Nooit gezeik als antennagate of haarscheurtjes in de behuizing.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eigenlijk zou Apple inderdaad al zijn producten van een duct tape unibodybehuizing moeten voorzien.
Precies. Maar dan met de woorden Fantastic, Unique, Life Changing, Extraordinary, nog een keer Fantastic en Powerfull. Allemaal in die ene zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
The new MacBook ProDT, milled from a single slab of Grade A duct-tape.
Een soort postal gold ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, ik ben slechts een enthousiast gebruiker, dat is echt fantastisch!
Het nieuwe buzzword is 'Magical' NJ, Oplete!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Precies. Maar dan met de woorden Fantastic, Unique, Life Changing, Extraordinary, nog een keer Fantastic en Powerfull. Allemaal in die ene zin.
Ze heeft aan mijn buik gezeten! En de ander aan mijn arm!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je onzedig betats door de verloskundige?.
Nee das pas over 14 weken!quote:
Ja, dikke vinger, als er zo'n nakende vrouw ligt dan toucheer je die flamouse toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |