Zijn er niet recentelijk vullingen vervangen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef Urquhart het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik altijd enorme kiespijn/tandpijn krijg wanneer ik chocolade eet; zowel repen als dingen als Mars/Snickers/Lion etc. Het lijkt wel of iemand direct in je zenuwen aan het prikken is; het gevoel dat je wel door de grond kan zakken.
Het gekke is dat er geen gaatjes zijn geconstateerd, en dat ik het alleen bij chocolade heb. Iemand voor wie dit herkenbaar is?
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik had dat ook (en ook bij het eten van bijv een pepermuntje). Het kan zijn dat je tandvlees wat terug getrokken is, en er daardoor zenuwen bloot liggen. Ik heb vervolgens geprobeerd of poetsen met Sensodyne tandpasta een oplossing bied, en na een paar keer poetsen werd het pijnlijke gevoel idd steeds minder. Inmiddels nergens last meer van
Blijf je aan de gang hoor. Ik heb hetzelfde gehad. Bereidt jezelf maar vast voor, voor een wortelkanaalbehandeling. Ik heb het vermoeden dat daar de pijn vandaan komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dank voor de tipIk ga het eens proberen
Als je je tanden poetst met een groene tandeborstel met roze haren komt alles goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef Urquhart het volgende:
De laatste tijd merk ik dat ik altijd enorme kiespijn/tandpijn krijg wanneer ik chocolade eet; zowel repen als dingen als Mars/Snickers/Lion etc. Het lijkt wel of iemand direct in je zenuwen aan het prikken is; het gevoel dat je wel door de grond kan zakken.
Het gekke is dat er geen gaatjes zijn geconstateerd, en dat ik het alleen bij chocolade heb. Iemand voor wie dit herkenbaar is?
Ik vind Sensodyne alleen zo goorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik had dat ook (en ook bij het eten van bijv een pepermuntje). Het kan zijn dat je tandvlees wat terug getrokken is, en er daardoor zenuwen bloot liggen. Ik heb vervolgens geprobeerd of poetsen met Sensodyne tandpasta een oplossing bied, en na een paar keer poetsen werd het pijnlijke gevoel idd steeds minder. Inmiddels nergens last meer van
Heb ik van de zomervakantie ook gehad. echt een heerlijke behandelingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Blijf je aan de gang hoor. Ik heb hetzelfde gehad. Bereidt jezelf maar vast voor, voor een wortelkanaalbehandeling. Ik heb het vermoeden dat daar de pijn vandaan komt.
[ afbeelding ]
Huh? TS heeft gewoon gevoelige tanden, sensodyne of elmex erop en de ergste pijn is weg. Sensodyne werkt overigens beter.quote:
Ik heb precies hetzelfde ! Ook alleen bij het eten van chocolade bij een kies aan de linkerbovenkant.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef Urquhart het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |