Chain Reaction trouwens ?
Het is de broer van een maat van me.
Altijd wel lekkere setjes
Morgen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat die zaterdag in Zak gaat doen...
En ja mijn bankrekening en Agenda zijn het eens geworden...Hoewel kaartje HB ook nog moet![]()
![]()
Ik ga niet zo vaak dus als hij altijd dezelfde nummers draait heb ik daar niet zo'n last van. Het is redelijk in de buurt voor mij en de kaartjes zijn niet zo duur dus vandaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik zou er alleen voor Crypsis en Zatox heengaan.
Alhoewel ik de laatste tijd ook niet echt over Zatox zijn (altijd dezelfde nummers) setjes te spreken ben.
Sowieso ! Als ik erheen was gegaan had ik me ook prima vermaakt hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak dus als hij altijd dezelfde nummers draait heb ik daar niet zo'n last van. Het is redelijk in de buurt voor mij en de kaartjes zijn niet zo duur dus vandaar![]()
Wordt zeker een mooie avond
Thankyouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Sowieso ! Als ik erheen was gegaan had ik me ook prima vermaakt hoor
Veel plezier iig alvast !
Zijn altijd wel oké plaatjes, maar lijken erg veel op die van Crypsis. Weet jij of Crypsis ook voor hem produceert of dat dat gewoon toeval is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Wat vinden jullie van Chain Reaction trouwens ?
Het is de broer van een maat van me.
Altijd wel lekkere setjes
Dat antwoord hou je nog tegoed van me!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zijn altijd wel oké plaatjes, maar lijken erg veel op die van Crypsis. Weet jij of Crypsis ook voor hem produceert of dat dat gewoon toeval is?
Vanmorgen kiezen laten trekk'n, dus dat wordt em niet voor mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/190447:Zak_Invites.html
Dat is zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zijn altijd wel oké plaatjes, maar lijken erg veel op die van Crypsis. Weet jij of Crypsis ook voor hem produceert of dat dat gewoon toeval is?
Hmm zelf heb ik dat nog niet echt ondervondenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef Da_Ripper het volgende:
true, maar Ik kan wel ontzettend hard genieten van zijn platenkeuzes als hij moet draaien... meer afwisseling als bijv. Crypsis zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |