Voel me niet erg aangetrokken tot haar. Maar wel een mooie vrouw.quote:
Goede deal manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:37 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Oh ik heb er ook nog een gevonden met een kindermenu (Patat met 5 kipnuggets) voor 2.50.
Bestel dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:37 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Oh ik heb er ook nog een gevonden met een kindermenu (Patat met 5 kipnuggets) voor 2.50.
Moet je er heen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:39 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Fffff website zegt dat ze nog open zijn, maar als ik wil bestellen kan dat op z'n vroegst om negen uur.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:38 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik.
Truste negers.![]()
![]()
Eén liefde, slaap lekker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:38 schreef Henkie94 het volgende:
Truste negers.![]()
![]()
Ik hou niet van lopen.quote:
Slaap lekker Henkiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:38 schreef Henkie94 het volgende:
Truste negers.![]()
![]()
Welke kut Turk runt die zaak?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:43 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ze verkopen ook bezorgen ook condooms
http://www.justeat.nl/restaurants-latenightshop-rotterdam/menu
Welterusten, ik ga hetzelfde doen. Iedereen die nog aanwezig is of zal zijn; slaap lekker of geniet van de nacht!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:46 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga ook gelijk maar m'n oogjes sluiten..morgen om 8 uur weer wakkerSlaap lekker iedereen
![]()
Geen idee maar ze komen zometeen wel Duyvis borrelnootjes provencale brengen.quote:
Oh beter, nu ga ik proberen om weg te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:49 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Geen idee maar ze komen zometeen wel Duyvis borrelnootjes provencale brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |