quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef KingOfMars het volgende:
Heel de tijd let ik erop en dan trap ik er tóch weer in omdat ik zoeen rondborstige deerne te enthousiast wil begroeten.
Ja ik had inderdaad geen zin om een nieuw topic te openen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het was een val! Ik zeg het je!! Je profiteert van mijn zwakheden!
Ik denk het ook nietquote:
Ik heb ff een colaatje genomen .quote:
Nou ja als ze me kan verlossen van de pijn in mijn heup zou toch best pijn zijn.quote:
Wat denk je zelf ? ben je gay ofzo ?quote:
Je hebt echt alle kwaaltjes hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja als ze me kan verlossen van de pijn in mijn heup zou toch best pijn zijn.
O en die verhoogde hartslag mag ook weg
Op dit moment mag ik echt mijn handjes dicht knijpen met de kwaaltjes die ik heb.quote:
ik ook en aangezien die er toch al zit ,kan er best een normaal blikje cola bij ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee maar heb best een beetje een pens?
Ik heb mezelf voorgenomen zondag te gaan lopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook en aangezien die er toch al zit ,kan er best een normaal blikje cola bij ?
Zal ik anders ook ff gaan ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen zondag te gaan lopen?
Jij hier ?quote:
Je woont wel ver weg ?quote:
Want je conditie is zo lekker ?quote:
Ik ook! Als de baby er is.quote:
Je kunt ook nakend zwemmen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Tally het volgende:
Ik ook! Als de baby er is.
Nu ga ik me echt niet in een badpak duwen.
Dat is nog best een aardig stukje ? ik denk dat ik gewoo evy 0-5km les 1 neem ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Op zich val ik na 2km dood neer denk ik?
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom is bijna alles hier een vraag?
Daar zat ik op zich ook aan te denken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is nog best een aardig stukje ? ik denk dat ik gewoo evy 0-5km les 1 neem ?
Ik denk dat ik die wel netjes kan volhouden opzichquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar zat ik op zich ook aan te denken?.
Ik ben zelfs bang dat ik daar moeite mee hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel netjes kan volhouden opzich
ik denk zelfs wel 5k of meer te kunnen lopen aan 1 stukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bang dat ik daar moeite mee heb.
Zo op en neer naar die megane ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anders beginnen jullie gewoon met een normale wandeling in de straat?
Onze straat ligt open men. Weet je hoe vermoeiend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anders beginnen jullie gewoon met een normale wandeling in de straat?
Is toch stoer? Offroad XXXtreme Running.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef KingOfMars het volgende:
Onze straat ligt open men. Weet je hoe vermoeiend?
Ja ik zou het doen ? je kan er alles mee fixen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet zo nog ff naar de Praxis dus kan ff inslaan?
Het zijn niet de dopjes JK, he tzijn die verdomde electronische ventielen zelf ?quote:
Ik denk niet dat het kan maar ik kan het proberen ?quote:
Je hebt aandelen begrijp ik ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Uitbundig gebruik van ducttape kan ik alleen maar toejuichen?
Het is net een Apple.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, ik ben slechts een enthousiast gebruiker, dat is echt fantastisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |