Vraagt ze na de decemberdagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent: hoe gaat het afvaltechnisch gesproken?.
Ik had gister een vriend van me aan de lijnquote:
Hmf, wel een teken dat de cursus nodig isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een faal. Ik krijg ondersteuning vanuit de universiteit voor m'n faalangst en perfectionisme van een soort psycholoog-maar-dan-anders. Vanmiddag heb ik weer een sessie en ik moest een soort opdracht voorbereiden. Nu zit ik me dus aldoor druk te maken of ik dat wel goed heb gedaan..
De ironiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een faal. Ik krijg ondersteuning vanuit de universiteit voor m'n faalangst en perfectionisme van een soort psycholoog-maar-dan-anders. Vanmiddag heb ik weer een sessie en ik moest een soort opdracht voorbereiden. Nu zit ik me dus aldoor druk te maken of ik dat wel goed heb gedaan..
Ja nu weten we het wel. Pas op hoor, anders open ik nooit meer een nieuwe!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Sorry Vik, maar wat een TT-faal.
Als het zo bedoeld was, was het nog wel grappig geweest.
quote:
Hey, ik zag het net pas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel. Pas op hoor, anders open ik nooit meer een nieuwe!
En je zei net: als het met opzet was geweest, was het nog wel grappig geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, ik zag het net pas.
Sorry, het was gewoon te grappig.
Heeft Mark een middagje vrij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Er zit hier iemand heel dol te zijn op mij: kopjes geven, wassen, proberen op schoot te komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |