Het begint met een C en eindigt op opycat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoor mijn foon toeteren, als iemand me een sms gestuurd heeft: Ja, ik heb hem gehoord maar dan moet ik eerst helemaal naar beneden en ik zit zo lekker... ik lees hem straks wel!
Nee, daar was ik nog niet aan toegekomen ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begint met een C en eindigt op opycat.
quote:
Niet meer boos?quote:
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.quote:
Kuub zand erover!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.
En ik bied mijn excuses aan eenieder die zich eraan stoorde.
En dat is groots! En ook supertof dat het niet doorsuddert!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.
En ik bied mijn excuses aan eenieder die zich eraan stoorde.
En dan alles hier postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is groots! En ook supertof dat het niet doorsuddert!
O god nu worden we nóg dronkenerder !
Ik ga vanaf een uur of 23:14 alles met m'n mobiel opnemen dan weet ik tenminste nog wat er gebeurd is.
Dan keerde ik net huiswaarts.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Ik ga vanaf een uur of 23:14 alles met m'n mobiel opnemen dan weet ik tenminste nog wat er gebeurd is.
Psies, wij thuisblijvers moeten ook wel iets te lezen hebben, al lig ik tegenwoordig meestal rond die tijd al te slapen.quote:
Ik heb uit welingelichte bronnen vernomen dat daar al over gebeld is! Ik zou daar aan willen toevoegen dat je Gestapo pakje enorm 2011 hip ende happening is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom niet meer trouwens.
Ik weet niet wat ik aan moet!
Nou die napraat topics van "O wat hebben we het toch gezellig gehad" zijn over het algemeen niet te haggelen voor mensen die er niet bij waren. Het wordt pas leuk als er bonje is, toch?quote:
Ik vind het sowieso leuk om te lezen, bonje of geen bonjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou die napraat topics van "O wat hebben we het toch gezellig gehad" zijn over het algemeen niet te haggelen voor mensen die er niet bij waren. Het wordt pas leuk als er bonje is, toch?
En iedereen die zaterdag probeert om foto's van dronken mensen te maken, die kríjgt bonje.
HahaaH, vast wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |